یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۳۷ ق.ظ | علی | ۰ نظر

بحث بحثی است بی انتها از دو طرف و نمیشه جمعش کردم این سیروسلوک رو همینطوری قروقاطی میگم ببین دنیاست ما امام زمان (عج) همیشه به یادمونه ما دنیوی هستیم یعنی زنده ایم ولی ممکنه امام حسین(ع) توجه نکنه بعد ما احساس امنیت نداریم احساس شادمانی نداریم اصلا مریض میشیم بدبین میشیم و میترسیم و هزارتا خیال بی مورد و عذاب هایی فکر میکنیم که اصلا در واقعیت نیستا ولی چون بفکرشیم انگار داریم میریم به سمتش! حالا شما اگه یه روحانی بزرگ رو ببینی تشویش داره و مضطرب هست این یگه روی همه ی ما تا موقعی که ناراحتیش رفع نشه تاثیر داره بعد قیمت نفت و نمیدونم بورس اینا هم تاثیر داره چون مثلا نفت و طلا اینا کافرن روشون تاثیر داره حالت روحانی ما البته من نمیدونم چطوره که قیمت میره بالا پایین میشه ولی وقتی میخوابم و بیدار میشم حس میکنم یه عده کنترلم میکنن تا صدام بیرون بیاد  و بعد اوضاع کشور رقم بخوره متاسفانه اینطوریه و تشویش درست میشه حالا بزرگان که نگرانم هستن و با صدام حالتم رو میفهمند و هم یه عده ی بی ایمان هم دست خودشون نیست احساسشون لذا بازی میخوریم اگر امام حسین (ع) توجه نکنه و آرام نشه قلبمون و مست الهی نباشیم یه مرتبه ممکنه رو مملکت تاثیر خیالی حتی بزاره چون وقتی از خدا دور باشم میترسم وقتی هم الهی نباشم مریضی و گناه و اینا به سمت ما میداوانه اینجا این بحث هنوز آغاز نشه بحث اینه که ما در کشور وجودمون یه سری چیزا داریم که حساسه متاسفانه یعنی تا آزمایش پس ندیم و قوی نباشیم امام حسین (ع) توجه نداره یکیش عقله نباید چیزی بخوری مثل شراب یکیش شهوته آقا این مشکل همه ی ما جوان هاست که مجردیم یعنی آقا ما حضرت یوسف نیستیم ولی اگه امام حسین توجه کنه و نورانی بشیم دیگه توقع نداشته باش مثل حضرت یوسف نباشی یعنی چه؟ یعنی حتما پیش میاد اینجا دو راهه یا حضرت امام حسین(ع) بهت نور نمیده یا اگه داد همه چیزو باید حساب شده بده این در سن ما اینطوریه در سن نوجوانی ممکنه امام حسین (ع) توجه کنه حتی طرف از شهوتش شکست خورده بهش توجه میشه اگه توبه کنه و نورانی میشه ولی در سن ما اصلا فضای جامعه نمیزاره که تو برگردی چه برسه بخوای هرکاری دلت خواست هم بکنی لذا کار من الان گیره میدونم که اگه امام حسین(ع) نورانیم کنه یه شکستی میخورم که تا حد جان افسرده ام میکنه یا شما میکشی مرا و یا هزاران بلا لذا امام حسین (ع) چند تا راه داره یکیش اینه که من برم فکر بد کنم و تحریک  جنسی کنم خودم رو که این منتفی است فعلا تنم نمیخواره سایت بد نگاه کنم و فضا هم نمیزاره آلوده میکنه ضد ما ببین هدف چیه هدف آیا خود ارضایی نکرنه یا گناه چشمه؟ خوب برای مومن به قدر ایمانش برای جوان و پیر به قدر خودش لذا خوشم نمیاد برم خودم رو شوک بدم که ببینم میتونم با شهوت بجنگم خوب اینجا شلوغه بچه ها بدشون میاد و هم خودم رغبت و ترس دارم از فیلتر برای مستهجن فعلا رد نمیشم ولی بازم امام حسین راضی نیست از و نورانیم نمیکنه ببین تو باید همیشه به یه پیشرفتی برسی یعنی طرف خود ارضایی میکنه اصلا امام حسین ع نیرو میفرسته که عزیزم غصه نخور چرا نیرو فرستاد؟ چون این مومن بود تحریک شد بچه ی خوبی بود و حالا پشیمانه میگه ای خدا من نمیدونستم نفهم بودم ولی الان فهمیدم تو پیشم بودی از قبل و تورو ندیدم و فقط زنان رو بزرگ کردم حالا میگه تو از زنان بزرگتری خوب خدا خوشش میاد میگه سر عقل اومد که حالا خدایی هم هست و بالاتر از بتش هم هست خوب این جوان مجرده و خودارضایی کرده و موقتا تا توبه کنه فرصت میدن نورانی باشه یعنی اگه توبه نکرد هم افسرده میشه چون مومنه بعد ازگناه خوب دفعه ی بعد باید پیشرفت کنه تا امام حسین (ع) بعد شکست بهش بها بده الان من خودم هزاران شکست خوردم دیگه پوستم کلفت شده حتی اینجا هم ادعام شده و برای شما نوشتم که بله آیه اینه که ما مس شیطانی شدیم و مکروه خوب آیا من واقعا قوی هستم و تقصیر شیطانه نه بلکه شما در ذهنت میگی آهان این خعلی قویه و بعد انتظار داری ولی در حقیقت ما همون گرگیم و اگه فرصت بیاد میچریم یعنی میدریم حالا باز نورانی نشدیم و شیاطین نزاشتن که زیباتر و نورانی بشویم و نیروی امداد الهی به داد نرسید و بر ما سوار شدن حالا تکلیف چیه خوب خدا نیست دیگه من آرامش ندارم گناهی هم ظاهرا نکرده ام و مثل حیوان بی فکروزندگی دارم از آینده میترسم که آقا نکنه ما هم بریم بیمارستان مثلا فلان بشه همین فکرایی که بی ایمان ها میکنن و توکل ندارن نکنه آقا ما هم اون بلا سرمون بیاد نکنه نکنه نکنه تا جایی که زندگی مختل آرامش گرفته و هیچ کار هم از دستم بر نمیاد جز غصه یعنی مست الهی نیستم خوب در این حالات ما دیدم که یکی از بازیگران در ذهنمون فرستادن که زنه و من میگفتن حالا اینم چرا همش به من فکر میکنه بهش بدبین شدم خوشبین شدم این چند روزه نمیدونم دعاش کردم حتی عصبانی شدم مشکل اینترنتی بود لعنتشم کردم و حکمت کارش رو نفهمیدم که چرا این بازیگره زن جوان که شوهر داره همش 24 ساعته حتی توی خواب به من فکر و یا میبنیه منو از راه دور! خوب امشب یکم توجه کردم دیدم بله این همون آزمایش الهی است شما و من توی موقعیت حضرت یوسف نبودیم و هزارتا امتحانم بدیم باز باید خدا بحواد یعنی امام حسین [ع] اگه محبتی میده حساب همه جاشو میکنه شما اگه پیشرفتت سعودی نباشه و از شهوت شکست بخوری دیگه انتظاری نیست حالا منم تحریک نمیشم ولی امشب یه کم رد این زن رو گرفتم از روی کنجکاوی یه صحنه ی نمایش ساخته شد بر اساس فکر خودم نه بر اساس اون زن یعنی منم قبلا گفتم که زن استادی دارم که نمیزاره به دختر مردم فکر کنم اصلا این گذشت حالا یه زن دیگر بازیگر جوان خوب این داشت بر اساس نمایش نامه ی من که نزدیکش شدم و بی توجهی بهش کردم مثلا در خانه ی خودمون که حس کردم بر اساس نمایش نامه یعنی خیالم الان توی خونه شیراز ایشان باشه جلوی تلوزیون و من الان جهرمم دیگه اقا فکرم هزارتا جا رفت خلاصه آقا ما بی توجهی کردم بهش بعد این روش رو کرد به پشت من و گریه میکرد و قروبر میداد یعنی با پاهاش میخواست منو تحریک کنه بعد دیدم دیگران اگه این صحنه رو ببینن میرن پیشش و بله میگن گریه نکن و روبوسی و بعد آغوش هم و معاشقه خوب این صحنه ی تجسمی رو نمایشش رو برام بازی کردن خوب من بدبخت بیچاره چه کنم منم همینطوری ممکنه باشم اگه نبودم که امام حسین نورانیم میکرد لذا غول رو شکست نداده ام ولی اگر شکست بخورم پشیمانم ولی دیگه ایندفعه پیشرفت ما از پشیمانی گذشته و توبه ی گرگ مرگه میفهمی دیگه باید پیشرفته تر باشم وگرنه حتی شما هم منو قبول نمیکنی خوب ما تا اینجا فعلا بدون گناه رفته ایم یعنی اگر  دختری پاش باز بشه کنارم میتونه راهت بدبختم کنه چه برسه نورانی هم باشم دیگه وای و ویلا!!! البته دفعات قبل اگه پیشرفتی میخواستم بکنم با گناه میکردم ولی الان هنوز زنده ام و انتظار دارم که حالم رو استادان بدونن تا دعام کنن و میزان پیشرفت روحی رو بسنجن و دوا و رحمت نازل کنن و نه اینکه همش الکی بزرگ بدونن ببینین شهوت نمیشه ازش گذشت لذا شیطان خعلی زورش میگره کسی که ازدواج کنه ولی حالا ما مشکل روانی داریم و ادعامون شده و رفیق داریم که اونم بدش میاد مارو در بغل زنان ببینه و هم شرایطش نیست بلخره این جنگ شهوت هم جنگ نرم هست هم جنگ سخت دیگه هم از درون باید قوی بود هم بیرون هم از درون خراب نشم هم بیرون رو خراب نکنم هم شخصیتم رو خراب نکنم هم جامعه رو ببنید اینا خعلی مشکله! و دست خودشون نیست ممکنه یه عده ای خاص که یا خعلی ضعیفن یا خعلی قوی از زن ها

پس مشکل ما ممکنه جنسی نباشه اون آرامشه و اطمینان امام حسینی است و نورانتیشتون که مست بشیم هست که با گناه هم ممکنه بدتر شه وضع یا اگه خوبه موقتی است و اینکه اگر هم نورانی باشیم زنان از راه دور و نزدیک ممکنه حمله ور شن! حملاتی خودآکاه و نا خودآگاه و در بیداری و خواب و چه روح چه جن صورت میگره خلاصه!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی