یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ق.ظ | علی | ۰ نظر

یه مساله ای که در دولت های پیشین بیشتر بهتر بود تا الان و الان خرابش کردیم و  الکی شاخ شدم یعنی ممکن هم هست خوب باشه ولی اثر بدش بیشتر بود چون ممکنه اینجا تمرکز روی من قرار بگیره و من استاد نباشم و بچه بازی دربیارم و یا وقت تلف کنم هزینه بار بیارم یا اشتباه کنم و حال شمارو بگیرم یا تجربه نداشته باشم و نادان باشم اصلا ممکنه و طیف وسیعی رو گمراه کنم با جهالتم ممکنه خلاصه ضد خودم زیاده مساله که بخوام بگم سیاست الان خرابه و یه مساله ی دیگر اینه که به لطف خدا جهانبینی من بهتر از یجه بازی های گذشته شده یعنی وقتی دل های خذایی ناظر باشه من هر کلیپی نمیسازم و مثل بچه ها نیستم باید اون دل خدایی هم راضی باشه که ناظره و قوی است خعلی هم قوی تر ازما ها این یه مساله اما مساله که میخواستم باز کنم درمورد این بود که دولت های قبلی مثل احمدی نژاد و آقای خاتمی اونا تمرکزشون روی نخبه هایی مثل ما نبود که بخوان ببینن ما چه کار میکنیم و بخوان زبان رو ببندند البته تکنولوژی ما رو به نقاط حاصلخیر برده و تمرکز روی ماهاست ولی گفتم همشم خوب نیست یعنی مثلا اونجا ها یه کار نه چندان خوبشون این بود که بچه هارو کنترل میکردن مخصوصا این  زن ها کنترل میکردن که در مقابله با حوادث چه شیوه ای دارن  بچه ها و تست هوش میزاشتن و هوش اهمیت داشت و باهوش هارو در مدارس پیدا میکردن ما هم که عقل نداشتیم اون موقع و خرابکاری و درس هام هم ضعیف و متوسط یعنی خعلی روی بچه ها کار میکردن الان بچه های دانش آموز نه تو قکرشونه و فضاست نه خوششون میاد نه هزار دلیل دیگه به آقای رئیس جمهور ما یعنی آقای روحانی نامه نمینویسند ولی الان خوبیش اینه که اسرار رو لو دادن یعنی شما میتونی بفهمی که  چه طوری باید تلوزیون دید چه طوری باید درس خواند البته قانونی عمل نمیشه بلکه آموزشی مشاوه ای و توجه زیاد ولی اون موقع ها در دول قبل فقط شناسایی میکردن افراد نخبه رو و خعلی ارزش داشت که طرف نخبه است باید بره راس امور ولی الان نخبه ها رو ساکت میکنن و میکوبانند و داغون میکنن بیشتر استعداد هارو از بین میبرن الان و شغل های فرهنگی رو بودجه نمیدن الان و دکان حق گویان رو میبندند البته نه همه جا مثلا ما اینجا راحتیم نسبتا ولی جای خعلی بهتر هارو گرفتیم و فرصت توجه به اونا نیست!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی