یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶ ق.ظ | علی | ۰ نظر

دو نکته هست حالا باید بازش کنیم برای قلیان و نوحه یا حتی نماز یکی موضع گیری یکی جهانبنی اولا من خودم وقتی مینویسم اینجا یه عده فکر میکنن ویروسی چیزی هست و فورا ضد ما موضع میگیرن و یا موضعشون رو عوض و سیاستشون عوض میشه خوب اینا شیطانن که مدام در جنگ بامان دوم جهانبینی یه موقه هست روضه خوان داره روضه میخونه خوب اینجا هدف چیه دوم جنگ چیه و چه طوری میخوایم نگاه کنیم؟؟ یعنی جنگی است که سینه زنان و عزاداران آماده میشن و پیروزند به هر حال هرچه قدرم شیاطین فشار بیارن ورزیده میشن یعنی روضه خوان داره چه میکنه مثل قانون روانشناسی نیست ما همه مجنون امام حسین(ع) هستیم یعنی همشم اشک نیست ما ورزیده میشیم که با شیاطین و حملاتشون قوی بشویم مثلا روضه خوان داره روضه میخونه یه مرتبه چیزی شعری میخونه و خنده اش میگیره!!! خوب دیونه است دیگه پس هدف چیه؟ هدف همش اشک نیست مثلا حضرت زهرا (س) از این جمله ی شما خوشش میاد و هدف همینه رضایت ایشان و یه مدحی هست بعد مداح هم میخنده اصلا!! ببنید قانون نیست که بخوایم با زور اشک من و شما در بیاد!! هدف میتونه گریه نباشه و رضایت حضرت زهرا (س) باشه ببنید موقع قلیان من بازم گریه نکردم چون جنگه یه وخت من درون خودمم و سیمم وصل نیست یعنی هر چه روضه بخوانن من به خودم بیشتر اهمیت دادم و از خودم نتونستم جدا بشم حالا در این مواقع میشه مثلا مداحی ای گذاشت که تصویر عزادارن و حاج مخمود مثلا معلوم باشه یعنی مداحی تصویری موقع قلیان گذاشت تا زیاد به خودمون فکر نکنیم ولی باز میبینی جنگه اینجا  یعنی من از خودم هم خارج بشوم این شیاطین فضای شمارو طوری ساختن که شما منو میپرستی یا برعکس بدت میاد که من نوحه گوش بدهم یا فکرتو عوض کردن یا غیبت کردن و ممکنه من بتونم از خودم خارج بشم به امامم فکر کنم ولی شمایی که ناظری فکرتو علیه من کردن و بستگی داره جهانبینی و جنگ چه طور باشه مثلا تو از رقص من بدت اومده خوب این از دید شما خارج نیست و ما هم علنی روضه گوش میدیم قراره لذا شما که متنفر از من باشی یا متنفرت کرده باشن با دروغ و نیرنگ و حتی ممکنه از من بدت بیاد لذا روی منم تاثیر داره و جنگی که برای اتصال به امامان هست خراب میشه و ارتباط ما سبک حالا شاید من به شما توجه نکرده ام و شما انتظار رحمت داری و نمیزاری من پرواز کنم یعنی یه موقع هست که باید نوحه ی تصویری نگاه کنم تا از خودم خارج شم یا راههای دیگه برای از خود خارج شدن که خعلی سخته شما به خودت فکر نکنی موقع قلیان حتی به درخواست از امامان هم فکر نکنی و نوکر باشی خوب یا روش دیگه ی خارج شدن از خود اینه که بریم تو مجالس روضه بنشینیم اونجا خعلی حال میده و همه دارن گریه میکنن و شما هم میفهمی مثل من هیچی نیستیم و جوگیر میشیم ولی یه موقع هم هست فضا جنگیه ضد ما یعنی افکارت نسبت به من خرابه و فکر میکنی مثلا من میخوام مختو بزنم لذا فکر شمارو که من نمیتونم عوض کنم لذا ارنباطم قوی نیست با عالم بالا لذا اولا توجه بزرگان باید همراهمون باشه دعاشون تا ارتباط قلیونی و مداحی بگیره دوما جنگی است که ورزیده میشیم بدون هزینه ی خاص میفهمیم که باید اینبار چه کنیم تا مورد توجه عالم بالا باشیم وگرنه شیاطین که دست رو دست هم نزاشتن مدام دارن ضد ما توطئه میکنن  و موضعشون رو عوض میکنن یا آنتی ویروس میسازن ضد ما چون میدونن اگه ما به عالم بالا وصل شیم دیگه کار تمومه! یا راه هایی دیگرم هست خارج بشیم مثلا دعا کنیم بزرگان رو  مثلا صلوات به یادشون بفرستیم!! اگر اینو هم نزاشتن میتونیم  اگه میشه خط امام زمان رو بگیریم (عج) چون در دنیا بیشترین مدد از ایشان است  روی زمین و باب الله هستند حالا یا صلوات بفرستیم یا اصلا ذکر بگیم کنارش در ذهن و اگر بازم نمیشه وصل شد لعن کنیم دشمنان رو اگه باز وصل نشدی میتونی نام پیامبران رو بیاری و امامان رو موقع قلیان بلند یا  علاوه بر نام سلام هم بدی مثلا السلام علیک یا علی بن ابیطالب (ع) و امامان دیگر همینطور بلند موقع قلیان یا میتونی همراهی کنی چیزی که مداح میخونه و یا اصلا ذکر خدا بگی مثلا استغفرالله بستگی داره شرایط جنگ چی باشه در خلوت اصلا؟!!! یا همشم تصویری دیدن نیست همین که آقایی مولایی داریم که سرش روی نیزه هست رو تجسم کنیم یعنی خودمون تصویرسازی ذهنی داشته باشیم از مولامون همینم باعث میشه خارج بشیم از خود ولی همین هم باید یه خورده کار کرد یعنی وصل باید بود!روش های دیگر برای وصل شدن با نوحه و قلیان اینه که صدفه بدیم پول باندازیم تو صندوق صدقات یا دعا بخونیم قبلش یا قران البته من دارم با قلیان و دود اینکارو میکنم و یه زحمتیه درست کردنش یعنی بدون محافظت و زحمت و مقدمات خعلی اوقات اصلا اجازه نداریم که نوحه گوش بدیم علنی و با صدای بلند مخصوصا مگر اینکه مثلا وجذان ناراحت باشه یا محرم باشه خلاصه باید جو شیطانی نشه و جو راضی باشه به هر حال نه حسود و آنتی بسازه برای کار ما باید قوی تر از خودمون باشن اطراف و فضا معنوی باشه وگرنه گریه مون نمیگیره و یا ارتباط سخت میشه اگه کینه داشته باشن یا بدشون بیاد از ما یا انتظارات خاص داشته باشن یاا مخالف هواشون باشه این مشکلات هست تا به ابد!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی