یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۵۱ ب.ظ | علی | ۰ نظر

حاج منصور ارضى, [۱۲.۰۱.۱۶ ۲۰:۳۳]


[ File : 13941022001.mp3 ]

http://s7.picofile.com/file/8233684450/13941022001.mp3.html


حاج منصور ارضى, [۱۲.۰۱.۱۶ ۲۰:۳۷]

[In reply to حاج منصور ارضى]

شعر مناجات با #امام_زمان (عج)

مراسم زیارت عاشورا ؛ صبح سه شنبه

حسینیه صنف لباسفروش ها

مورّخ ٢٢ دى ماه ١٣٩٤


خواب آشفته به تعبیر چه حاجت دارد؟

چشم محروم ز دیدار چه قیمت دارد؟


ناخودآگاه گدای تو سلوکش جور است

تا همان وقت که با هجر ریاضت دارد


تو اگر که به دلم سربزنی میبینی

بیشتر از همه از نفس شکایت دارد


عاشقی کردم اگر! عاشق رویت بودم

زندگی کردنِ بی عشق خجالت دارد


لحظه ها بی تو عذاب است، عذاب است، عذاب

حق بده گر دل من کینه ز ساعت دارد


هرچه هستم تو بمان پشت من ای آقاجان

طفل بیچاره نیازی به حمایت دارد


برسانید شبی پای ضریحش باشم

این دل سوخته ام میل زیارت دارد


این که افتاده به زیر لگد و پاره شده

چادر زینب کبری ست که حرمت دارد

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی