یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۰۶ ب.ظ | علی | ۰ نظر

مساله ی حادی نیستا جلوی تلوزیونم با تبلت دارم کار میکنم مینویسم و فوتبال منچستر-لیورپول میدیدم و میبینم از تلوزیون راحت داور چند دقه پیش یک دانه پنالتی گرفت و گمونم گزارشگره هم میگفت در شش بازی قبل فقط یه بار لیورپول برنده شده لذا مام گفتیم باید پنالتی چیزتر باشه گفتم اولش شاید در آینده اتوماتیک باید بشه که طرف که روش خطا شد اصلا گلزن هست البته میدونم داورها چک میکنن که روان شناسانه بازیکن سابقه ی گولزنی داور رو داره اینم سخته در موقعیت وسط زمین و این همه تماشاگر و جوگیری چه لذا یک گل سرنوشت بازی رو عوض میکنه و خوب از خوبتر مشخص نشده بازی بازنده و برد شانسی داره لذا اولش گفتم شاید در آینده چک کنن که طرف گلزنه گفتم بعدش نه باید چک کنن ببینن موقعیت گل داشت طرف که خطا رو پنالتی گرفت!!! بعد ملکوتی فکر کردم اینجاش قشنگه گفتم مثلا ده تا داور از بیرون حالا میگم مثل بعضی رشته ها دکمه بزنن که چیز بشه ینی پنالتی بود بعد گفتم اینم بده و ما توی یه داور کلی بدبین هستیم که خریده نباشن دیگه ده تا داور بزارن که فورا تصمیم بگیرن خعلی چیزه چون قبلش گفتم که ده تا داور بخوان تصمیم بگیرن که بازی سرد و متوقف میشه بعد گفتم همزمان بازم مافیایی میشه و اعتماد نیست بعد گفتم پس درس زندگی هست درسته در آینده داورا هوشمندانه تر و تکنیکی تر و الکتریکی و متنژک میشن یعنی متوژلک یعنی تکنولوژیک تر خواهند شد ولی درسه الان تک تک اعمال ما میره در عالم بالا بین فرشتگان و ملکوت تصمیم و جلسه دارن و بحث میشه قصد و نیت و قضاوت میشه عالم بالا خعلی دقیقه ولی در آخرت خدا میگه من مالک یا ملک روز جزام خودم میدونم و خود بنده ام یا بنده ش میگه مالک یوم الدین یعنی حرف حرفه یه نفره حالا نمیگم کمک داور لازم نیستا ولی بهتره که یه نفر خدا باشه در زمین همینو میخواستم بگم چیزی نبود بخدا چیز خاصی فقط درس زندگی بود دیگه خود ورزشکارارو بچسبی و دنبال عکسهاشون باشی هم دلچسبه چون اینا آدم معمولی نیستن و جدیدا از عکس دسته جمعی قبل بازی که گروهی میگرن خوشم اومده بود یه چیز دیگه هم بود که داوران مثلا در انگلیس خعلی عزت و احترام دارن ولی اینجا هیچ حق خاصی ندارن و فحش میشنون اگه بازیکن هم نده اقدر بی فرهنگیم که تماشاکرا میدن لذا اصلا بازیکن های مشهور یعنی تیم مشهور اوروز که نگاه میکردیم تحریک میکردن تماشاگرارو و سر داور هم داد میزد فحش میداد بدبختا خورد میشن خعلی باید قوی باشه داورش در ایران!البته داستان شفاعت کردنشون هم میشه بررسی کرد در زمین فوتبال که عقل ناقصم کشش نداره خودش قیمتیه فوتبال ببخشید قیامتیه فوتبال خودش!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی