یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۱۲ ق.ظ | علی | ۰ نظر

یکی از راههای پرخطر اینه  که خدا رو در دل دیگران بجوییم و فیض ببریم یک کار شیطانی هم شاید باشه اگه استاد نباشه و ما هم مثلا یه گناهی میکنیم بعد دیگه ارتباط قطع میشه لذا خداجویی در دل دیگران اصلا یک کار زنونه است میفهمی یعنی خدا گفته در خودتون بجویید یعنی اگر من خودمو اصلاح کنم و خودشناسی داشته باشم حالا هر فضای شیطانی هم باشه خدارو دارم و تزریق هم میکنم خوب استاد ممکنه خسته باشه نباشه رزق نباشه من نقص داشته باشم هرچی نمیتونم برم تو دل دیگران با احساساتشون بازی کنم تا فیض ببرم اول باید تکلیفمو با خودم برای خدایی شدن و برگشت و توبه و اینا روشن کنم اول باید خداشناسی کنم درون خودم تا حال بکنن رحمت بدن وگرنه اگه فضا شیطانی شد بله من که شیطانی و گمراه میشم چون بالای سرم کسی نبوده و خودمم خدارو یقینا ندارم لذا اگر همه دارن گناه میکنن آیا منم باید بکنم؟؟ نه هرگز ولی میکنیم! استاد هم اگر مارو تنها بزاره چون صلاحمون رو میدونه چون میدونه با سر میخوریم زمین اگه بریم توی سقف آسمون لذا شیاطین رو ممکنه بفرستن اصلا و فضا رو بگیره تا تو به خود بیای دیگه گناه نکنی پررو نشویم و حالا که تصمیمتو گرفتی بیا بالا! برای خدایی شدن هم باید یک سری کارا بکنیم تا درون خودمون انصافا و مجددا پیداش کنیم مثلا یکیش اینه که خلوت کنیم با خدا مثلا من فکر میکنم همش نیروی شیطانی بالای سرمه خدا رو بزرگتر نمیدونم و مهمتر و میگم آقا حرف دلم داره میره روی میز و مثلا فکر میکنم یه انسان بزرگیم نه! یعنی ممکنه یه جنگی هم باشه ولی چون خدا اهمیت نداره برام منتظر رحمت بالای سریم که اینطور نمیشه باید واقعا بشینیم  گوش بدیم خدا چی گفته در خلوت و قرآن گوش بدیم و توجه کنیم که یه روشش رو توضیح دادیم که میشه قرآن گوش داد و کلمات حروفی خدا رو تجسم کرد و در ذهن نوشت آخه قرآن با حروف هم علاوه بر وحی نوشتنیه دیگه!بعد میبینی راه باز شد شیطان نمیتونه فکرشو غالب و قالب کنه!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی