یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۰۶ ق.ظ | علی | ۰ نظر

آقا وقتی زنی به شما داره خودش رو نزدیک میکنه شما حق داری جنسی درموردش بد فکر کنی!!! من خودم اگر زنی بیاد نزدیک البته دخترها هم این دوره زمونه سکسی تراز زنان شدن گاهی خلاصه اگه نزدیک بشن میگم آهان این یکی دیگه موردی است مناسب و قدر منو میدونه و عشقش پاکه و همونیه که من میخواستم مخصوصا اگر پوشش مناسب و چهره ی زیبا داشت دیگه گولشو ممکنه بخورم و حتی درذهن هم که میان زنان خعلی فکرم پاکه عشق خدایی میدونم و اینه اشتباه من! گفتم که هر زنی بهت نزدیک شد درخیال یا هرچی شما حق داری که درموردش بد فکرکنی و سوء الظن داشته باشی و حتی ردش کنی حالا میگی بازیگره هرحری هست نباید بهش حق داد! من خودم خعلی خوشبین هستم و راحت راه میدم و دعاشم میکنم حتی که تنهایی مو درک کرده و حتما استاده و خدا خواسته و از این اراجیف میبافم که اصلا معصومه یارو زنه! اینه اشتباه ما! که یعنی مثلا درکمون کرده که اومده در ذهن! بله آقا وظیفه ی اول زن در مقابل شوهر اینه که سکس میتونه باشه! بله آقا زن اگه بی شوهر بمونه یا شوهر نکنه هم از نظر جسمانی فاسدتر از مرد میشه هم از نظرات دیگه مثل نیازی و افراط و دوری از خدا و گناه بیشتر و... وخعلی حساسه زن پس وظیفه ی اول یک زن میتونه سکس باشه حالا شما چه طوری میخوای خوشبین باشی! من خودم خعلی بهشون حق میدم و اصلا مثلا فکر جنسی درمورد زن نمیکنم یعنی حتی اگر نزدیک بشه میگم چقدر من بدم که بخوام درموردش جنسی فکر کنم اون عشقش پاکه حالا من؟؟ پس من منحرفم خوب این انحراف من میتونه بد باشه ولی شما باید بدبین باشی اگر زنی بهت نزدیک شد در خلوت! نه بدبین باشی که بخوای ارضا بشی و شهوت مردانه ات گل کنه و بخوای هکش کنی بلکه بدبین از اینکه خطر داره و میله ی دار داره! ولی من نه من هر زنی رو میبینم میگم خودم بدم میگم اصلا این زن به خاطر شوهرش داره میسوزه و عبادت میکنه و همش حق میدم به زنان درمورد جنسی و بعدشم میگم هیچ زنی ندیدم که شوهر کنه و خوشبخت باشه! حتی اگر دوستم داشته باشن میگم حتما من رحمت الهی دارم که علاقه دارن بهم حتما من مثلا چون مجردم باعث میشه محبت این زنه زیاد بشه و شوهرش رو بیشتر دوست داشته باشه ولی هیچ در نظر نمیگیرم که ممکنه خیانت کنه به شوهرش ممکنه گناه کنه یا وضع بدتر بشه اصلا ممکنه اختلاف درست بشه و همین حرفا هم خوب نیست بزنیم چون زن فتنه است و اون زن پاکا هم ممکنه کذاب در بیان و خط منفی بهشون بدم لذا همش معصوم میدونم زنان رو و کسانی هم که بیگناه و معصوم بودن بلخره سکس داشته اند نه که نداشتن و اصلا به خاطر سکس به همسرشون بوده که گناهشون بخشیده شده و رحمت زیاد شده ولی من نه در زندگی کسی نفوذ میکنم و جاسوسم نه حتی حاظرم فکر کنم زنی کنار شوهرشه حالا نمیگم فیلم بد ندیده ام اتفاقا اتفاقا حالا دیگه پیش اومده! دارم برمیگردم!!!ولی میگم به زن ها خوشبینم و فکر نمیکنم که ممکنه به گناه بیافتن و یا منحرف بشوند و حتی اگر به انحرافشون هم گه گاه فکر کنم از روی نیاز جنسی خودمه که میخوام خوش باشم و نمیشه این خوشی هم رخ بده مگر فضاش و شدت از اونور زیاد باشه! خلاصه اینا اشتباه ماست که فکر میکنم اصلا اینا دستشویی هم نمیکنن و اصلا شاید مجاز باشه بعضی موقه ها باید برای خاطرخواه نشدن نه برای ارضا شدنا بلکه برای غیر معصوم ندانستن این زنها که میان در ذهن چون حالا بازیگره مثلا خلاصه نه که نفوذ کنی در زندگیشون و جاسوسی کنیم تا بدمون بیاد بلکه باید به نحوی دور کرد و لااقل به زنی که نزدیک شده بهت در خیال و واقعیت خوشبین نبود همه ی زنان در ظاهر خوبن و زیبان ولی فکرت معصوم بودن اونارو تایید کنه و بلخره آدم که عاشق باشه حق میده به معشوقش ولی حالا اگه حواستی حق بدی به پای یکی بسوز و عاشق یه نفر باشیم و منحرف نشویم مثلا و یه بار خر بشیم ممکنه بس باشه حالا اینا هم اکثرا شوهر دارن و زنی که شوهر داره به هرحال نزدیک بشه به ما قصدش خیر نیست و همونطور که گفتم میشه درموردش فکر بد کرد یا بدبین بود لااقل و جوابشو نداد چون اینا جای خدارو ممکنه بگیرن و وضع خراب بشه فضا عوض بشه!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی