یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ق.ظ | علی | ۰ نظر
دکتر روان پزشک که میدونی میبنی شما اینا همشون دلسوزن مثلا من یادمه یه بار رفتم مطب هنوز روی زبونم نیومده بود بگم ببخشید آقای دکتر که دکتره گفت خواهش میکنم منم دست خودم نبود گفتم ببخشیدا البته من زیاد میگم ننه م هم بام بود یعنی اجباری! یعنی میگم اصلا دکترا عصبانی بشن از دستت هیچ ربطی به بیماری و نوع قرص روانت نخواهد داشت فقط شما پاتو بزار تیمارستان من خودم میدیدم که دوستای تیمارستانیم چندین قرص با رنگ های مختلف حالا من که یه قرص بیشتر بهم نمیدادن بدبختا این قرصه هم برای که چیز نشه یه قرص ضد چیز میدادن و اولشم دکتره نصفش میککرد ولی بعدا دکترا دیدن که ما دوباره اومدیم و سه باره و دیگه قطعش نکردن قراره جشن مون رو قطع روان رو یعنی قرصشو موقع دم قبر باهم برگزار کنیم! حالا جدای از شوخی علائمی هست برای بیماران که اینا که با ما دکترا که با ما دکترا که با ما حرف نمیزدن لذا دوربین بالای کلمون بود توی تیمارستان و عجب حالی میکردیم با بچه ها ولی هرچه بود اینو میگم که یه سری رفتارها هست بیماری نیست بلکه درسته مثلا علامت خاصی داره وسواسی ولی مثلا من که دیونه نمیشدم و سالم بودم بیشتر یه سری رفتارها هست که آموزشی است مثلا شما یه مرتبه پا میشی میری دستشویی حالا اگه نوع پاشدن فرق داشته باشه دلیل تمیشه که مثلا شما بیش فعال باشی یا اگه سرعت داشته باشی البته من به این کارا کار ندارم میگم اینا دلسوزند نه حاکم میتونه به دکتر روان گیر بده اگر راحت بگن باید به کلت سیم برق وصل شه اینا خودشون متخصص اینکاره اند نه شما میتونی گیر بدی و از شما بگدره شما که نمیدونی من چمه فقط دستور میدی ما میتویسیم اینجا!!!و نه کس دیگری مثل قاضی ها این دکترا وجدانی کار میکنن بین خودشون و خدا وگرته به کله ی منم دکتره نوشت که  برق وصل کنن چون اولش قرصام رو نمیخوردم بعد پرستار اومد گفت بگین که ما راضی نیستیم یعنی خانواده ام خدا خیرش بده پرستارم پرستار جدید!!!دیگه الان روان پزشکا دروغ سنج دارن و بله دروغ سنج چیز مطمئنی است از نظر شما دیگه وقتی اعصابت خورده رو میفهمن با دستگاه مثل همین برنامه ی دید در شب اینا خعلی قوی ان دیگه عقل که کار نمیکنه دستگاه دوربین دستگاه جاسوسی دستگاه پزشکی و اینا خودشون راختن شما فقط کافیه پات به بیمارستان باز شه تا فیلم سینمایی شروع شه !
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی