یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۰۱ ق.ظ | علی | ۰ نظر

یه بحثی هست که میگه تو مستی همه مهربون میشن ختی برادران توی ایست بازرسی هستا!! ما یه عمره وضعمون  همینه هی خدا میخواد یارو مرده ها ولی از روی ما و کارامون مست میشه شهوتش زیاد میشه لذا خواهان کار ماست  و مارو دنبال میکنه و ما هم همش عشقی میشیم و زنده میمونیم وگرنه اگه حس عاطفی نبود خعلی وقت بود زیر خاک بودیم این از ایران خودمون که مشکل زناشویی دارن همه اکثرا و گیرند و منم از چت برمیگردم گفتم بگم وگرته بله شیاطین نمیزارن ما ایرانی ها میل و عشق و اینا داشته باشیم ولی تو خارج خعلی فکرا سکسی نیست  و علمیه چون مشکل زناشویی ندارن هرجا رسیدن و دیدن حالا میکنن هرموقه خوششون بیاد ولی مخصوصا جوان های  ما نابودن و اختلاف هم درست میکنن بینشون چه نظام چه شیاطین!!!

ولی خالا مساله ی خودمون رو تو خارج برسی کنیم پس در ایران این شد که بخاطر حب و عشقی که ممکنه کارای ما بده کاریمون ندارن و میگن بچه است چوانه و نظرشون عوض میشه رحمت الهی نازل بشه اگه ولی در خارج هم یه نوع دیگر اذیت وجود داره که مارو خطری میکنه و اون تهدید ایرانی به کنار که باید محبت بدیم بهشون این تهدید خارجی هم اینه که نور مارو میدزدن یعنی خدارو پرستش نمیکنن و حاظر نیستن بپرستن فقط دزدی میکنن مثلا من یه جمله میگم اینجا نور فرشته ها به پاش میریزن همین جمله رو میبرن برای مخ زنی خرجش میکنن از اینکارای جادویی هم انقدر بدم میاد البته من خودمم مشکل دارم وگرنه شکایت میکردم لذا من خودم اگه گناه کنم روی بچه های کوچیک ممکنه اثر بزاره یا روی منابع ولی واقعیت نداره  بیشتر و کار شیطانی است چون من خودم دیگه ادمین نیستم و منبع نورانیت نیستم  و از جای دیگه نور میگیرم و قوی تر ها روی من سوارن و بزرگم میکنن و منم نور از اونا میگیرم لذا کاره ای تیستم بله یه روز بود که نور خاموش بود همه جا ولی الان وضع فرق داره پیرمردها هم تاظرن بر صفجه ی مجاز و جدی گرفته اند و کار میکنن...!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی