یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۱۱ ق.ظ | علی | ۰ نظر

سه مساله ای هست خعلی مهمه و من چندین بار از خود آیت الله فاطمی نیا ره شنیده ام و از یه بچه ای هم مثال میزنن در اشتباه در تطبیق!! اشتباه در تطبیق مثالی که میزنن اینه که طرف میاد پیش یه بچه ای میگه چی تو دست منه و دستش رو بسته و مشت کرده بوده بچه رمال بوده میگه سیاه؟ دوستش میگه آره بعد میگه شاخ هم داره بعد دوستش میگه بله و بعد میگه پاهای قوی ای هم داره؟؟ بعد دوستش میگه بله حالا بگو چی تو دستامه؟؟ بعد میگه فلان حیوان نیست؟؟(حالا اسمشو یادم رفته یه حیوانه مثل بوفالو هست) بعد میبینه که مورچه ی سیاه تو دست رفیقشه بله من این داستان رو زیاد شنیده ام تا اینکه بار آخر که در یک سخنرانی جدیدا شنیدیم به نکته ای ظریفی آِت الله فاطمی نیا علیه رحمه فرمودند که دیدم خعلی تلخه!!و بر خلاف قضیه چیز خنده دای نیست اصلا!!!گفتن این بت پرستان هم اشتباه در تطبیق کرده اند که بت هاشون رو به جای خدا میپرستند!!! ببنید چقدر اوضاع خطرناکه مثلا حضرت ابراهیم رو برای بت میخواستن بکشن یا این همه پیامبر اومده بگه این بت هارو نپرستید الانم دیگه مثل گذشته نیست که زن ها خوار باشن دیگه بت شده اند و خودنماییشون بیشتر تحرک بخشیده به ما ولی کسی که ماشین چند صد میلیونی خارجی میخره نمیگم مشرکه ولی بت پرسته نیست؟؟ حالا این پیامبر اومدن که با بت ها جنگیدن و بهتر بگم با جهل مردم که بت نپرستید که خدا یگانه است حالا همه ی ما علم داریم که خدا یکی است ولی بت پرست هم هستیم یعنی بت ها همیشه هستن حالا به این مسائل کار  نداریم و ازاونجایی که من بیشتر حق رو به خودم میدم دیدم که زن ها در قلیان دیروز یه اشتباه دیگرم کردند که در اون پست ننوشتمش البته خوبم نیست بگیم اگر خدایی باشیم خدا کمک میده ولی میگم اینکه مثلا من دیدم حال و سیمم برای اتصال برای دعا کردن حین نوحه و قلیان خوب نیست که دعا کنم اینطوری حال نمیکنم بعد اومدم زمزمه کردم اسم مقدسشون رو بعد دیدم حضرت اباافضل رو که تحسم میکنم میبینم که زنانی که نمیخوام رسواشون کنم و ایراد رو از خودم میدونم دارن فکر منو دنبال و تصرف در تصور من از حضرت اباالفضل میکنن به نحوی دارن رمالی میکنن و اشتباه در تطبیق میدن اینم همون خطر بت پرستیه شما اگر یقین نداری نباید بیای روی مخ من چه بسا شیاطینی که اگر من فکر نکنم به جام فکر میکنن چه بسا شیاطینی که فکر منو رسوا میکنن و چه بسا شیاطینی که فکر منو اصلا عوض و خیانتت میکنن که این رفتار ها برای بچه های گنهکار نوجوان خوبه ولی شخصیت منو شکسته اند لذا باید یقین داشت ایمان داشت که نظارت بر کار من کرد باید قوی بود نه اینکه حالا خدس بزنیمو بخوایم شانسکی بیای روی مخ ما منم اینطور نیستم که فضای معنوی رو نشناسم خوب زیاد قلیون و نوحه گذاشتم و حال خوب داشته ام یعنی میدونم که بعضی مواقع خعلی به حضرت اباالفضل نزدیکم و ایشان مشرفند پس اگر شیاطین به سراغم بیان میفهمم که یه عواملی نزاشتن پس انقدر خط منو فکرمو نخونید اینا  اشتباهه کسی به شغل شما احنیاج نداره به کمکتون اینا کارهای شیاطینه مگر اینکه استاد باشه مگراینکه یقین داره و مگر اینکه در ارتباط با خدا قوی باشه نه وقت گذاشتن روی ما وکسی که قوی باشه با خدا اولا مثل زنان رفتار نمیکنه دوما رمال هم باشه نمیگه من رمالم به قول استاد سوما ما مزاحمشیم نه اینکه شما شیطان صفتان وقتتون رو تلف کنم و مزاحم من باشید و چهارما اینکه این چیزایی که میگیم خدا خواسته مردم با خبر بشن وگرنه بزرگان منو ول نمیکردن با شیاطین و برن البته تقصیر خودمم هست ولی باید بحث بشه اینا حسودن یه عده و هنوز شغل کثیف هست که کسی جرات نمیکنه حرف بزنه و اینا شیاطین حکومت دارن لذا منو ول میکنن با این ها منم قدر بزرگان رو ندانستم و دلبری براشون نکردم وقتشون رو تلف لذا دعام نکردن لذا کنارم گذاشتن و هدف هم داشتن و یکی از اهدافشون روشن شدن همین قضیه هاست وگرنه من که بچه نیستم میدونم موقع قلیان باید ارتباط الهی داشته باشم اگه نداشتم به خودم میگم چرا نداری و ردشون رو میگیرم مثل سگی که بو رو حس میکنه از راه دور و یکی از اهداف همین بوده وگرنه شیاطین جلوی مارو هم بگیرن خدا ثوابش رو میده برای اون دنیا حالا شاید اینجا اشک نریزیم و منگ بمونیم ولی خدا عادله اگه تقصیر خودم نباشه ها باز حساب میشه ولی الان هدف ثواب نبست الات هدف رسوایی یه عده شیااده و زن های حسود که من نمیتونم بگم دقیق اینا کیا هستن همینایی که مخ مارو میخونن دیگه حالا ممکنه پلیس هم حمایتشون کنه ولی اینه وضع ما!!!

حالا ممکنه شما منو روانی بدونی و از ما بخندی بخاطر فکر غلطمون ولی خدارو چطور یه نگاه به سوره ی ناس کن!!! اولا همه ش درمورد وسوسه است دوما مثلا میگه من الجنة و الناس خوب این آیه ی آخر شما اخباری هم بخونی که میگه از شر کسی که وسوسه میکنه از جن و مردم پناه میبرم به خدا یعنی اخباری هم بخونی اینکه اینا خدا داره میگه از جن و مردم اند بعنی داره معرفی و رسوا میکنه چرا چونکه اینا هیچوقت جلوی مردم عادی رسوا نخواهند شد و نشده اند همش هم جاسوسی نیست اگر اخباری آیه ی آخر رو بخونی میفهمی جنگ بر سر وسوسه و گرفتن فکر منوشماست که اصلا لو نمیره قضیه و خود خدا میاد میگه اینا از جنن و مردم حالا این اخباریش این معنی رو هم میرسونه اگه بخونی که داره رسوا میکنه مساله ی بعدی اینه که اسم سوره ناس هست یعنی مردم بدتر از جن ها باید پناه برد به خدا از شرشون از شر وسوسه شون چون سوره ی ناس نه که سوره ی جن بلکه مردم بدتر از جنها عمل میکنن از شیاطین جن قوی ترن و سوره همش درمورد وسوسه است پس دستگاه های قوی که فکر مردم تو دستشونه و بدتر از جن عمل کرده اند و شناسایی هم نشدن و شاید سخترین جنگ همین باشه جنگ وسوسه که باید حتما پناه برد و دیگه اینا اسمشون شیطانی نیست مثلا شما یه آدم وسوسه پذیر شطرنجی هستی داری شطرنج بازی میکنی ولی سیمت وصله به کامپیوتر یا یه آدمی که با کامپیوتر وصله از راه دوررو مخته دیگه نمیخاد فکر کنی باید شیطان باشی جنگ سر ایناستا!!!! یه نکته ی دیگه خدا میگه اینا ناس هستن نه پلیس بلکه آدم های معمولی که شناسایی نمیشن و ما فکر میکنیم یه آدم معمولیه حتی دستگاه جاسوسی نداره ولی شناخته شده نیست در سوره ی ناس بهشون میگه ناس نه مثلا روانشناس جاسوس و غیره اگرچه همه ی اینا هم شاملشه درمورد ناس یعنی ناس به هر شکلی درمیاد و ظاهرش معلوم نیست!!!و نمیشه حدس زد مخصوصا اگر سن کم باشه ها

و الخلاصه اینکه میگه باید ولایت امیرالمومنین داشت یه جنبه ش همینه ها یه مرتبه پیر میشی ریشت سپید میشه میبینی یه عمر داشتی جن و شیاطین رو میپرستیدی بجای خدا و در انطباقت عوضی عمل کردی مطابق با تطبیق نبود آماده ی جهنم شو حتی اگه نماز خوان باشی مثل ما قضیه همینه امام شناسی خعلی مهمه!!!اگه ما درست خدا رو و امام رو یقینا بشناسیم ممکنه کافر بشیم در اعتقاد یعنی آقا اشتباه سیرمون بوده یعنی خودمو بزرگ کردم نه اینکه کافر شدن اینکه نماز نخونیم دیگه نه اعتقاداتمون کلا میریزه بهم به سود خدا ولی کافران خارجی اعتقادشون به ضرر خدا ریخته بهم یعنی اصلا اعتقاد ندارن!

البته اگه خدا در این آیه معرفی میکنه جن و انس رو یعنی خبری اگر بگیریم نکته اینه که خود وسواسگر ها هم خبر ندارن مثلا امنیت شغلی ندارن و تو کارشون موفق نیستن مثل حیوان افسار رو بگیرن و هم اینکه خودشون هم از شیاطین بالاتری دارن دستور میگرن ولی یا بیخبرند یا ناآشنا یعنی این یک چرخه ای ناشناخته است که خدا داره رسوا میکنه ما هم تا حد خودمون کردیم!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی