یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۵۳ ق.ظ | علی | ۱ نظر

یه نکته ای شاید اجتماعی است که خدا بکنه فکر و حرفم زیاد بشه بتونیم طولش بدیم چون نکته الان تو ذهنم شاید بیشتر از سه جمله نشه و ما هم دوست داریم که تخصصی بحث بشه و کارمون بیشتر از رواج خطرناک و خعلی خطرناک علم ناقص و جهل نافذ بودن و خرابکاری کارها اینه که بیشتر یعنی اینه هست که شبهه بیافکنیم تا هم شما علمت رو بیشتر از من کنی یا حتی بسنجی و امتحان داریم انگاری!!! یعنی دلمون میخواد منبری و فضایی درست بشه و تخصصی بحث بشه!

بحث درمورد رضایت در رخمت الهی است که اگه ده تا حدیث در مورد رضایت خدا و یا رحمت الهی میدونستم و یا ربطش میدادم خعلی پر مغز میشد نکته اینه که به نطر ما رحمت الهی ای مثل باران موقعی رخ میده این رحمت الهی که خدا از ما یا بهتر بگم از جامعه ای راضی باشه لذا کافران دردنیا بهشون میده و چیزی آخرت ندارن حالا انقدر بد نباش که بگی من نقد و دنیا میخوام حرف حرف شصت سال رندگی نیست و اصلا زندگی آخرت ارزشش برای دنیا از مف و مدفوع و عن پستره دنیا در مقابل آخرت اگه دنیایی هم هست اینه خوبیش که آخرت رو داشته باشی لذا رضایت رب در اینجا و اونجا بعد از مرگ نمیدونم حتما میشه بعد از مرگ سیروسلوک کرد ولی پرونده ی اعمال بسته شده امتحان دیگه نیست یعنی برای 4 تا امتحان از جمله شهوت انسان در دنیا وقت داره لذتشو بعد مرگ ببره خعلی پسته ها خعلی بده که امتحان داریما و آقای خامنه ای ره که فرمودند انقلابی باشیم به آخوندان یه جنبه ش همین امتحان هست که ما داریم امتحان خدا پس میدیم اصلا د دنیا لذا برای دنیا خودمونو نکشیم! خوب بحث این بود آقا که اگه بارون میاد اینطوریه که خدا راضی است لذا از ما سخت راضی میشه و ما تکفیر کرده ایم یعنی دیگه حرمت بزرگان رو هم شکستیم که به خاطر روی گلشون بارون بیاد لذا من خودم کوچیک بودم یادمه خعلی بارون میومد شیراز ولی الان یه کم بارون اومد دیروز و من گفتم باید درمورد این مساله یعنی رضایت خدا در  قرستادن رحمت الهی بحث بشه یعنی خدا راضی است از جامعه ای که درونش بارون بریزه وگرنه ابرا میرن عقده  و گریه شون رو در بیابان بر سر علفزارها خالی میکنن و میبارن بر حیوانات کلا لذا در جامعه ی کفر هم بارون میاد چون اونا زندگی پوچ دارن و اعمالشون در دنیوی و در دنیا پاسخ میشنوند لذا اگه بارون نمیاد شهری برای اینه که شهر یا خوب نیست یا سیستم خرابه یا لاقل انتظار خدا نیست که راضی بشه تا بارون بیاد حالا کاریم به موقعیت جغرافیایی ندارم اینجا خودمون کردیم که اینطوریه خودمون بیشتر موقعیت و قانون ساختیم وگرنه خدا کنه بخواد بیاد رحمت! لذا توی شمال خعلی ها وقتی بارون میاد انگار عذاب میبینن و در اونجا که همش بارون میاد اصلا دلشون میگیره!خلاصه ما که به آسانی نمیتونیم رضایت خدا رو بدست بیاریم ولی در ملت کفر فرمول فرق داره اونا نقد میگیرن چیزاشونو یعنی ما کلا دنیوی سیستم خرابه و اگر اقتصاد مشکل داره برای کسانی است که شکمشون سیر نیست  و آبروشون ریخته نه برای امثال فلانی هاا که حالا میخواد هواپیمای یه نفره بخواد غصه شه پول نداره بعد فحش میده که چرا سیستم جامعه اقتصادش خرابه!!! اگه ما جامغه ی ایمانی ایرانی داریم باید به مستضعفین برسیم هم برای اون دنیا آباد کنیم همم اون دنیا جلومونو نگیرند کلا! البته بحث آخرت کردیم و درست شد ساخته شد منظورم این سرزنش نصیحت ها به خودم بود که غافلم از اون دنیا وگرنه به شما برنخوره کلا مریضی حادی است که آخرت رو به دنیا ترجیه نمیدیم و مشکل عامه هست یعنی طرف هفتاد سال آخونده ولی هنوز دنیا رو بیشتر از آخرت میخاد لذا مشکل سختی است که خودم بدجوری گرفتارشم کلا و منظورم خودم بودم و مشکل خاص نیست مشکل عام هست و هرچی هم پنهانی تر کمک کنیم مثل علی دایی بهتره واجرش خعلی بیشتره.

  • علی

نظرات  (۱)

  • حسین یحیی زاده
  • سلام داداش. تازه با وبت آشنا شدم. مطالب پر معنی و اصیلی رو ذکر کردی. احتمال میدم حوزوی باشی!!!
    ولی به نظر من باید روش بهتری برای انتقال مفاهیم اصیل اسلام ارائه بدید. دلیلش هم اینه که سلیقه مردم تغییر کرده. دیگه کم گیر میاد یه جوون بشینه پای مطالب یه وبلاگی که حتی برای مطالبش منبع ذکر نمیکنه. و حتی علائم نگارشی ساده زبان فارسی رو رعایت نمیکنه.
    ولی من دوس داشتم مطلبت رو.

    و متوجه هدف خیرت که نشر علمه شدم. یا شاید هم داری برای آینده که واعظ خوبی بشی تمرین میکنی. خدا بهتر میداند.
    ولی در کل بهتره که به مطالبت سر و سامون بدی و موضوعات زیادی رو با هم ارائه ندی.

    و من الله توفیق
    پاسخ:
    علیک سلام دوست عزیز ههه دوست عزیر من که درسشو نخواندم فکره فکر میتونه غلطم باشه حالا منبع چی میخواد؟؟ اینجا وضع خوب نیست میخوام درستش کنم همین!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی