یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۴۰ ب.ظ | علی | ۰ نظر

خوب باز ما نوحه و قلیان و لطف ابالفضلی (ع) شامل شد و ابنبار نه که همش دعا کنم ببین موضوع همینه ما یه چیزی اینجا مینویسیم شما میگی سیاست اینه و این درسته در صورتیکه بهترین دوا در غیر جای خودش میتونه بدترین زهر باشه! یعنی چه؟ یعنی بصیرت حالا تازه دارم معنی بصیرتی که حضرت آیت الله خامنه ای (ره) فرمودند رو میفهمم من خودم هر روز یه وضعی داریم اینجا یه روز سپاه یه روز خبرنگار یه روز بازیگر یه روز اصلا روحانی اینا هرکدوم یه فضایی برای ارتباط میچینن و یه نوع برخورد دارن شما نمیتونی برای یه نفر مدام دعا کنی این دعاکردی اگه رفت گناه کرد مغضوب الیه میشه و بدبختش کردی و برده ایش بالای آسمان و خودش یا عواملی یا دیگران و هرچی پرتش میکنه پایین چنان میزنتش زمین که هیچ لذا بصیرت بضیرت همش نگاه نیست میتونه روش باشه یعنی من که پشت کامپیوتر میشنیم باید بدانم دارم با داعش میجنگم یا بچه های سپاه پشتش نشستن یا دعا گوی باشم یا لعن کنم یه مرتبه میبینی مخلوطه و جهان رو دارم سواری میدم! خوب چه کنیم باید آگاهی داشت خوب میبینی هر روز یه قری واسه ما میان اینا اصلا زنن اینا یا مرد که بامن از راه دور همسفرن؟ ببین اینا بصیرت میخاد تا بفهمی چشم من میبینه ولی باید چشم دل داشت تا بفهمی فضای جنگ چه طوره! اگه چشم دل نداری مثل من و نشستی توی خونه بیخبر از همه کس و همه جا باید آگاهی داشته باشی همین آگاهی هم میشه بصیرت یا باید تکنیک بلد باشیم این تکنیک و تجربه میشه بصیرت یا باید فضا شناس باشی این میشه بصیرت یا باید خبرت کنن این همیشه بصیرت اینجا متعصفانه هر روز یه عده ای میشنن و فضای مارو عوض میکنن خوب ما هم چند بعدی شما یه برنامه رو اگه توی تلوزیون با یه سبک بزاری حتما بهش حمله میشه باید قدرت مانور داشته باشی شیاطین قوی اند حکومت دارن اینطور نیست که همشون مومن باشن و دعا گوی شما باید زره داشته باشی قوی باشی من اینطور نیستم یه مرتبه اعصابم خورد میشه خودمم تمیدونم چرا اینطوری شده یعنی بصیرت که تجربه باشه که فضا شناسی باشه که دانایی باشه که بینایی باشه بله بینایی هم بصیرت هست شما اگر بهترین اساحه داشته باشی ولی کور باشی و نبینی چه ظاهر رو نبینی چه باطن که پشت کامپیوتر من کی نشسته حالا که ظاهر و باطن رو ندیدی و بهترین اسلجه داری هیچ کاری ازت بر نمیاد برای اسلام چون کوری لذاا باید قدر مراجع بزرگان و عرفا رو دانست که اونا بصیر هستن نه ما ما یه مرتبه از جا در میریم این بصیرت رو حالا من فهمیدم با قلیونم و نوجه که چقدر اشتباه کردم و اشتاهی دشمن رو با دوست گرفتم همین مساله ی فتنه ی 88 همینه ها شما بایدحتی از بچه ها هم باخبر باشی بچه ای که ایمان نداره رو هم در نظر بگیری و بعد صحبت کنی اصلا حالا ممکنه بچه ظاهرا پیشت نباشه و صدات رو میشنوه ولی اگه فحش دادی روش اثر بد میزاره لذا یه کم باید کمک بشم و فضای جدید مخصوصا بشناسم تا قوی بشم و خعلی هم زیرکانه روم کار نشه تا اذیت کنم و اذیت بشم و روان بازی در بیارم که اینا همش مشکلات بی بصیرتی ما جوانان هست و مسولان که باید در نظر داشته باشن و فضا شناسی خعلی مهمه که الان من تو جبهه ی کی هستم مثلا شما برنامه ای که مخصوصا زنده باشه در تلوزیون خعلی خطرناکه چون کافر میبینه مومن هم میبنیه بچه میبینه و هم پیرمرد لذا خعلی سخته چون مخلوطه بعد نمیشه ایراد گرفت که چرا نکات عرفانی نگفتی و نکات ریز و زیرکانه باز نکردی خوب نمیشه فضاش نیست الان مخلوطه شما روحانی ها رو یه جا جمع کن براشون از طرف یه روحانی بزرگ و شناخته شده مثل آیت الله حائری (ره) برنامه بساز و پشت روحانی ها هم جاسوس صهیونیست راه نده یه مرتبه میبینی روزی نازل میشه روزی الهی و از 10 سال آینده هم ایشان باخبرتون میکنه به لطف خدا لذا فضا مهمه و فضا شناسی و نباید هم خعلی محدود شه و یا طوری مخلوط بشه که بد و خوب و بدتر با هم برنامه داشت یعنی همایش ومجالس مثل کلاس های درس حوزه و دانشگاه و مرسه که خصوصی تره بهتره تا برنامه های  همگانی تلوزیون برای کار کردن و آموزش دیدن و نکات مهمتر رو فهمیدن!! و حق نداریم که خعلی حرفا رو عام و تلوزیونی زد چرا اینکه مردم بصیرت ندارن  و فرق هاشو نمیفهمند و آشوب میشه اصلا اونجاها بچه ها باهمند و یک گروه خاص اند و درک میکنن وضعیت کشور رو!مگر اینکه تلوزیون از حالت عمومی برخلاف نظریه قبل ما خارج بشه و خصوصی برای یه عده کار کنه یعنی هدفمند روستا و شهر برنامه هاش فرق کنه یا مهندس و دکتر و کارگر یه نوع خاص مختلف برنامه ی تلوزیونی داشته باشن در این نظریه و این کار هم هزینه بره و ممکنه روستایی از شهر بی خبر باشه و درک نکنه مشکل شهر رو و خوشبین باشه که باید براش پس شرایطی داره مثلا فیلم سینمایی اگه پخش کنن براش توی تلوزیون از درون تهران که فرهنگ آپارتمان نشینی مثلا چه طوره خوب آگاه میشه این روستایی ! پس فیلم سینمایی باید براش پخش بشه از صدا و سیما کسی که مدرسه نمیره و دانشگاه راش ندادن وگرنه بله خود صدا و سیما به قول استاد دانشگاه عظیمی است ولی در دانشگاه همه چیز حساب میشه تقریبا و مجازه ببین هدف نخبه پروریه نه نخبه سازی و رها کردن بین گرگ ها باید آدم شد که خود استاد هم ادعای آدم شدن نداره و امیدش به ما نخبگانه جوانه و ما سرمایه شیم !!البته همش هم فیلم سینمایی نیست که از تهران با خبر بشه این روستایی مثال زدیم پس و مهم اینه که جوانان بصیر بشن این بصارت همیشه آرام نیست اگه شما ومن پشت پرده ی قضیه رو ببینیم !!و ظرفیت هم میخواد پس حتما که چه بلایی سرشون اومده مثلا چطوره قضیه اش داستان و مستضعفین اصلا مثلا جادثه ی منا که فیلم سینمایی نیست که مثلا روحانی شیعه ی آیت الله نمر شوخی که نیست و هزازتا فیلم و بازی و نمایش اثر نداره در دل ما اگه غافل باشیم و جنگ ددر یمن شوخی که نیست سینما نیست که اصلا شما نمیتونی تصور کنی داعش پاش اینجا باز شه میتونی؟ جنگ که شوخی نیست پس همش فیلم سینمایی نیست که!چرا ما نمیتونیم خودمون رو جای مردم یمن که مظلومترینان بزاریم؟؟؟ چرا احساسات نداریم چرا بصیرت نداریم اکثرا و برامون مهم نیست چرا لااقل به فکرشون نیستیم؟؟ اینا که از خودمونن! بله یه جای کار از داخل خرابه!اگه بصیرت داری پشت پرده رو میدونی که چرا اینطوریه و دلسنگیم ما و بی تفاوت شدیم اکثرا به ما هم بگو لطفا!!! ولی اگه از من میپرسی میگم یه غلطی در اصل کاریا مثلا سیاستمون یعنی سیاست سیاستمدارامون اونایی که نظام و نظامی دستشون هست و قدرت دارن یعنی اونا که مردم یمن انتظار دارن ازشون مثلا دارن کم کاری میکنن وگرنه مردم عادی ممکنه دلسوز تر باشن اون بالایی ها وقتی خراب کنن ما هم دلمون میگیره و بی تفاوت میشیم ما که زور نداریم پول نداریم و بسیج وقتی بسیج میشه که فرماندارش بسیجی مخلص و ارزشمندتری باشه از نظر اخلاق دین باور تقوا و عمل صالح و ایمان اینطوریه!بله علمش بیشتر باید باشه فرماندار من باید  عاقلتر باشه باید بصیرتر باشه نه یه ترسو بزدل عوضی... در یک کلام باید الگوی من باشه ولی حالا که نظامی شد در سپاه و ارتش وضع فرق میکنه تا بسیج اونا حساب شده و دقیق و قوی کار میکنن ولی باز مگه ما چند نفر شجاع و با بصیرت و قوی و عزیز مثل حاج قاسم سلیمانی داریم باز؟؟!!باید حاج قاسم سلیمانی ها به پا خیزند همه در مقابله با دشمن فرضی و واقعی در داخل و خارج اصلا!

 اصلا مثلا آِیت الله فاطمی نیا ره استخاره میگیره که برنامه ش قراره توی تلوزیون بره یا نه بعدا حرف خاص و عام میزنه چون بصیرت دارن خالا ما اگه پاشیم بریم سخنرانی تلوزیون هرچی بلدیم میگیم و بعدش هم نادانی هم هست بی بصیریتی هم هست و اثر سوء داره حتما! نمیگم ما بی بصیرتیما ما هم در حد خودمون تو خونه نشستیم داریم کار میکنیم ولی در حدی که مخلوط بشه خوب و بد ایمجا مشکل داریم و انتظارات هم بالاست دیگه مشکل دو چندان! یعنی من تلوزیونی نمیتونم کار کنم آقا باید جلسه تشکیل بشه برام و نه ه جلسه ی جداگانه و هم جلسه یکدست باشه مثلا جلسه ی بچه های زیر 5 سال دیگه در همین خد بعد میبینی برنامه م خوب میشه ولی اگه ده تا جلسه مختلف تشکیل بدن و یا بزارن توی تلوزیون که مخلوط بشه ضعیفم و باید احتیاط کنم یه نفر به جند نفر؟؟؟

بله آقا جان متاسفانه ما بصیرت نداریم در  تجربه  در آگاهی در فضاشناسی و تکنیک و فرق خوب و خوبتر رو نمیدانیم و هم بعد شیاطین مسلط میشن و هم چون همگانی است مجالس ما یه عده سواستفاه میکنن از احساسات سادگانه ی ما!!! وگرنه واقعا رسیده بودم به بن بست!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی