یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۱۲ ب.ظ | علی | ۰ نظر
خوب ما هی به شما حق میدیم هی به خودمون هنوز خون پست قبلی پاک نشده باید به شما حق بدیم باز البته نمیگم درخیال جنسیم تقصیر همش خودمه یا تقصیر شما بلکه از زنان بهشتی و ارواح مقدس فاصله گرفتیم چون چنگ زدیم و جوانی کردیم یعنی زن مردم رو دختر مردم رو در نظر داشتم و باهاش سکس کردم و چنگ بهشون انداختم در ذهن کلا ذهنی دارم بحث میکنم هنوزم تمیدونم اینکار درسته یا نه ولی از زن حوری و روحی باز ماندم یعنی یه دخترانی همرام بودن مدت ها و میومدن و هیچ قصد جنسی نداشتن یعنی به خاطر همین که فکرام و عملم جنسی نبود پیشم بودن و فضا رو خوب و یاریم میدادن مدتی بود نیومده بودن تا امروز باز با نوشتن این پست ها و گفتن یاد خدا پیدا شون شد!!! ولی اینو میخواستم بگویم که فارق از این مسائل یک آیت الله بزرگی که نمیتونم نامشون رو ببرم که بر ما و همه ی ما حق دارن رو دیدم در ذهن که جوریه ای و یا زن روحی ای زیبا با پستان های لخت نزدیکش بودن و میگفت یعنی میخواست که ایشان چنگ بزنه به پستانش و پسنانش هم بزرگ ولی چون توجه ام به اشان بود تحریک نمیشدم چیزی نبود و توجه ام به این مرجع تقلید بزرگ بود که دستانشون بالا اومده بود و نگاه به زن میکردن و میخواستن ولی ترسیده بودن ولی جنان ترسیده بودن که بدنشون خم و انگار میخوان عذابش کنن بود یعنی مثلا اگه یه نفر قلدر باا چاقو بیاد پیش شما شما دستت رو میاری بالا خم میشی میترسی این حالت رو داشتن ایشتان چند لحظه پیش اکتشاف رخ داد و این صحنه رودیدم  ولی حالا من یه چند هفته ای هست که به شدت جنسی فکر میکنم و هر زنی بیاد تو  مخم بهش چنگ میزنم و خودمونی میشم خوب تقصیر خودمم بوده پس البته همون شاعر هم میگفت که سکس با رویا یعنی در رویا عیب نداره  و حرجی نیست ولی قبل خواب افکار جنسی شاید حرام باشه برای مومنان و اشتباه کردیم و گفتیم ختب برای ما هم که مجردیم و عذابمون میدن و وسواسی میشیم  و نباید به زن مردم بد فکر کردم حتی اگه حوری ای هم بیاد نباید بهش جنگ انداخت عجب ذنیای بدی استا ما فکر میکردیم میشه جنسی فکر کرد اینم که مراجع حرامش کردن!!! دیگه باید توبه کنم پشت گوشم بنویسم وگرنه این دختران الهی از پیشم میرن فتنه میشه و آرامش خوننه میگیره میگم چرا هرچی قلیون میکشم گریه م نمیگیره دیگه و چقدر بد شدما!!! باید این راه ضلالت رو میرفتم حالا توبه میکنم که به زنان کلا هر زنی بد فکر کنم بازم توبه!!ییعنی دست امام زمانی هم یاری میداد در فکرم در چنگ زدن بهشون دست اباالفضلی یاریم میداد در تحیلم و کمکم میکرد تو این افکار پلید جنسیم ولی خوب تقصیر منم نیست همش  هم میل دارم به زنان هم زنان خودشون میل دارن و جذب میکنن و بچه میخوان و بچه دار نمیشن و فضا سنگین و خراب و جنگی است و اختلاف دستگاه ها باهم و خودمون است و شیطانی است و فورا اختلاف درست میکنن بینمون و  اون زنانی  که مومن ترن جذاب ترن و حساستر کلا و بیشتر دوستشون دارم!!
پس یادمون باشه چون الان رفتم قلیان کشیدم همراه نوحه  اینکه هیچ آبی چون اشک حتی چهره رو بیشتر زیبا و خدایی که میخواستیم نمیکنه حالا برای کی گریه؟؟!!! به یاد کی این آب دیده بیاد پس؟؟ توجه کن من خودم گریه زیاد میکردم بیشتر قبلا به بهانه گناه حتی برای امامم!!لذا با خدا بازی نکنیم درد شخصی نیست!!اییشالا اشک روزیمون بشه که بیماری نیست و تسکین میده روح و روان رو اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم! عحل فرجهم هم بگیم چون خدا حساسه رو مرگ ولیش (عج) و یاری میده و فرشته ها زودتر گول میخورن!! استغـــــــــفرالله ربی و اتوب الیه کلا پس!!!پس غرب و شرف باید جدا شن ولی اگر چه نه شرقی و نه غربی  که در قرآن اومده شاعر میگه یه شعاره ولی ما جنگی نداریم آیت الله فاطمی نیا(ره) هم میگفتن هنوز جا داره بفهمیم (لا شرقیه) که یکی از امامان منظور هست و (لاغربی) که یکی از امامان دیگر هست منظور چیه و خودشون باید نشان بدن بفهمیم منظورو!!!قزیب به این مضمون فرموده بودن در سخنرانی که قبلا گوش دادم وگرنه ما با کسی جنگ و دعوا نداریم و حساس نباید بشیم وگرنه که حالا همش خودمون مسلمانیم وراه راه این قطغه زمینه پس و اونام با خدا حال میکنن و ظاهری معنا نداره وقتی اسلام ناب محمدی (عج) همه جارو فرا بگیرند که وگرنه فقط راه راه ماست وشهدامون بلکه دیدم که ما هم منحرفیم!!!
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی