یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۴۵ ق.ظ | علی | ۰ نظر

خوب تا کلیپم آماده بشه اینکه درمورد سلامت صحبت شد حالا امنیت چون عکس توت یا تمشکی رو پس زمینه گذاشتم دلم رفت به هوای شمال وقتی که بچه بودیم و با پیکان رفتیم شمال و مشهد و اینا خعلی هم خوش بودبعد مامانم وقتی رسیدیم به درختای کنار جاده ی شمال و روستایی حنگلی جایی مامانم گفت که بچه ها تمشک بخورید و عادی بود براش درصورتیکه من میدونستم و فهمیدم که از توی فیلمایی که دیده به ذهنش خورده و آرومه که تمشک بچینینم و بخوریم یعنی اگر در حالت عادی بود امنیت نداشت بلکه توی فیلمی همسایه ای کسی یه چیزی میگه و عادی میشه وگرنه راخت نیست مخصوصا برای زنان که الگو حتما باید در ذهن داشته باشن که این یه نوع امنیت هست که ذهن هارو اگر مخدوش کنیم طرف وسواسی میشه اصلا و شیاطین میترسونن و یک راهی باید باشه برای ما و زنان که خیالمون راخت باشه پس چقدر مهمه این فیلمای تلوزیون که امنیت میدن و من آرزوم اینه که آخوندان هم که صراط مستقیم رو خوب باید بشناسن روزی از خودشون فیلم بگیرن و امنیتشون حفظ شه! و بزارند برای ما! چون باید یک راهی باشه که اطمنیان بخشه وگرنه با سرعت 100 تا که تو جاده نمیشه رفت وقتی همه میرن ما هم امنیت رو اخساس میکنیم! حالا بحث امنیت بسیار گسترده است ما تا همین حد بحث کردیم بقیه ش بماند!

بحث زیاده هرچیزی اطرافمون امنیتی است و حفاظت میخاد و اینکه نمیشه قانون ساخت برای امنیت که مثلا هرکی دستشو بردکرد در مماخش پس میخاد مثلا فلان کنه یا هرکس توی خیابون این اجناس رو دید و تمرکز کرد مشکوکه خوب این خدا بازی میده یا سرکار میزارن خودشون خودشون رو یا هرچی نمیشه قانون ساخت و داد دست امنیت لذا مثلا در اروپا یه نفر زنگ بزنه تهدید کنه مسابقه ی ورزشی رو قطع میکنن و جلوشو میگیرن یعنی توی یه زمین که پر از پلیسه هنوز ترس دارن و ریسک میکنن لذا در ایران اینطوری نیست اینجا اجنه ارواح پلیس اینا در خدمتن و بدیش اینه که موضوع امنیت رو همه میدونن لذا لغو نمیکنن اینجا از قبل از همه چیز همه کس رو شناسایی کردن و هم میدونن که در این زمین فوتبال واقعا چه عناصری هست و باید باشه لذا پلیسا همگانی میدونن یعنی رازی بین  جاسوس و پلیس نیست و متحدند لذا اگه  بخواد خیانت بشه دستگاه کرده نه فردی! یعنی معلومه که دستگاه امنیتی ما فرق داره با جاهای دیگه و قوی تره چون خدا داریم!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی