یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۳ ق.ظ | علی | ۰ نظر

یه سخنرانی از آیت الله فاطمی نیا (ره) شنیدم الان چند دقیقه پیش با عالم حهل خودم میگم یه چیزایی رو البته ایشان این چیزارو نگفتم من دارم سواستفاده میکنم به نظر میرسه شیاطین یه بلاهایی سر ما آوردن غرب زده مون کردن باید اباالفضلی باشیم لذا یعنی زنان ما رو بهشون حمله میکنن ذلشون کردن و  اسیر شیاطین توسط پزشکی و درمان و جادو و قدرت که تو بغل شوهرش آرام نمیگیره و مردان ما رو هم بی شهوت و غرب زده که اصلا میل جنسی هم نداره لذا باید اباالفضلی باشیم باز و هرچه میخوایم ار حضرات معصومین بخوایم وگرنه شیطان باهامون بازی میکنه و ایشان از شخصی بزرگ آیت الله مصطفوی صحبت میکردن و داستان جالبی هم گفتن یه گوشش آخرش این بود که ایشان خواص اسم الهی رو فاش نکردن مثلا حضرت باقر (ع) گمونم گفته بودن که من هر علمی رو بخوایم تو کلمه ی الصمد میشه استخراج کرد لذا باید پناه برد به اباالفضل دوباره نکه منحرف بشیم شیطان زده فیلم سکسی نگاه کنیم که دیگه اگه رفتیم رفتیم و باز توبه میکنیم حالا بماند! یعنی منم قبلا نوشتم که آقا یک کتابی دستور میدم برای جوانان مجرد جداگانه و متعهل درمورد خواص اذکار مثلا بگن درخصوص زندگی زناشویی نه اینا غلط بود چون اصلا اون ذکر ذکر جنسی نیست و گفته بودن آیت الله ها که بازی با خداست انگار و یه چیز دیگه هست منظور لذا خواص اذکار رو فاش نکردن حالا ما حالمون خوش نیست فضای محبت نیست باید اباالفضلی بشیم لذا تا سیستم خراب بود نریم از فیلتر رد بشیم من توبه میکنم وگرنه هرچی داریم رو ازمون پس میگیرن و حالا ما مدافع زنان بود فضامون و شیطان ها و جادوگران که محبت زن به شوهر رو کم میکرد رو محبت میداد حضرت اباالفضل ولی تا دیدم فضا خرابه و سیستم هم خراب اباالفضل نیست تا مخبت کم شد و افسرده شدم گمراه شدم که خدا ببخشه چون سیستم خرابه ایشالا برمیگردیم  و خصومت شخصی نداریم!!! و راختر میشه توبه کرد و اباالفضلی شد وگرنه من دیدیم که فیلم شهوت ناک هم ببینیم درسته چیزه ولی راه ضلالت هست لذا بزرگان میگن اولا با خواص اذکار بازی نکنیم و لو ندهیم و پیش خودمون و زنمون نگه ش داریم و با خدا باشیم دوما راه راه اهل بیته باید گدایی  کنیم یعنی پسری اگر زن نداره بره پیش اباالفضل از خودش بخواد نه بره از سیستم مخابرات رد شه آبروی خودش و همه رو ببره خوب ما اتمام حجت کردیم و ان شاالله خدا ببخشه اباالفضلی بشیم محبت بیاد بزرگان بیان که هم سیستم درست شه هم خودمون!!خدا دوست داره که ما به بهانه ی جنسی هم شده اباالفضلی باشیم اصلا بمیریم ولی غرب زده ی جنسانه نشیم!!! اونا اختلافه بینشون اصلا حال نمیکنن اونطوری که ما حال میکنیم لذت نمیبرن طوری  که مومن لذت میبره اصلا اصول زناشویی بلد نیستن فرهنگشون حیوانیت و فرق داره لذا برمیگردیم باز و دیگه گول نمیخوریم حتی اگر سیستم عوض نشه شما نگاه کنید یک زن ذلیل گنهکار محتاچ چنسی مومن ما که حجاب داره چقدر زیباست و دلفریبه تا یک غربی نجاست خور؟؟!! لذا خودمون رو خراب نمیکنیم من دیدم سیستم خرابه رد شدم ولی گناه خودارضایی میل نداشتم و کنترل کردم و خوشمم نیومد اصلا واعصابم خورد بود حالا خدا ببخشه دیگه!! سیستم یعنی فضا هم هست چون فضای ما فضای دیگرانم هست گفتیم سیستم وگرنه نباید جنگ باشه!!!

البته نکات فراونی داشت اون سخنرانی ای که شانسکی گوش دادیم از ایشان صبح مثلا اینکه فهمیدم که در فضاهایی شیطانی مخصوصا و جلوی نامحرم نمیشه گفت لااله الا الله!!! اینطور نیست که جنگی باشه و بخوایم خودنمایی و مطرح بشیم و مخ زنی و بچه بازی کنیم پس سیستم و فضا مهمه چه جوری باشه و چیده باشن برامون با زور که نمیشه باید خدایی باشه و برای خدا همونطوری که فرمودند سلمان با استفاده از ذکر لااله الا الله سلمان شد ولی نکه جلوی نامحرم مثلا تونسته اینکاره باشه!!! بحث دیگه همین مطرح شدن بوده که میبینی میگفتن برای که مطرح بشه همه کار حاظره بکنه هرگناهی برای پول میگفتن میکنن بعضیا!!! لذا راه این نیست و به جایی هم نمیرسیم با این وضع!!

یه بحثی هم دارم حالا که اباالفضلی شدیم اینکه آدمای بد رو مخصوصا واگذار به اباالفضل العباس (ع) نکنید مثلا شهوتران متجاوز جون ایشان خدای رحمت و استاد رحمت است باید به خدا واگدار کرد چون  اونا کارشون محبت هست دیگه خوبی کردنه!!اینا کارشون محبت  و فضل و بخششه و میبنی جواب نمیگیریم!وگرنه تو همونجا کربلا غضب الهی همه جارو میگرفت!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی