یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۱۰ ب.ظ | علی | ۰ نظر

حالا کم کم داره دو کلیپم آماده میشه اما قبلش من خودم ننه و بوآم نگاه و دنبال نمیکنن مطالب و عکس و فیلمامو و پیگیر کارام نیستن یعنی میخوام بگم اینا هم پول میگیرن و شغلشونه بعنی مسولیت دارن اینا وگرنه ما باید جوان پسند کار کنیم و قدرمونو نمیدونن و دکتر روان هم دنبال فرصته و بیمار میخواد بیشتر چون هم اعتبار و پولش زیاد شه همم ما کیس مناسبشیم لذا اینا دلشون نسوخته که و تو خونه هم آدمم حسابم نمیکنن بعد یارو اومده میگه قباد چیه آهان میگه دلم برای قیم هات میسوزه و یه لخظه حاظر نیستن به ما حق بدن که ما هم کار مفید کرده ایم بلخره حالا بحث رو چه طوری جمع کنم؟؟؟ همین دیگه مام مجبوریم جوان پسند کار کنیم ولی جوان ها هم همه کله خرابن که بیان وسط و هرکی قصد و غرضی داره وقصد و غرض مردم خوب نیست اغلب که بیان نزدیک ما لذا محکومیم و خفقان اصلا کسی هم بیاد نزدیک من شه و صادق باشه که میشناسه منو اینطور نیست که بذونم باید چه کار کرد و مربیان مثلا تو فوتبال میان دست میدن و میخندن کنار مردم و به هم بعد تو دلشون دارن مثلا فحش میدن لذا ما اعصابمونم ضعیفه و تحملم کم قرصم روش نمیدونیم راه اصلی چیه!!! اینم پست شخصی که میخواستی!ولی گفتم شیاطین غالبا نگاه میکنن ما چه میکنیم با توجه به اون مثلا میاد نزدیک نوحه گوش کنم فکر شیطانی کلا تزریق میشه تا یاد خودم باشم اصلا برای اباالفضل گریه م نمیگیره باید یه کم ترجم بشه و دلم برای خودم بسوزه مثلا تا جوگیر بشم این یعنی شیطنت که کاری بکنی بری تو دل مردم وقتی حق دادی به خودت مظلوم بشی در واقع مظلوم نیستی و داریم شیطنت میکنیم و با احساسات مردم بازی!یعنی وسواس که همه چیز رو بهم میریزه و قدرتش قدرت تام هست همینه که فکر ما شیطانی نیست ولی موقع نوحه ی ابالفضلی فکر خودمون و کارامون میافتیم پس باید شیاطین دور باشند یعنی طرف فکر بهش تزریق میشه قکر خودش نیست ولی روانشناسانه و قویانه شیاطین مخت رو میگیره بدست و فکرت رو تبدیل به عمل گناه حرف میکنه واگر فکر خودت خدایی نباشه و ذکر نگی کاملا تسخیر میشیم و فکر دیگران میشه فکر ما فکر شیاطین میشه فکر ما لذا بعضی شیاطین همینکه همراهت باشن یعنی جرم بین علما و نمیپذیرن میگن این اینجا جه میکنه این شیطان تو باید میریختشی دور حالا که همراهنه مجرمی کلا!

بله هر لحظه برای نفوذ یه کاری میکنن و موضعی میگیرن شیاطین و ما هم اگه رند و زیرک باشیم قوی تر میشیم و میفهمیم حالا هیچوفت بنده محسابه نمیکنم خودمو ولی تا نوحه گذاشتم و قلیون میرتم به خودم و کارام فکر کنم نه به عظمت حضرت البته ابالفضلی بودن شرابط خودشو داره!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی