یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۰۸ ق.ظ | علی | ۰ نظر

اولا ما همینکه چیزی رو بخونیم خط دلمون گرفته میشه که چه نوع روحی و شیطانی در وحودمونه یا وجود نویسنده نوشته هاش جقذر ارزش داره البته نور هم هست چیزای دیگرم که ارزش میده که چند تا آسمون بالا میره نوشته یا از کدوم آسمون رسیده اصلا اینجا شما میتونی ار روی متن نخوانی تا ناظر نفهمه و متخصص که از کجا اومده مثلا اونایی که یاری من میدن در نوشتن مطلب ممکنه بخشیش کسانی باشن که ناظرند و با چشم میبینن چی مینویسیم و وسوسه نمیکنن چون وسوسه کار شیطانه ممکنه اتقدر نزدیک بشن که بهم یاری بدن ولی من میذونم مثلا دخترعمومه و میشناسمش ولی وسوسه پنهانی مستت میکنه و میری در عالم هپروت لذا ناظره زنده نشسته پای بلاگ به گمونم داره تک تک کلمه های منو میبینه موقع تایپ کردن!! خوب بالاتر از وسوسه نیرویی است که بتونه خواسته ش رو با نگاه بگه یعنی حرف با من نمیزنه در دلم نمیاد رو مخم نمیاد ولی همینکه چشمش پای نوشتن زنده ی منه اون چیزی که میخواد درمیاد ولی ممکنه نزدیک هم بهم بشه یه مرتبه یک کلمه ای رو بگه دقیق این بگو و اینجاشو تصحیح کن و اینا خوب شهدا کارشون اینکاراست دیگه! لذا جنگ دوباره رخ میده که کاری نداریم یه موضوعی بود میخواستیم صحبت کرده باشیم اینکه اون موضوع اینه که داداش من ما مجردیم و خیال میکییم آخر لذت جنسی است ولی اگر دیوانگی هم باشه بعد چند دقیقه پشیمونی میاره ناراحت میشیم ارضا میشیم تموم میشه سرخورده میشیم در دنیا اینطوره بازم نمیفهمیم و چون نیاز داره بدن به زن و روح بدن هم همینطور بهانه ی رسیدن و محبت کردن بهم و کنار هم بودن برای تکامل میتونه سکس باشه گرچه خعلی هامون سردیم در این رابطه هم و جنگه دیگه خوب حالا من مستم میشینم براتون خوانندگی میکنم از روی کتاب میخونم شعر میخونم و همشو ضبط  میکنم انقدر مثلا شوق دارم که داد میزنم و فیلم میگیرم اینا عالم مستی هست دیگه اصلا همین الان که دارم مینویسم مستم کردن روزی ای دارم دیگه خوشم بعضی وقتا اقدر مستم که میخوام جلوی دوربین داد بزنم در خالت طبیعی که اینطوری نیستم اصلا خجالتی ام ممکنه پیش شما خوبان هست که مست مییشم ولی در سکس اینطوری نیست دیوانگی و کشش و لذت و محبت چه فیلم سکسی چه خود سکس داره زیادم داره چون نیازه بدنه و روح و حالا نمیدادنم لذت بگیم جسمانی است؟؟ روحی که هست لذت جنسی ولی نمیذونم جسمی هم هست یا نه! لذا حالشو میبره و آخرش دست میزاره رو سرش که وااای عجب غلطی کردما این چه کاری بود البته همینجای زندگی هم قشنگه ولی زیادی بزرگش کردیم ولی بزرگه دیگه لذت جنسی وو نیاز جنسی جذابه و باید برطرف بشه و چیز خوبی است و بیماری هارو درمان میکنه افسردگی هارو و هیچکس دیوانه تر از کسی که سکس میکنه ممکنه نباشه و خودمونیم اینا هم مستن ممکنه حرفایی هم بزنن که دست خودمون نیست و عالمی داره دیگه موقع سکس ولی مستی اش فرق داره با مستی ای که من میننویسم من که مینویسم معرفت زیاد میشه نورانیت میاره و فرق داره ولی همینی هم که من  مینویسم باز زیر نظر زنانی داره میرسه یعنی گفتیم دیگه خدا حوری رو گذاشته که مارو به سمت خودش بکش و راه  مستقیمی است چه معرفتی چه جنسی چه چیزای دیگه کار زنانه و خودمونم نمیفهمیم محض همینه که 4 تا زن بیشتر در عالم مقرب تر نیستن چون عالم زنان حساستر زن بیشتر میفهمه و یاد میگیره و بهتر آموزش میده ولی نمیتونه قیام کنه لذا برای همینه که انقدر پیچیده است عالمشون که کسی به پای این 4 زن برتر هستی نمیرسه  و نخواهد آمد ولی مردان هرچی دلشون میخواد در زمین زنان بازی کنند تمامی نداره اصلا مرد جلوی زن زانو میزنه دیگه یعنی مسئله ی جنسی پیش بیاد خدا و پیغمبر رو ول میکنه میچسبه به زن مردم دیگه دست خودش نیست اگه زن بیاد منحرفش کنه اگه خلوتی باشه فقط خدا میتونه نجاتش بده و اون موقع در خلوت جای خدا نیست که بخواد بگه خدا نجاتم بده خدایی وجود نداره شیطان هست و مرد اصلا انگیزه ش بیشتر هم هست برای سکس با زن مردم در خلوت مگر خود خدا نجاتش بده وقتی میگم انگیزه ش بیشتره نمیگم نیازش بیشتره بلکه حیاش کمتره یعنی دیده شده مردان بد زنان رو اسیر میکنن و دیده شده در خلوت شیطانی اگه پیش بیاد زنان بیشتر حیا دارن فرار میکنن و از آبرو و زیبایی هاشون میترسند!!!ولی زنان زودتر  و بیشتر عاشق میشن و دل میدن و احساس اند و اگه عشق پیش بیاد بیشتر سر معشوق میمونن و وفا دارن ولی مردان بیشتر خیانتکارند! و معلومه چون مساله ی آبرو و پاکی زن و بچه ش پیش میاد و ضعیفه و آسیب پذیر زن و حساسه پس باید پاکتر باشه و آسیب پذیر تره و حرمتش باید بیشتر خعلی بیشتر از این ها نگه داشته بشه!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی