یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ب.ظ | علی | ۱ نظر

در اسلام داریم علم و تقوا وسیله ی برتری جویی شما از بنده است و جناب حافظم میگه تکیه کردن به این دو نیست میگه باید توکل داشت در کل که زمینه ی علم و تقوای برتر و همه ی خوبیا توکل بر خداست!!! حالا میخام بگم من رفتم ساندویچ بگیرم و بعد بر لبم اومد تو مغازه الحمدلله بعد بررسی کردم که تو خونه هم ذکر نمیگم جز نماز بعد گفتم من اومدم در دنیا یه الحمدلله هم بگم خلیه و انتظار خداست و همین که به فکر این باشم که یاد خدا باشم خودش کلیه و شاید برای همین ارزش دارم و اومدم بدنیا کلا! که برای خدا یه الحمدلله بگم ولی غافلم کلا از یاد خدا بعدش شک کردم در خودم آخه توی خونه من کلا رو مخمند و ذکر نمیگم لذا وقتی یه روایت شنیده بودم قبلا و توضیحاتی داده بودم که حدیثه که ریاکار وقتی از خانه خارج بشه ذکر میگه یعنی نشانه ی ریاکاره بعد بررسی کردم یعنی من دارم ریا میکنم که تو مغازه گفتم الحمدلله ولی تو خونه نمیگم بعد خدا خواست فهمیدم حضرت خواسته در جنگ نرم هم که درخانه ت شما که راحتی یا شیاطین رو مختند اونجا ذکر گفتن ارزش داره تو خونه که تسلط پیدا کنی روی شیاطین وگرنه آدم رها باشه تو خیابون ریا هم نباشه راحتره و تمرین سختی نیست!! پس باید در جنگ محلیه که تو خونه است پیش زن و بچه یاد خدا بود وگرنه بیرون راحته به یاد خدا باشه!!!بعدشم موقع نوحه و قلیان گفتم همینکه ما به یاد این باندازن یا بیافتیم و در ذهنمون از هرجایی بیاد که حضرت زینب سلام الله علیها یی در عالم و جهان هست که کار خدایی میکنه این خودش خعلی ارزش داره تو همین فکر بودم که مداح هم اتفاقا از حضرت زینب س نام برد!!!و شیطان هیچ وقت مثلا شمارو‌ و منو یاد حضرت صادق علیه السلام نمیاندازه و نمیتونه هم باندازه همینکه اسمشون حتی در ذهنمون باشه کای زرنگی کردیم دیگه!استغفرالله وگرنه چه برسه بخوایم توسل و زیارت نامه ی حضرات معصومین رو بخوانیم اینا ارزشه و زرنگیه ها!!! و مایه پیشرفت

  • علی

نظرات  (۱)

  • سید متکازینی
  • سلام
    زیبابود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی