یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۳۴ ق.ظ | علی | ۰ نظر

الان داشتم کلیپمو آپلود میکردم میخواستم ببینم کلیپای دیگر هم تاریخ دارن چون چند ساعت پیش چند تا کلیپ به کانالم اضافه کرده بودم ولی تاریخش کنارش نبود شک کردم بی مورد ولی مجبور شدم به صفحه ی اصلی برم یه کلیپ باز کنم که یه کلیپ کوتاه خبری از آیت الله موحدی کرمانی بودش (ره) که فرمودند از مسولان میخواهم که با قاطعیت به پدیده ی شوم قاچاق برخورد کنند یه همچین چیزی تقریبا تو شبکه ی خبر فرمودند یه خانمی آقا این بهانه شد تا ما پته پپه؟ بریزیم رو آب وهمیشه تاریخ و گذشته یاری میده یعنی دیونه هم باشی مثل من اگه تاریخ وفضای قبل و الان رو بفهمی کافیه تا دانشمند بشی تز بدی!!! آقا قبلا رئیس جمهور که خوبه یه شهردار یه امری میفرمود همه میخکوب از ترس به خود لرز تو مخا میرفت مثل این ژاپنی ها که بنده ی رئیس جمهورشون ولی الان حرفا همش پشت گوش چه حرفای قشنگی هم یعنی من نوجوان که بودم رئیس جمهور محترم اون دوره حرف میزد اصلا فضا طوری بود که با جان حرفش رو گوش میدادم و یه نوع مسولیت میدانستم تا اینکه تفریط کردن کشتار رخ داد الان رهبر معظم انقلاب میفرماید پلیس باید مقتدر باشه یعنی من به عنوان رهبر مثلا در نواحی ای مثل همین قاچاق دستم بسته باید پلیس بیاد با مردم صحبت کنه که قبلا هم گفتم چون مردم حساب میبرن میترسن اصلا پیامبر برای دو چیز اومده یک بشارت دو انذار دیگه! یعنی پیامبر اعتدال رو رعایت کرد اصلا انقدر این اعتدال نزدیک به هم بود که نه مردم ترسیدن درست و حسابی نه که بشارت گرفتن یعنی انگار پیامبر نعوذ بالله نتوانست مستقیم ماموریتش رو طبق قرآن یعنی حتی قرآن میگه غصه شون رو نخور یا امر میکنه به پیامبر که تو وظیفه ات انذار و بشارته لذا خدا هم میدونه پیامبر مردم رو نمیترسونه اگرم بشارت بده بعد مدعی میشن و خودبین لذا مسولیت سپرده شده به دوران ما و ما هم پیامبر نیستیم یعنی اگر بخوایم بترسونیم مردم از خونه شون هم بیرون نیان عیب نداره وظیفه ی پیامبری همین ترساندنه وقتی طرف بخواد جهنمی بشه قضیه همینه! ما که در حد پیامبر نیستیم اعتدال نداریم یه مرتبه باید اقدر اقتدار داشته  باشیم که طرف واقعا بترسه قاچاقپان دستشون بریده بشه  البته اینجا باز اگه قرار زندان بزارن و هر کی به هرکی بکنن تو که نمیشه باید هم قانون باشه افراط نشه هم زیر نظر مراجع باشه وگرنه ما پیامبر نیستیم قرار باشه با قاطعیت برخورد کنیم باید بچه دبستانی هم بترسه روحی نه کتک کاریا! البته این یک نظریه میتونه باشه که ترساندن ما باید قوی تر از پیامبر باشه چون ما مانند و درحد پیغمبر نعوذ بالله که نیستیم!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی