یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۲۰ ب.ظ | علی | ۰ نظر

خوب اولا اینکه گروه ما از چند سال پیش خعلی قوی تر کار میکنه و من روی کاغذ این مطالب نمیتونم بنویسم و ارائه بدم که یعنی 24 ساعته مراقب دارم و هم روی مخم کار میکنن فرشتگان یعنی ولو ولون نیستم این از اینکه بگم که چرت نمینویسم گرچه آزادم و تنهایی ظاهرا ولی قبلا اصلا میجنگیدن با من یعنی شهوت هم داشتما بعدش قاطی میکردم خعلی هم کوبنده مینوشتم ولی الان کنار اومدن باهام دستگاه و کمکم هم میدن ولی قبلا دیگه راهی نبود دوران مدرسگی و از دستم شاکی بودنن اصلا نشستم سال 88 که فتنه بود از قبلش تا بعدش مینوشتم و خوبم مینوشتما ولی فیلتر شد وبلاگم و همه چیزم بر باد فنا رفت یعنی اینطوری هم بوده ولی محبت و آرامش همرام بود که باهام بد نباشن یعنی اشتباه فراوان کردم هم در عمل و وبلاگ ولی باز با منافقان و نمیذونم اینا چیز نشدم یعنی واقعا یه عده ی کثیری دشمن شخصی داشتن با من یعنی منتظر بودن پدرم رو دربیارن از همین نظامی ها مخصوصا و پلیسا دیگه راهی نمونده بودا که یه مرتبه صفحه عوض شد تحریم و جنگ  و اینا شد که البته ما هم تیمارستانیمون کردن کلا اعتبار نداریم!

منم کلا از کودکی که خدایی بودم گفتم و عهد کردم با خدا که خدایا من تاآخر پات میمونم و باهاتم ولی فقط درد نکشم و مریض نشم و خعلی میترسیدم الانم عقل ندارم یه بیمار روانی ام که باید قرص بخورم و ادامه ی قرص خوردن تا حالا نشان اینه یعنی خوب نشدم کلا و شاید بدترم شده باشه!!و به بابام هم گقتم تو خودت دختراتو به یه روانی میدی میگفت ب شوخی آخه برات میخوام زن بگیرم گفتم آره یه روانی بدتر از خودم بهم قالب میگنن اگرم تازه ولی...!!!جالب بود خودش ترسیده بود گفت نه وجدی گرفت وقتی اصرار کردم روش!چ کنیم باید بسوزیم و بسازیم دیگه!

و قبلا هم گفتم دوست دارم یه بمبی بزارن آتش بگیریم بریم مستقیم پودر بشیم بریم  آسمون جسما و روحی تا بارون بیاد!!! که بهترین  و بدتری نوع مرگه و درد خاصی هم نمیکشیم!!!دیگه کسی هم سر خاک و قبرمون نمیخواد بیاد که شرمنده ش بشیم و اون الکیه نمادیه خخـخ! یعنی اصلا یه دوره ای انقدر براشون گوگولی و مریض و وگوری بودم که اذیت و آزار میدیم بهشون میچسبید و خوشال میشد مخصوصا حسودان!جدیدا هم به بابام گفتم اگه خواری من موجب میشه جاسوسات و حسودان خوشال بشن ادامه بده به خوار کردن ما و ذلت ما تو خونه!! تا شاد شن!!!که  اینطوری برای خودمم بهتره!!!!

خوب اونروز داشتیم قلیون میکشیدیم که مادربزرگم از یه مرد بدی حرف زد و گفت به آیت الله خمینی ره وخامنه ای ره هم فحش میداده و اینا که من اصلا یادم نمیاد کی بوده و داستانش چیه و چکار کرده تا گفت فحش میداده گفتم اگه این افراد بزرگ دینمون مثلا حالا گفتم مثلا آِیت الله خمینی ره اگه نبود و همچنین آیت الله خامنه ای ره اصلا دنیا به اینجا نمیکشید داعون میشد پایان میافت ببینید اون ها بحش عظیمی از امید حضرت قائم(عج) هستد متنهی ما خودمون خودمونو فتنه میکنیم وگرنه جهان هم اصلاح میشد ما جنگ داخلی داریم با خودمون درگیریم منافق داریم خلاصه همین دیگه گفتم که اگه ایشان نبودند دنیا تا اینجا ادامه نداشت حالا ببنید حضرت چقدر دوستشون دارد! لذا خدا  هم بهشت رو فردی قرار داده نه جمعی حالا درسته میشه جمع شد ولی هرکس برای خودش بهشتی در رتبه ای داره حالا شاید جهنم یه دونه باشه و عمق داشته باشه اینطور که معلومه و گفتن و یه جهنم باشه که جهنمیان توش بلولند ولی بهشت رتبه داره ولی جهنم عمق داره لذا خدا دنیا رو که محل پستی است که زنده ایم توش رو برای اینکه بفرسته مارو جهنم خلق نکرده داره میگه ای بشر شما نتونستید درست و حسابی جمع بشین پای اسلام ناب شما خوددرگیری دارید شما جمعی که دست خدا با جمع هست و خدا رحمتش به جمع هست نتونستید کشور خودتون رو بسازید آباد کنید وگرنه بله هرکس میره بهشت و جهنم مخصوص خودش اینطور نیست که من به خاطر گناه شما شکنجه و عذاب ببنیم فردای قیامت مگر اینکه در گناهتون شریک شم!لذا بار گناه کسی رو نمیشه به دوش کشید ولی تو بهشت همه چی هست الان شاید شهدا پیش امام حسین جمع باشن دارن به ما میخندن مثلا اگر مهم باشیم و چیز خوبی لذا کباب پزی خدا واز نکرده و دنیا رو نزاشته که روز به روز خرابتر بشه و نشانه های ظاهری و امامانی و هدایتگرانی گذاشته شما هرچه قدر بد بشی و فاسد همونقدر بیشتر راه نجات و آدم خوب هست که چنگ بزنی آدم بشی به ریسمان الهی منتهی باید بیدار بود و هشیار مثلا!دنیا رو پس همینطوری که برو تا آخر خراب کن تا پدرتو بعدا در بیاریم نیست این آزمایش عادلانه ای نیست اگر بدی وجود داره معلومه همون قدر بیشتر خوبی هست که عدل خداست یعنی مثلا گربه نشانه ی الهی است کجاش بده؟؟؟ خوب هدایت شو باهاش سیب مثلا چیز بدی نیست میوه و نعمت الهی است میخوره نو سر نیوتن ولی ارزش خود سیب که بخوریم بیشتر از ضربه ی مغزی نیوتن هست کلا یعنی بفرما فکر کن آدم شو ولی باز کوریم و باز هدایتگر میخوایم نمیتونیم خودمون  همینطوری بزنه به سرمون فشار بیارم که قرآن تفسیر کنیم بله ترجمه کردن قرآن خودش یه نوع یاد خداست که خعلی مفیده ولی تفسیرش کار خود اماماست!!!
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی