یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۳۷ ب.ظ | علی | ۰ نظر

خوب سلام باز اومدیم! امیدوارم حال همه خوب و خوبتر شه و منم دعا. اینکه اصلا جنگ ما سر یاد خدا بوده همین مساله است حالا موشکلمو میگم ولی جنگ واینا سر یاد خدا است و اینه مساله حالا هرچی میخوای بگو اینکه آقا ما دیشب تا صبح بیدار نصو شبی یه خورده قرآن گوش کردیم یاد قلقلی افتادم و فشار اوردم رو ذهن که اسمشون چی بود اولش یادم نبود! حالا بگذریم بحث پیچیده و حساسیه و از یه جنبه نمیشه بحث کرد چون یاد خدا است توفیق میخواد کمکم کنین! موشکل اینه که ما باید 24 ساعته به امام زمان عج فکر کنیم در سیروسلوک یا خیر؟ این ابعاد گسترده ای میگیره  که آقا اولا هرکسی خط امام زمان رو نمیشناسه دوما اجازه نداره سوما آقا باید خودش یاد کنه چهارم امام زمان موقع ظهور اگه ببینن چهره شو آیا قوی تر میشه یا ضعیف تر یا اصلا اگر همین الان چهره ی مبارکشون در دید همه بیاد چی؟؟پس باید بیارزه نه که گناهی بشه و باید ظرفیت حاصل بشه برای زیبا دیدن حضرت تا اینکه مقدمات فراهم بیاد که جنبه ی چهره ی الهی ایشون رخ بده در ما نه که مخصوصا زنان به گناه بیافتن خدایی نکرده اگر یوسف زهرا (س) رو ببنند یعنی همه جهته باید برای ظهور باشه مقدمات!!چون آقا صاحب الزمان چهره ی جوان دارن همیشه طبق روایات بدست ما رسیده پیرمردی با عمر طولانی هستن در چهره ی جوان و  در حدود 40 سال ولی شکسته تر از همه یه خاطر گتاهان و کارهای ما ولی بازم خواستار ما بودن ایشان و باز دعای خیر و بازگشت ما به صحنه دعا میکنن که برای همین مریض و داغون و اذیت میشن و شکنجه میبینن براش!!!یاد خدا خعلی بحث پیچیده ایه یعنی میشه از ابعاد گوناگون نگاه کرد خوب ما اگه در مقابل حضرت باشیم نمازمون چه طوره؟اینطوریه غافلانه خوب حضرت هممون رو نگاه میکنه مثلا آیت الله خامنه ای (ره) فرمانده ی کل شهدا است یعنی شهدای ما زیر نظر ایشانند و ایشان در همه جانفوذ داره همینطور امام زمان عج قوی تر بخوان هرکاری کنند میشه یه مرتبه از آمریکا میزنه حق بیرون ولی ما که آمریکایی نیستیم خخخ خلاصه آقا من مشکلم اینه که امامم رو میتونم؟ یا باید؟یا درسته؟ یاد کنم 24 ساعته اصلا دست خودمه؟ مشکل بعدی اینه که فکر من خوانده میشه و منبع رو  چک میکنن تا برسن چه فرشته ها و شما به امام زمان همین وبلاگ هم هست که خطش گرفته میشه و یه مشکل دیگر هم یادم رفت!و مهم بود!!!حواسم پرت شد.حالا بگذریم یه مشکل دیگر خطراتشه یعنی شما اگر امام زمانی باشی دیگه باید دور خعلی کارا رو خیط بکشی وگرنه عذاب میبینی لذا سخته من بشینم به ایشان همینطور تمرکز کنم مثلا بزرگان عارف میگن یک ساعت بگو یا صاحب الزمان ادرکنی در روز تا ارتباط کمکم قوی تر شه البته من اینکارو نمیکنم و چند روز بیشتر امتحان نکردم و غفلتم زد!یه مشکلی که میخواستم بگم و یادم رفته بود و یه بعد دیگه اینه که من چه چیز از امام زمان رو یاد کنم خوب چهره؟ سخن؟ خیال؟ یا اصلا چطوری مثلا من خودم صلوات که میفرستم و دعا گوی میخوام بشم چهره ی طرف رو  پس پسی یعنی مبهم نه واضح  در نظرم میگیرم و صلوات میفرستم حالا شما چه طوری امام زمانت رو یاد میکنی؟ اینا همش مشکلات ماست که نمیدونیم باید چه کار کرد و باید بازش کنن تا قوی بشیم به قولا در راه سیرمون اینا رو اگه نفهمیم عقب میمونیم آیا من فقط در نماز و موقع قلیونه نوحه ای امام رو یاد کنم؟همونجام نمیکنم و ضعیفه یه مساله سودش هست که یاد خدا و دعاگویی یعنی ریختن رحمت به سمت خود یه مساله گناهه که نمیزاره ما دیگران رو یاد کنیم یه مساله اینه که باید چکا کنیم که دعاگوییمون قوی و موثرتر شه  خعلی مساله پیچیده است کلا یه مساله دیگر اینه که بعضیا با جلب توجه و حواس پرت کردن و رو اعصاب اومدن حتی شیاطین هم مخ مارو میزنن با جلب توجه ما که دعامون بره به سمتشون و بهشون فکر میکنیم و مورد رحمت و دعای ما قرار میگیرن از مردم آزاری حالا این دیگه باید قوی باشه و شیاطنشم باهوشه!و رحمت خاص خدارو از جان مومن میدزدند اینا!البته رحمتش به اون حد که ما هوشیارانه و خودمون یادشون کنیم نیست مثل همون عسل شفا بخش و مربای هست که قبلا گفتیم!!!ولی شاید شما زنانه عمل کنی یعنی بترسی از عظمت کذایی شیطانی و دعاش کنی اینم خریت ممکنه باشه ولی من خودم خوشم میاد کسانی که در ذهنمند و میشناسم دعاکنم چون همینقدر که بفکرمه میدونم خعلیه که به بشر ضعیف و گنهکار اهمیت داده کسی که گناهش بابت همونا است که بخشیده شده و مدیونشونه من خودم خعلی وقتا حاظر نیستم در ذهن دو دقیقه به فردی فکر کنم حالااینا وقتشون رو گذاشتن رو ما دیگه نامردیه واقعا!و شما هم باید از کوچک تر ها دعا کنی بری بالا تا بتونی مگر رهبر عظیم رو یاد کنی خعلی وقتا اصلا در ذهن نمیان بزرگان باید از ‍‍زیر دستیا شروع کرد!مخصوصا اگه گنهکاریم  و ارتباط الهیمون قوی نیست باید از پایین رفت به اوج شاید چون بزرگان نمیان راحت در ذهن تصویرشون برای صلوات فرستادن موقع قلیون مثلا وگرنه دعا کردنم خعلی وضعش خرابه و انسان غافلیم و ارتباطم با خدا متعصفانه خرابه که البته خودم حق به خودم میدم مثلا میگم فضا خرابه منم دعا نمیکنم و یا ناراحتم از دستشون و سیتسم و قطغ امید وکردم وقتی خوشال نباشم و برنگرده اثر کارام ولی  اگر سر به قرآن بزنیم حتما خوبه خوب ولی دعا کردن بعضی وقتا اصلا باید لعن کرد بیشتر!و شرایط داره مثلا شرط من چند روزیه قلیونه برای دعا کردن چون سیاستمه یه دلیلش اینه که در حالات دیگه ممکنه اثر سو داشته باشه و بام بد شن!و نمیزارن و بدبین و اینا.حالا نمیگم دعام میگیره وخعلی موثره و بزرگش کنم صلوات فرستادنمو برات ولی اومدیم با دعای گربه سیاه بارون اومد!ولی من خودمم با همین دعاهای شماست و توجه الهیتونه مخصوصا بزرگان که زنده ام و مینویسمو میکشم و زندگی میکنم و راحت الاحوالم و مدیونتونم وحتی خط کسی رو که دعام کردیم رو هم مثل عرفا نمیتونم بگیرم و بفهمم دقیقا کی و کجا و چه کسی برام دعا کرده یه حیوان اهلی ام که کار به کسی نداره حتی ترجیح میدم خط هارو هم کنترل نکنم و حساس نشم خعلی و وقت نزارم تا موقعی که امام زمان هست و تا موقعی که ارتباطم با رسول الله (ص) وصل نیست و به فکرشون نباشم دیگه چه کسی ارزش فکر دادن داره؟؟یه نکته ی دیگرشم اینه که وقتی بزرگتران و عرفا رو یاد کنی اونا قوی ان و انگار زیر دستیاشونم دعا شده و هم خودشون ارجاع میدن شمارو و مارو به افراد دیگر در ذهن که یادشون کنیم ولی وجود مبارک بزرگتران خودشون رحمتیه که شامل همه و میشه و اونا تقسیم میکنن رحمت الهی رو و روزی میرسانند به ما هم و تقسیم کننده روزی الهی و سهمیه بندی هستن بزرگان و عرفا و مثل  حضرت میکاییل فرشته ی روزی رسان هستن بزرگان  اگه دعاشون کنیم که تقسیم روزی الهی دستشونه و به ما هم میرسه رحمتشون به ما بندگان خدا واونا قوی اند در امورات الهیه و انگار یه معامله ی پر سود دو طرفه و با منفعتیه دعا کردن  و یاد کردن بزرگان دین که رحمت خاصه حاصلشه  که اینا یعنی اونا جانشینان خدا روی زمین هستن بزرگان و باید دعاشون کرد حتما که اول برای خودمون سود داره و قدرشون رو باید دانست حتما اینا یه عمره ذکر خدا میگن و با خدا در ارتباطند ارتباط قوی و جز خدا جیزی ذر ذهنشون نیست وباید سواستفاده کرد یادشون و دعاشون کرد حتما  که جز خدا نمییبینند عرفا چه برسه دیگه مراجع تقلید ما مانند آیت الله اعظمی خامنه ای(ره) و آیت الله مکارم(ره) و آیت الله صافی گلپایگانی قذس سره که خدا حفظشون کنه در سلامت کامل ان شاالله و آیت الله العظمی خراسانی ره و آیت الله العظمی جوادی آملی (ره) مثلا همین که اسم مبارکشون هم بیاریم و میارم اینجا خدا خوشش میاد ولی راستش ما تو هواشون نیستیم و بیشتر مزاحمشونیم خدا لعنتمون کنه اصلا که پس سواستفاده میکنیم وزرنگی و میانبر و غیره از وجود نازنینشان و فقط کافیه از دستمون راضی باشند و بشوند دیگه رحمت الهیه که غرق میشیم که فقط مواظب باشیمخفه نشیم که دفعه ی بعد ممکنه سخت باشه تحریم شیم از لطف بزرگان اگه گناه مثلا رخ بده ها توبه سختر از گناهه ما تا نوری بدست میاریم خرجش میکنیم متعصفانه و مثل یه دیواریه که میسازیم تا خونه بشه چند ردیف زدیم بعد عصبانی میشه یهو با یه لگد میزنه همش خراب میشه آجرایی که چیده بودیم اینطوری مثال میزنن بزرگان که بعد نگاه میکنیم میبینیم هیچی دیگه اون دنیا نداریم و خانه ساخته نشده آخرش بله...بله باید مراقبت کرد باید تزکیه کنیم به خودمما!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی