یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۰ ب.ظ | علی | ۰ نظر

آقا ما یه کار خوبی بلخره کردیم گرچه به سن پایینی میخوره یه نکته هم همینه که کار کوچک نیست باید بزرگسالانم درس بخونن تو خونه و امتحان بدن خلاصه بعد از پست قبل تقریبا بود که رفتیم سوالات دوم راهنمایی رو دانلود کردیم توی همون سوال اولش موندیم تست اول بعد آموزش ریاضی سال دوم راهنمایی رو اومدم سرچ کنم که کتاب ریاضی درسی اومه و ما چیز کردیم دانلود و بعد نشستیم ااز اول فصل یک...!!! خلاصه نکاتش اول اینکه یه نوع تواضع هست و خارج شدن از خود و حقیقت بینی دوم اینکه تصجیح عقل و فکره و خارج شدن از خود رو شما نگاه کن چقدر سحته شما نگاه کن وقتی ضایع بشی جواب درست نیاد بفهمی فکرت اشتباه بوده عملیاتت تواضعت بالا میره تواضع الکی بالا نمیره هرکه متواضع تر باشه مردتره لذا از خودت بیرون میای یه عالمی رو یا یه مشکلی رو میبنی ما مشکلاترو نمیفهمیم نمیسنجیم یا بالاتره یا پایینتر و ناچیز در سطح خودش نیست دغدعه هامون همه م همینطورند که اینو هم درست میکنه حل کردن ریاضی که دغدغه ت پوچ نباشه اگر حسینی دغدغه داری بفرما وصل شو فقط توی خودت نباش و تواضع داشته باش که با حل این مسائل و درس خواندن درست میشه و دیگه نکته ی بعد اینکه تقصیرهارو بر دوش شیاطین و فرشته ها نمیاندازی من خودم تو خونه وقتی کوچیکم یادمه مامورانی بودن ولی تو مدرسه سر امتحان راهشون نمیدادن راهنماییم کنن البته یعنی همفکری و از دانش آموزان تنبل تر بودم نسبت به زرنگا ولی بعدش وبلاگ نویس شدم اونم ککه میخواستم نمیومدن و همینطور کشید و کشید که همه جمع بشن ولی الان بازم خودم مشکل دارم خدایی نیستم! شما باید موقعی ادعات بشه که فکرت صحیحه که دو عدد سه رقمی مثلا در نظر بگیری ضرب کنی بدون عملیات شانسککی بگی چند میشه؟ اون موقع اگه جواب صحیح دادی ادعات بشه که فکرت الهی است! وقتی مثل من باشی و از فکرت در حالت عادی کار نکشی فرشته ها رهات میکنن پیش شیاطین و شیاطین هم وسوسه میکنن تا خوذت رو گنده کنی و مدعی بشی چون از طزیق خود بزرگ بینی پرهات میسوزه سقوط خواهی کرد نه از طریق شیطان پرستی مثلا لذا وقتی حل کردی جواب غلط اومد میفهمی گهی نیستیم!و افکار غلط رو و تکفیری رومیشه از طریق دانش اندوزی و امتحان دانش و مخصوصا ریاضی درمان کرد افکار پریشان رو! و همینکه ادعامون نشه کافیه! دیگه همین نکات فعلا!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی