یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۲۷ ق.ظ | علی | ۰ نظر

شما اول دل مادرتو بدست بیار دل زنتو بدست بیار بعدا بیا بگو حدیثه که هرچی زن گفت رو برعکسش کنید!! توجه مینمونی؟! اینه که زن عموما و ظاهرا بیاد صحبت کنه حرفشم خیلی شیک و عاقلانه است ولی اگر زنت اومد تو ذهنت چون دوستت داره چون کار خوبی کردی اونم خدا میاندازه حالا یک موجود شیطانی نیست بلکه چون خدا انداخته و اینم زنته حالا برعکسش جواب میده یعنی یه نوع یادآوری معکوسه جذابه یعنی چون زن جذابه ولی وقتی به لقائش رسیدی چیزی ته ش نیست اینه که  خدا خواسته اگر روی فکرت اومد زنت برعکس نتیجه بده و بگیری مثلا من دیروز رفتیم پیش یک سید دعا نویس بعد مادرم گفت قرص قبلیش که شهوتم رو داغون کرد قرص خوبی بود ولی حالا مثلا بد شده حالش یعنی حال من خلاصه منم نو حونه که اومدیم بستمش به فحش که مگه من چکار کردم کردم و فکرکردم و میکنم  وخواهم کرد که حالم خوبتر شده و اصلا نباید دیگه قرص بخورم حتی اینم محض رضای ننمه خلاصه آقا ما رفتیم و برگشتیم صبح دیگه چیز شدرفتم آش خریدم و اومدم خونه دیگه مامانم خوشال شد که آش خریدم و دلش رو بدست آوردم و تمرکزش رو گرفتم و بیدارش کردم که پاشو نماز بخون و آش برام بیارو و مودبانه همین چند دقیقه پیش گفتم که آش برام بیار و تو باید بهشون بگی این حاالش خوب شده دیگه قرصش رو قطع کنید نه که بری بگی از اون موقه ای که قرصش عوض شده بدتر شده و اینا دیگه دوست شدیم وقتی رفتش دیگه منم تو ذهنم بلخره مامانم اومد یعنی یک ارتباط خرابی برقراره که هیچ وقت نمیاد و مامانم هم خیلی اذیت و کتک خورده چون مومنه و دبیر دینی هم بوده اینکه استاد منه ولی در ذهن من جایی نداره و تربیتم اینطوری اگه خوبه خلاصه آقا در ذهنم اومد و منو به یاد چیزی انداخت لب تاپم که تو آشپزخونه چند ساعت پیش فیلم گرفتم اینکه با دستش علامت داد در ذهنم که نرم برش دارم حالا بدبخت خودش چه میدونه لب تاب چه جوری کار میکنه اصلا اونجا هست یا نه بلکه خذا اینطوری نشان میده خلاصه دستی در ذهنم تکون داد که یعنی لب تابت رو برندار منم راحت برعکسش کردم و وقتی برداشتمش دیگه گفتم این درسو بدم که پس اولا این شدکه زن اگر استاد نباشه و زنت باشه برعکسش کن دوما اینکار کار خداست نه زنت یعنی زن بعضی وقتا قوی است میاد تو ذهن اصلا جن داره فرشته داره به یادته پیامی میرسوته ولی بعضی وقتا روحشم خبر نداره چون دلش رو بدست آوردی و  خودتم دوستش داری خالا خدا به صورت معکوس یاریت میده وگرنه لذت زنانه برذن آنی است ولی ما هیچوقت درس نمیگیریم لذا کار خداست و حدیثه که هرچی زن گفت معکوسش رو بکن اون موقع هنوز دم نکشیده بوده که بگن اگه تو خیالت اومد برعکسش رو بکن مگر اینکه واقعا زن اخمقی باشه و دوستی شما خیانت باشه و مومن نباشه که ظاهرشم که حرف بزنه شما باید برعکسش کنی شاید پس سوما اینکه باید دلش رو بدست آورد که توجه الهیش به ما باشه تا خدا توسط زنت یاریت بده!!!چهارم این روایت یک اصل هست لذا خعلیا توی شکن که باید برعکسش کنن یا نه مثلا من خودم لذا تا خدایی نباشیم مشکوکه قضیه ذهنی زن امیدوارم پس اول دلشونو بدست بیاریم بعد خدا یاوری برسونه!البته اینو هم بگیم که در مسند قضاوت که یارو قاضیه شیاطین میان رو مخش یا فتنه است و جنگ اینا ما کاری نداریم که قاضی رو تهدید کردن ترسوندنش حالا حکمش چیه نه این یک اصل الهیه عمومیه وگرنه گفتن قضاوت اصلا نکنید وقتی اصل کار خراب باشه پای زن رو نمیشه به عنوان یک اصل به قضاوت خعلی وقتا کشید بلکه باید قاضی عاقل یعنی عادل باشه که اینکارا میکنن قاضی وسوسه میشه چون مومنه و حتی از نیروی امداد غیبی زنانه استفاده میکنن که اگه وسواسی نباشه ممکنه جواب بده بلهره ارواح مومنه هم هست! باید بدونه یک قاضی چکار میکنه لذا!!لذا موضوع قضاوت گاهی اقدر پیچیده میشه که فرشته هام شک میکنن حکم اصلی دقیقا چیه همینه گرفتاریمون دیگه نمیشه از روی شهوت و هوا و هوس مثلا سه سال زندانی برای یارو نوشت کمااینکه تو کتاب قانون هم نگفته فقط یه حکمه!!چطور منو شما یک ساعت تو قرار منتظر بمونیم تا یارو برسه دنیارو میخوایم عوض کنیم یعنی چیز میکنیم بعد یارو یک ساعت الکی تو زندان با اون وضع خرابش آب خنک بخوره بیشتر کی میخواد حقشو بده حالا ما درمورد یک ساعت زمان و شرایط زندان بحث کردیم میدونی چقدر پیچیده است قضیه و قضاوتش؟!!!! باید کل عالم بهم بریزه که یک شهید کشته شده حکمش چیه خونش چقدر ارزش داره اخلاصش چقدر اصلا داریم بعضی کارای خوب رو کل فرشته ها جمع بشم نمیتونن ثوابش رو ثبت کنن حالا یارو عذاب  میبینه آیا حتما میره جهنم مثلا؟!! مثل نماز جماعت

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی