یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۰۴ ب.ظ | علی | ۰ نظر
خوب نماز ظهرم رو بالای پشت بام خوندم تصمیم گرفتم که بگم چیطوو شده وگرنه قصد نداشتم که زندگی خصوصیم رو بگم و ضعف هام معلوم میشه و کار درستی نیست واقعتا و خوشم نمیاد زیاد از زندگیم بگم همش فتنه است ولی بازم با این حال انتظار نداشتم که زودتر از خودم زورنامه نگاری کنند و حالا بکنن ولی نباید لو میرفت زندگی خصوصیم وگرنه به خاطر کج اندیشی بعضیا باید خودم لو بدم چی شده وگرنه ضدم مینویسند نمیگم تمرکز بدیه درمورد لو رفتم بدم میاد که دست نامحرم میافته!!!
این شده که ما اومدیم نوحه بزازیم و قلیان دیدیم یه زنی قوم خویش اومد لذا اومدم توی اتاق پدیرایی کنار رختخوابم قلیان بکشم که دیدم که مامانم خوابه و نشستم و کشیدم ولی دیدم هم فضا عوض شده و مردانگی قلیان همم عیده روز پدر مبارک خلاصه آهنگ شاعین گذاشتم و تمام شد لذا چه کردم؟؟؟ این شد که رفتم و بعد از فلیان رفنم چیز کردم ویدیو هام رو تماشا کنم مستقیم از اینترنت که دیدم که وسطش قطع میشه صبر کردم و دیدم نه بابا فضا عوض شده دشمنم شدن باز اینا که منم لج کردم رفتم پیش دایی ایم که داشت جلوی مغازه ش رو میشست و اونم گفت موهاتو شونه کن با این شلوارت که مثلا مثل شلوار کردی هست نیو و منم گفتم روز پدره و منم تولدمه چون قمری روز تولد حضرت بدنیا اومدم و بهش گفتم برو براش شلواریی بخر که بیرون از خونه هم میشه بپوشیم وگرنه برام نمیخرن اینا و خلاصه شوخی کردم خلاصه یه کم با دایی ایم صحبت کردم و ویدیو هم وسطاش گیر کرده بود و هی میخوند برای خودش و قطع میشد برگشتم دیدم بازم درست نشده لذا لج کردم سرچ کردم بازی سکسی و چند تا سایت باز شد و نمیخواستم فقط برای لج رفتم و سرچ کردم که سایتی پیدا بشه نه نرم افزار چون فیلتر شکنه هم کار نمیکرد خلاص تو سایت کلوب که میگن فیسس بوک ایرانی است کلمه ای پیدا کردم که نمیگم که اگه سرچ کنی سایت های فیلترشکن هست بدون نرم افزار خلاصه پیدا کردم و رفتم و بازنمیشد و همینوطور سرچ میکردم رو سرور خاصی چون تو سایت های بازی که سرچ کردم دیدم سرور xxx وجود داره  که مثل  ir و  com مثل این هست لذا مثلا لذا مثلا میخواستم سرور  ali.xxx این رو باز کنم و چنند تا اسم باز ککردم هیچکدومش نیومد بعدش یه مربته بابا بزرگم اومه موتورش رو هم دایی ایم ازدر خونه آورد داخل چون خودش نمیتونه درست راه بره بعضی موقه هام من میارم و دایی هم نمیزاشت بیام دم در چون اونجا هم قلقمه ااست و وضع خرابه چون خونه اینجا دم خیابونه و راننده ها هستن همهمه است خلاصه و جای شلوقیه تو جهرم خونه بابابزرگم اینطوریه خلاصه ما هم نشسته بودیم سرچ کردن که بابابزرگ گفت هرموقه استخاره کنی مثلا جوابش درسته و منم تو دام افتادم تو باغ که قلان شد یعنی داشت میگفت مثلا من تو دام اینا افتادم که میخواستند امتحانم کنن و تو مثلا چرا رفتی سایت بد باز کنی و لج کنی خوب گوشش سنگینه و یه چیزایی میفهمه لذا بهم خط داد که میگگفت من دوره ی جوانیم رفته بودم بازار وکیل که یه پیرزن جلویم رو گگرفت گفت بگو مرگگ بر شاه تا بزارم بری میگفت منم گگفتم و کلی خندیدیم و بعد گفت ولی کسان دیگر نمیگفتن و جلوشونو گرفته بود بعد منم گفتم مرگ بر شاه جلوی لب تاپ که درست بشه و گیر بهم ندن ولی گفت اینروزا باید بگیم مرگ بر آل سعود که  دیگه بد شده یا گفت  بدتر ار آمریکا شده!!! و میگگفت مثلا شیخشون 100 سالشه و چشماش درستم نمیبینه لذا ما یه بحثی میکنیم اینجا که شیاطین الان آدم های خوب رو سرکار میارن مثلا اوباما یه فرد ظاهرا خوبه و از سربازان متجاوزگرانش خیلی ظاهرا پیش مردم یا تو خونه بهتره که خیلی کارها نمیکنه لذا آل سعود یه رژیم بدی است ولی دست خودش نیست زور نداره سربازان متجاوزگرش رو از یمن خارج کنه یعنی کشورش همونطوری که قبلا پیشبینی شده پاشیده از هم آل سعود قدرت نداره اصلا لذا توی سیاست شاید گفتگو هم بشه کرد یا مثلا اون وزیر چیزشون خارجشون که زنان ما عاشقش میشن همش اینم ممکنه تجاوزکار نباشه و قدرت نداره اونا باید بگیم مثل فتنه ی 88 نظامی هاشون توطئه کردن اصلا و قیام کردن چی میگن اسمش؟؟؟ کودتا کردن و زور دست آل سعود نیست حالا هرچی لعنتش کنیم یه شیخی داره که پیش زنانش حال میکنه کاری هم نداره و قدرت نداره ولی ما انتظار داریم جوابگو باشنن ولی مگه میشه با نظامی صحبت کرد اونجا جنگ قدرته دیگه فتنه ی قدرت مگه شما پیشبینی نمیکردی که بعد از عبدالله فتنه میشه و قدرت چیز میشه خوب شد دیگه از کجا معلوم بدتر نشه اگه شیخ نیشنانش نرن؟؟ لذا حالا کار نداریم به حج من خودم رفتم نوجوان که بودم رفتم درمورد شخصی به نام نفس زکیه خوندم که سختان امام عصر رو میگوید و در خج ککشته میشه مثلا خوب ترسیدم و عقب کشیدمم و مملکتم ریخت بهم اونموقع اتحاد خوب بود ولی من ترسیدم و گناه کردم وضع خراب شد و نوشته هام هم ریخت بهم ترس آور شد لذا اگه گیر کردم میگم مرگ بر آل سعود و واگدارتون میکنم به  همونا و از فیلتر رد نمیشم و گفتم با ما بازی نکنید!!!
البته اون موقه که ما ترسیدیم مملکت صاحب نداشت و زیاد مینوشتم مملکت صاحب نداره قوی تر بودیما ولی یه مرتبه میدیدی سپاه یه ککاری مککنه ارتش یه کار دیگه و دخالت تو کار هم و اتحادی وجود نداشت و ما هم ببعی گله براشون سیاست میچیدیم و عوض شد سیاست گرجه ممکنه ضعفم داریم ولی اون موقه میدیدی که سپاه برای خودش یه سلاح ساخته ارتش یه سلاخ جدید دیگه و رو سر هم جاسوسی و دخالت میکردن خوب هنوز شکل نگرفته بود که سیستم کامپیوتر من دست کیست و این چیزا از کجا میاد اصلا من جاسوسم یا نه و همش شک و تردید و مشکوکیت و دعوا و ویروس کامپیوتری مثلا اون موثع زیاد بود و الان جزم کردن بین المللی پلیسا با هکر ها مقابله و هکر ها رو شناسایی کردن ما اون موقع میرفتیم با یاهو مسنجر یه عکس میفرستادیم برای یارو و تمام اطلاعاتش رو میگرفتیم سازنده ی برنامه ی هکش هم ایرانی بود و اصلا بچه ها حال میکردن هک کنن پسوردهارو این فضا ها فراموش نشه چی شده تا عبرت بگیریم من خودم شاید هفتاد تا آیدی مسنجر از دختر و پسر هک کردم کلا یه عکس برای یارو میفرستادم و بازش که میکرد ارور میداد و بعد اطلاعاتش میومد آفلاین برام تو یاهو مسنجر ولی اون موقع جنگ آنتی ویروس زیاد بود ولی الان آنتی ویروسم نباشه باز بین المللی عزم جزم کردن پلیسا و خوب شده وضع!!
البته میبینم حساس شدن باید یه موضوعی رو صادقانه بگیم ما پیش خودمون گفتیم حالا که قطع میشه محض دلخنکی بریم مثلا چک کنیم سرعت دانلود چطوره چون به دایی هم گفتم سرعت کمه گفت تقصیر من نیست بیا مثلا ورشدار لبتاپمو برو هرکاری خواستی بکن منم خودم لبتابپ دارم لذا رفتم اولش بازی ای دانلود کنم که سرعتش رو چک کنم یه خورده هم سرکارشون بزارم بچه هارو که اذیتم نکنن لذا جنگه نیت هست دیگه اینجا شما نباید نیت تو جنگ صاف باشه لذا گفتم الکی مثلا بچای دانلود بنویسم دانلود بازی سکسی وگرنه قبلش سرچ کردم دانلود بازی معتادکننده میفهمی اولش سرچ نکردم سکسی کشاندنمون در جنگه دیگه میان رو سرمون سوار میشن!
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی