یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۳۳ ب.ظ | علی | ۰ نظر
لذا حق به ما هم بدین باز ما حق دادیم به شما که خوابیدیم رو تخت مرده میدادیم لذا سیستم از گجی و کژی گذشته منم مجردم که تن میدم به زنانتون و تحملشون میکنم تو خونه م وگرنه واقعیت اینه که زندگی نداریم اینجا واقعیت اسارت ماست اگه زن داشتم یه لحظه میزاشتم اینطوری بگذره؟؟ میبتستمشون به فحش لذا نقطه ی ضعف دارم الان شغل زنیکه اینکه بیاد تو زندگی من تجسس کنه حرف های مارو گوش بده منو جذب خودش کنه یعنی داره پول میگیره که مجبوری روی مخ من باشه و منو تحریک کنه و منحرف و این اسارته قبلا جن ها رو با یاد خدا دور میکردی ولی الان شونصد نفر دارن مخ میزنن شونصد نفر شغلشون تجسس در زندگی منه این آرامش داره این زندگی ما؟؟ بچه ش هم جیش بکنه تو خودش میگه تقصیر بنده است این اسارت نیست؟؟ اینه جامعه ی اسلامی یا اسارت زینبی ماستت؟؟ حالا من به کنار مادرم چه گناهی کرده اصلا من با شما خال میکنم عادت دارم نباشینم غم میگریه البته اونایی که خوبن وگرنه حسود زیاده اصلا شما خیرخواه من شما نگران جان من و آبروی من چرا دیگه زندگیمون رو پاشیدین بهم چرا دیگه منو  میفرستادین تیمارستان اختلاف درست میکنین یعنی میخوای بگی قصدت خیره لجن؟؟ من چه طور از دست شما آرایش یعنی آرامش داشته باشم جه طور از فتنه ی جاسوسی شما در امان باشم درحالیکه شغلتونه ؟؟ در حالیکه مخ زنی و انحراف جوانان و کسب نور کارتونه و مارو هم مقصر کرده اید یعنی سوار شدی رو سر ما صدرحمت به زوانشناس زن اونا لااقل خیرخواهن و تو زندگی کسی نمیرن تجسس کنن تو خونه چه میکنه شما دارید ریشه ی خانواده رو میزنید من به زن مردم چه کار دارم من توی خونه ی خودم آرامش ندارم بعد زن مردم وسواسی هم بشه شرش بر دوش منه یعنی مقصرش رو من میدونن والا اگه اینطوره من مینویسم بوق شما بگوز دیگه یعنی وسواسی میشی عزیز یعنی خدا شوخی نداره باهاتت بازی میکنه مومن هیچوقت اسیر نمیشه شما خودت درگیری میشی بعد میبنی گمراه شدی !!! این چه سیستمیه برای ما چیدن حالا ما تنها امدیمون انگیزه ی جنسی است و ضعفمون که تحملشون میکنیم همونم که خراب لذا میگی چه کنم؟؟ خدا یا خرما؟؟
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی