یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۲۹ ق.ظ | علی | ۰ نظر
اقا ما هی میایم پست شخصی ندیم نمیشه تبلتمون ویروسی شده نمیدونم چشه باید بزنم تو سرش تا کار کنه بعد میگم نکنه انتقامشو ازم بگیرن و یکی فردا بزنتم یا اصلا صدای ضربه رو ضبط کنن و پخش کنن کاری که جاسوسان امریکایی میکنن به قول آقای فاطمی نیا ره که دیشب گوش میدادم اینکه زنبور عسل باید خودش بره به حال خودش روی گل ها چنانچه قرآن فرموده که شفا باشه نه اینکه شیره و شکر بدن بهش این به عنوان مربا هست پس صدای مارو ضبط نکنین بی اجازه که فایده و اثر نداره بزار خودمون فیلم میگیریم! دوما تبلت خراب شد وو یاد بدبختی  هام افتادم چک کردم دیدم حالش برای این خرابه که چرا مثلا شاید زودتر ما حمله نکردیم برای فتوح جهان اولا ما مذاکره میکردیم وتحریم بودیم یعنی بزرگان ما تسلیم شدن چون اقتصاد خراب بود شر کولشون میافتاد لذا ساکت شدن و مظلوم بعد کار دست امثال ما افتید که ما هم تا تونستیم بچه بازی کردیم و مخشونو زدیم یعنی سیاست بحث هسته ای و تحریمی بیشتر بچه بازی شده بود! خوب دلیل دوم که من مذاکره کردم و قوی نبودم قرص هاست من ۸ سال قرص اشتباه بهم دادن به گفته ی دکتر که گفت اشتباه دادن قرصتو حالا یا منظورش ممکنه قرص دیگری باشه ولی اون مضرره رو حذف کردن عدد هشت هم بتازگی خبر داریم مقدسه خخخ آقا ما هی نوشتیم نوشتیم هیچکس یا نشنید یا نیومد چک کنه و وکیل بشه انگار از آمریکا قرص دادن به پای ما! لذا زجرش هم ما کشیدیم هم امریکای بدبخت و حالا که عوض شده روحیه ی منم با قرص ها تغییر کرده و این طبیعیه که در نوشته ها اثر داره ولی سهل انگاری از من نیست و من مقصر نیستم که تبلتم رو خراب میکنید و ویروسی جرا اینکه شما اصلا پیش دکتر من نرفتید و منو منزوی کردید حالا صدا و سیما شده یار من این فایده نداره دیگه دیگه مخ من داعونه داعونه من تا موقعی که قرص بخورم تحت تعقیبم بدتر از زندانی ها  یعنی زندانی ای اگر مرخص شد به بهانه ی دزدی دیگه به اون صورت گارش ندارن درسته پرونده ش سیاه شده ولی ولش میکنن بره پیش زنش حالشو ببره ولی ما  تو اردوگاه خانه ای اسیرمون کردن دکترا بعد هم بزنم تو سر تبلتم میگن این دیوانه اس  باید زنجیر بهش وصل کنن بفرستن تیمارستان یعنی رقیق حال مااینطوریه البته نمیخواستم بگم ولی گفتیم دیگه امیدوارم دیگه تبلتم رنگی رنگی نشه و خراب نشه و منو مجبور نکنن بزنم تو سرش البته من با محبت با دکترم صحبت کردم دیدم نشد!نمیزارن که ما حرف بزنیم که!!!در همین حد بابا بی میل!
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی