یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵ ق.ظ | علی | ۰ نظر

یه دلیل سردرد ما موق خواندن مطلب رو میخوام بگویم که چطور شده و نورانی نیست مطالب و یه کاری میکنن که شما اگه راز بگیما یه کاری میکنن شما منظور منو نمیفهمی یعنی ممکنه تا موقعی که تاره نوشم و همرامین و یا مثلا تایپ میکنم میفهمید بعدا نورش کم میشه تا جایی که سردرد تزریق میشه من خودم که میخونم مطالب خودمو سرم درد میگیره چون تله گذاشتن که هم به اهدافشون برسن و مرض رفع حاجتاشون روا بشه یا دزدی نور کنند هرچی اینطوریه که آنلاین منخصصان همرامن و گیر نمیدن به مطالب مثلا یه کاری که حدس میزنم میکنن اینه که مطالب منو یه دختری مثلا میره کلمه به کلمه ش رو تایپ میکنه و چون اثر قلم اون دختره است نوشته و دستخط تایپی خودم نیست شما دیوونه میشی منم مجرم!!!هر نوشته ای اثری نوری داره از اینکارا زیاد میکنن من قبلا حدس میزنم زنانی که میرفتن سبزی بخرن روی کاغذش عکسی مطلبی نشانی از من باشه خوب اینم خوب نیست!!! البته برعکسشم هست اگه بخوان نورانی و سواستفاده کنند یه آدم نورانی تایپ میکنه به جای پست من میزاره البته خیانت نمیکنه ها یعنی فقط تایپش اثر من نیست خوب منم خوشال نمیشم از نور نوشته هام و برنمیگره وگرنه خعلی ادعام میشد و نور زیادم خوب نیست یه مرتبه قفل میکنم تا یه هفته هیچی نمینویسم بستگی داره سیاستشون چی باشه چقدر مطلب براشون بیارزه!!؟؟البته خیلی کارای دیگه هم میکنن مثلا جنگه حالا یا من دارم از نوشته ی شما که وحی شده بهم مینویسم یا نه اینا به عکس من نگاه میکنن و میفهمن چی گفته ام و همزمان باهام تایپ میکنن یعنی طرف میدیوم جادوگر احضارکننده روح یا عارف خدا شناسه میگه من هرچی شما بگی و فکر کنی رو میدونم ادعاشم میشه میخوان با کمترین خطا حرفی که به دل من رسیده رو همزمان تایپ کنن و مسابقه  و رقابت دارن و اینم همدلی هست دیگه ولی استاد بالاتره راهنماست ولی بازم کمک هم میشم یعنی مثلا یه کلمه رو جابه جا نمیکنن خرابش میکنن نقطه ش رو ورمیدارن به جای ح میشه خ یا ناقص میکنه کلمه م رو حالا خال داشتم بازم کارشون رو میگویم!!! بله اینطوری مارو پرورش دادن بالا اوردن اینا هستن که نوشته م قوی میشه وگرنه تمرکز مومنان نباشه تو خلوت روی کاغذ در تنهایی فکرم اصلا کار نمیده خعلی وختا مگر اینکه سلوک و راه باشه لذا سیستم مارو اینجوری بستن مستقیم تایپ کنیم و فکر و صادر!!!لذا کلا زنان پنهانی قدرتشونو نشون میدن به مردشون!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی