یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۳۱ ق.ظ | علی | ۰ نظر

خوب قرار شد ما مومنان یا خیالات جنسی نداشته باشیم یا چنگ نزنیم به زن مردم نامحرم که درست هم هست ولی غریزه ی قراضه فشار میاره میل برمیگرده چکنیم؟؟ اینجا به حوانان پیشنهاد میدم که اکه نماز میخونن مومن و کنترل دارن ولی نمیتونن اینکه توسل به حضرت زهرا(س) کنیم مودبانه خواهش کنیم که حتی اگه شده قسم به فرزندانشون بدیم که ماموری بفرسته از بهشت خوب اینجا بستگی داره پیشینه چی باشه چقدر پارتی چقدر توان چقدر کنترل چقدر ایمان یعنی یه محبتی باید داشت به اهل البیت کلا بعد مامورش رو میفرستن و شما ذکرتو میگی اینجا هم بحثه که چقدر خودمونی بشیم یا نه آخه ما دیدیم که زوج نماز نخون اومدن رو مخمون و با توجه به ذکر زهرایی ما جون میگیرن و سکس میکنن اونایی که نماز نمیخونن دست خودشون نیست و میان رو مخ مومنین که نیرو بگیرن اصلا نمیتونن ذکر بگن و کارشون شیطانی است چون من امشب داشتم به مامورم فکر میکردم لذت میبردم دیدم اومدن رو مخمون یه نفر و دیدم فحش میده و فهمیدم در حال و یاد سکسیه ماست لذا بچه ی خوبی هم بدنیا نمیاد اینطوری باید خدایی شد در ثانی منو از عشقم حدا کرد منم که نمیخواستم به هر قیمتی ارضا بشم لذا ذکر زهرایی گفتم و گفتم برو گمشو و ولش کردم به مامورم فکر کردم ما که قحطی زن و حوری و روخ و پری نداریم ما معرفت به حضرات معصومین نداریم که بهمون ندادن!!! اینا درسه که میگم نمیخوام آبروی رفته ام رو بیشتر بریزم لذا اونایی که مومن نیستن باید توسط دیگران تجریک شن و بازیگرن یعنی در حالت سکس با شوهرش مثلا هرکاری که مومنه کرد میکنه و خودش بنیه نداره که راحت با شوهرش حال کنه حتما باید از مومنی نیرو بگیره شوهرش هم خدمت زنش نیست اونم از یه جای دیگه یعنی سیستم غلط اجتماعی سکس پیدا شده که میگه تو فضای آرام بساز ما حال کنیم باتو و زنت!!! یعنی اصلا تمام حرکاتش میشه شیطانی طرف که نماز نمیخونه ما نماز میخونیم که اراده ی الهی داشته باشیم یعنی بدون فکر به ما نمیتونه تکون بخوره اگه اومد برای من اومده اگه من غذا خوردم میخوره اگه من سه بار زدم تو سرم اونم میزنه نه که غاشقمه دست خودش نیست من فکر میکردم اینا خدایی ان نه شیطانی ان فی الواقع اصلا نیرو از ما میگیرند متاسفانه و تمرکزی است شیطانی بله یه شیطان معمولی هم میتونه فکرتو بخونه !!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی