یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۲۷ ق.ظ | علی | ۰ نظر

خوب آقا قرار شد اگه ما جوانان بی زن اشتباهی گناهی رخ داد یک دانه پیشرفتی لااقل داشته باشیم برای دفعه بعد پس انتظاره مسخره نکنیم همدیگرو و هم اگه خدا بخواد پیشرفت کنیم ببین بحث ظاهرش شیرینه چون توش لذت جنسی و زن وجود داره ولی باطنش ممکنه عذاب و آتشمون بدن هم سعی میکنم از ما مجردها بگیم هم متعل ها که آقا زن دارن اینا اینا ذکر خدایشون برای لدت بردن هست آیا اولا! یا نع اصلا فحش بهم میدن موقع سکس تا لذتشون بیشتر بشه یک مساله دومین مساله ی متعل ها این شد که اینا آقا مثلا مرده که ذکر میگه موقع سکس با زنش بلند تر میگه و توی گوش زنه میگه تا لذتش بیشتر بشه یا نع ذکرش رو در دل پیش خدا میبره؟؟ پس لذا یه آموزش هایی است که به نظر میرسه زنان میانسال که قوی اند به ما جوانان که حالا زن داریم یا نع میدن! یعنی اینا میشن استاد سکس مثلا من که مجرد باشم میام بخوابم که میبینم حالی به حولی زنی در ذهن داره باهام حرف و میخواد که باهم باشیم و زن قوی و مومنه ولی تا موقعی که به استمنا نرسه ممکنه مفید عارض شیم ولی همینم مشکله که آقا حالا ما ارضا که نمیشیم یعنی بله اگه خدا بخواد مامور میفرسته مجرد تو رختخواب ممکنه ارضا بشه ولی باید خعلی قوی باشه و مستیتش بالا و خدادوستیش ولی اینحالت تا به حالا که مردافکن باشه که بدون استمنا و با استاد زن انقدر محبتش رو جلب کنم که بتونه یا بهتر بگم بتونم ارضا بشم و منی خارج بشه تا حالا در من رخ نداده که تنها در رخنخواب ارضا بشم با فکر این زن ها! یعنی شاید باید قوی باشیم ولی مساله همونه دیگه که آقا من در این حین باید زن رو پاک کنم از ذهن و یاد خدا کنم وو اصلا لذت هم نبرم و به فکرش نباشم و قلبم تلوب تلوب نزنه یا باید به فکر زن مردم باهاش صحبت کنم حالا یا شاید شعر بخونم براش در دلمون تا عاشقیتمون جبران و پیوند قوی بشه از راه دور میگما!! یعنی قید زن رو با ذکر خدا بزنم یا نه ذکر بگم تا شهوتم زیاد بشه یا باهاش همکلام بشم یا اصلا شعر بخونم براش در دلم و حتی صلوات بفرستم تا کی و کجا! خوب این گرفتاری منه و من اینکارو نکردم دیروز که با ذکر به خدا و توجه به حق دیگه این زن که شیطان نیست رو و مومن هست رو از ذهنم خالی کنم گفتم که اینا استاد جنسی و سنشون بالاست و قوی اند و میتونن هک کنن و معاشرت با اینا خعلی قوی هم ممکنه آدم رو بکنه و آدم شاد میشه و اگه به گناه نیافته ممکنه آگاهیش هم بالا بره اصلا! خوب آیا باید قیدشون رو زد و به خدا چسبید مامجرد ها! خوب ممکن هم هست آدم ضعیف بشه مثلا یه زن عادی ببینه و منحرف بشه لذا اینا طافت آدم رو بالا میبرن به نحوی و بلخره باید چه کار کرد؟؟ این زن ها خعلی جوان هم نیستند! و معاشرت بااین ها باعث میشه روح انسان قوی و حتی اگه گناه نکنیم نیروی جنسی هم قوی میشه و من خودم رو میبردن به عالم کودکی که خوش بودم و انگار یه عمر باهام بوده و مسبب رحمته حالا من بدبخت باید چه کنم؟ قیدشو بزنم یا معاشرت گنم اگر به گناه نمی افتم و یه مساله هم هست که زن استاد با اینا فرق داره زن استاد میسنجه شما به گناه میافتی یا نه بعد بهت محبت میده یعنی اگه حس کنه تو به استمنا می افتی خعلی مهلت نمیزاره اندازه ی خدایی بودنت هست ولی ما دیروز دیدیم که زنان حمله وزند ولی من خودم بیشتر میخواستمشون! حالا باید چه کرد ذکر رد کردن و قید زدنشون رو توجه کنم یا ذکر بگم وبخوام و شعر بخونم که اینا بیشتر باهام حرف بزنن و لذت بالا بره! اگر هم به گناه بیافتیم اثر خعلی شکستگی روحی داره ممکنه!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی