یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۰۹ ب.ظ | علی | ۰ نظر

ملکوتی خوشی مراقبت زمان

آقا ما رفتیم اپارات نظراتمونو چک کنیم نبود مثل اغلبا ولی یه چی دیدیم که سوارخ شدیم و دیگه افکار پریشان و بزرگسازی و غرور ریخت یک کلیپی بود تو ایران که زنی و فرزند کوچکش از چرخ و فلک نعوذ بالله سقوط کردن و بیش از هزار نفر هم دیده بودنش حالا جدای از مقصر که تو خارج تو اتاقک اند و اینا فکرم عوض شد نسبت به عالم اولا ما فکر میکردیم ملکوتی هستیم و یک مرگ و شهادتی و حالا دیگه یار و یاور همیشگی امام عصر  و دیگه وقتی هم مردیم زیر 500 نفر نباید تشیععمون کنن و حالا دشمن و اینا فراوون و اینا دیدیم نه آدم چقدر ضعیفه که حتی برای خوشی کردن هم اومده سوار شده ولی ترسیده هرچی چه مرگ بدی و تلخی و چقدر آسون خدا جونش رو گرفت و هیچی هم نشد عالم هم ادامه داره و ما باشیم و نباشیم اصلا!!! نکته ی بعدی مراقبت که آقا اگر شوهرش پیشش نشسته بود یا فرشته ها دلش رو قرص کرده بودن خودش رو پرتاب نمیکرد بدبخت بیچاره و به کشتن نمیداد بعضی موقه ها آدم میترسه ولی دلش قرصه که امنه و خدا حفظش میکنه مثلا زلزله میاد از سر تختش تکون نمیخوره و همه بیدار شدن دارن جیغ میکشن دخترا ولی اون سر تخنخواب حال میکنه که چه کیفی میده زلزله!!! یه نکته ی دیگر اینکه همزمان شدن مرگ مثلا توی یک اوقاتی خاص مثلا ساعت 13:45  بعد یه مرتبه 10 نفر دچار خادثه ی سکته ی مغزی میشن خوب حالا من نمیدونم استدلال و کارشناسیشون چیه مثلا به خاطر گناهه و تقصیر کیه و مثلا مومن گناه کرده بعد مرگ اینا چه ربط خاصی داره این همزمانی طبق دین درسته مثلا یک کافر 70 ساله زمان پیامبر(ص) میمیره و پیامبر (ص) فرمودند سنگی را 70 سال پیش از بالای جهنم رها کردند همین الان به ته جهنم رسید! حالا نمیدونم عدد 70 بود ولی ربطایی داره مرگ ها و زمان ها همینطور کسی که مثلا عید ها به دنیا بیاد یا عزاداری ها بمیره خوش یمن هست و افتخاریه کلا و حتی خدا هم رحمش میاد یا خوشش  البته قوانین کارشناسی که یهو سی نفر در شهر مختلف چرا همزمان مردند یا دچار حادثه شدن یا خادثه ای یکسان اینارو من نمیدونم و کارشناسش نیستم ولی دچار بازی هاشون شدم که میگم که ربطش میدن به وبلاگمون و فضای بچه هارو خراب میکنن!!!که بیشتر وسواسی شدن و بیشتر شیطانی شده و گریبانگیر کفاره و حساس نباید شد وگرنه نمیشه آبروی مومن رو ببرن تجسس کنن و همه کاری و خدا بخواد هیچی نشه مگر اینکه ظلم و گناه باشه که همه مون مقصریم در کشور که جای دیگه باید بحث بشه و موضوع مهم ولی فرعیه و مخفی و امنیتتیه لذا این نکته که کار ما نیست بحثش!!

خلاصه این صحنه رو که دیدیم حتی رفتارم هم عوض شد و یه طور دیگه عمل کردم تا فراموشش کنم و دوباره شیطان بیاد یعنی خعلی به خودم خوشبین بودم و خعلی بزرگ و مهم میدانستم وقتی دیدم به این راحتی برای خوشی کردن آدم جانشو میده چیز شدم!فکر کنم زیادی خوشال بودم و راضی از خودم و دچار غرور ولی حادثه ی تلخی بود که امکانش برای هرکسی هست!!! پس تماشای یک کلیپ ساده و بی هزینه ساخته شده ممکنه خعلی تاثیر بد و خوبی بزاره و آدم رو عوض کنه که اگه میرفت علم یادمیگرفت  و کتاب میخوند مغرورم میشد ولی حالا دیگه!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی