یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۵۸ ب.ظ | علی | ۰ نظر

خوب ما پست قبل رو نوشتیم و گوگولی مگولی شدیم باز چون درمورد زنان نوشتیم!!! امیدوارم مسخره مون نکنید اینا درسه و باید جوانان مخصوصا مجرد بفهمند خوب ما قبلا یه استاد داشتیم زن بود و محجبه هم بود یعنی با هرموقع دیدمش چادر سرش بوده در ذهن دیدم خوب من اینجا قلیون میکشیدم میدیدمش که اخمش تو هم ناظره کناری نشسته و مجبوری انگار داره قلیان و نوحه هارو تحمل میکنه پیشم چون قبلا هم درموردش گفتیم اذا مس الشیطان ونزدیک شده بود گفتم شاید شیطان باشه لذا اخمو شده بود ولی پست قبل رو که نوشتم دیدم شاده و بهم توجه میکنه و میخواد منو و قربون صدقم رفت تا اینکه از زیر زبونش کشیدم و فهمیدم یه زنی است که از بین ارواج یعنی مرده و از حرم امام رضا (ع) هست توجه مینمونی؟؟!!! که اینبار شاده از دستم و همدیگرو میخوایم و دوست داریم ولی از دستم ناراجت بود تا اینکه پست قبل رو نوشتم حالا میخوام چند نکته باز کنم یک شهید زنده دوم علاج کار اولا ما بحث کردیم و یکی از ابعاد شهادت رو براتون باز نمودم که وقتی میگن شهید زنده است اگه یادتون باشه این بود که شهدا در مراسم عزای امام حسین(ع) میتونن گریه کنند ولی ارواح دیگر نمیتونن ممکنه بیان و گریه کنن چون در بهشتن و نباید غم داشته باشن پس شهدا زنده اند دومین بعدش اینه که شما میتونی با شهدا ازدواج کنی یعنی شوهرت بشه یک شهید زنده اگر میخوای!!! یعنی اینا میتونن از طرف خدا به زنان حال و سکس بدن البته باید خود زن شرایطشو داشته و شهدا اگثرا زن نیستند و این مشکل برای مردان هست که باید از امام رضا بخوان (ع) جوانان یعنی اگر نوجوان نیستی و درساتو خواندی و مثلا بیست سال رو کردی طبیعی است مثل من یه خورده پاکیت رو از دست بدی و دیگه مثل نوجوانی حیات کمتر میشه چون زن میخوای البته نه حیای برای انجام  گناه همش بلکه حیای برای احساس گناه داشتن مثلا برای رد شدن از فلاتیر ولی همون قدر که احساس حیا برای گناه کم شد طبیعتا عقل بیشتر میشه !!!لذا اگه پیش امام رضا (ع) رفتی نگو دیگه گناه نمیکنم بلکه بگو زن میخوام چه ظاهری چه از این ارواح اگه نشد یعنی نباید کم بخوای من خودم هرموقع رفتم دیدم آقا توجه خاص نداره و تو خانه انگار سیمم وصل تر هست تا توی حرم حالا شاید مهمان بودم اینطور بوده که تو حرم بهم  توجه نشده و همشم میخواستم که آقا گناهام رو از طرف خدا بسوزونه و آب کنه و هیچ وقت حتی روم نشده بگم ای امام رضا (ع) من زن میخوام! و به خودشونم گفته ام که یا امام رضا(ع) تا حالا دیدی من بگم زن میخوام!؟ بله حالا فهمیدم امروز که از طرف امام رضا میشه روحی از زنان شهید یا ارواح مطهری که در جوار حضرت هستند زنت بشن و دوستت داشته باشند حالا همین که هم کلام بشیم با هم لذت داره تا بهم فکر کنیم و کمک میدن مراقبت میکنن دعات میکنن لذت میدن بله پس دوم نکته همین بود که دست خالی برنگردیم و بگیم دیگه من گناه نمیکنم بلکه اگه سن زن گرفتنته بگو یا امام رضا اگر زن ظاهری خیرم نیست و شرایط بده لااقل از این ارواج مرحمت کن بله آقا اینا دستشون بازه! البته شرایط داره اینطور نیست که اینا شیطان باشن بله شما اگر خودت فکرت جنسی باشه ممکنه شیاطین جن تسخیرت کنن ولی این زن مثلا چادر داره ولی زن های زنده در دنیا ممکنه با چادر نبینیشون و منم البته قرارداد داشتم از قبل که زن که در ذهنم بیاد من ذهنم خرابه و چادر باید داشته باشه اینو یه قراری گداشته بودیم که باید مخجبه باشه در موقعی که اولین بار زنی در خونه ی خالی قبل تیمارستان بار سوم که بردن منو در ذهنم یک زنی آمد و گفتم و ایراد گرفتم به ججابش و اون موقع خعلی گوگولی و حساس بودم پس میتونه قراردادی باشه حجابشون! یک نکته ی دیگرم اینه که شما نباید تصرف کنی و بخوای حال به این زنه بدی بلکه اون خودش باید نازت کنه چون هم به گناه میافتی هم تصرف کردن باعث میشه موکلت فعال بشه و دیونه ها خر شن نه خودت! پس هیچوفت مثلا بوسش نکن بزار خودش باهات هم کلام شه و خودش بخواد تورو از طرف خدات!پس باید همش یاد و ذکر خدا باشی موقع آمدنش و اصلا حظورش با رضایت خداست نه خواست ماء!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی