یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۳۰ ق.ظ | علی | ۰ نظر

آقا ما داشتیم کانال اوپاراتمون رو نصو شویی چکی میکردیمه که یه هویی دیدیمتم که یه پیسغومی اومده یه اون کنارکو وازش که کردیم دیدیم راستش یه کلیپ دیگه حذف شده بنام چی؟؟ حسین حسین حسین بعد که بلند بلند فکر کردیم تو اتاقم رو تختخوابم به جای باریک کشید اینکه میخان ببینن واکنش من چیه وگرنه این کلیپ که سالمتر از خعلی از کلیپای دیگمم بله ببینیم که یارو چی میگه بیشتر از این عقلم نمیرسه ولی به ایناش کار ندارم بلکه ما یه چند روزه بلند بلند خطرناک فکر میکنیم و حرفامونو میزنیم بر زبان فکرو چون فشار زیادتر شده ولی اگه به پولش برسیم مثلا خوبه خلاصه گفتیم اینا دیدن هفت هشت سال پیش به قبل زنان هوای مارو دورادور دارن و اصلا عاشق شدن خوب حالا منبع فکری عشق زن یعنی مبداش این بود که ما سرچ کردیم و وبلاگی پیدا کردیم که مطلب کنار وبلاگ رو از کنار وبلاگش کپی کنیم بعد گفتم  که اینا ارزش حرفای وبلاگم رو به اندازه ی بزرگترا که نمیفهمن فکر میکنن چرت و پرته و منظور رو هم هیچ ولی جوانترا حالا که ما بلند بلند حرف نزنیم افکارمون رو اینا که  فکر میکنن ما مثلا اسکول و دنبال چیز میز و قدرتیم مثلا و وقتی هم بلند حرف زدیم میفهمن ما عاقلیم!!! لذا گفتم اینان هشت سال پیش زورشون میومد که زنان عاشقم هستن و هوامو دورادور دارن برای همین یک دلیل بود که دشمنی و حسادت کنند! فرستادن تیمارستان تا دیگه ننویسم یعنی شاید هم نفرستادن ولی دیگه حمایتم نکردن که ! خلاصه ولی الان همون روانپزشک الان که یه روانی هستم و به روانی زن نمیدن الان یه حرف حقی میزنه همون که منو فرستاد تیمارستان و از قدرت انداخت میگه که شما برو زن بگیر راحت میشی آخه طفلک دیده ما زن نداریم حالا اومدیم شونصدتا کلیپ ساختیم بیشتر و اینم که بدتر شد کاش همون زنان بودن اینطوری میگه دکتره که وضع که بدتر شد!! و فکرشو که میکنم میبینم که بله اصلا کلیپای زنان چیز رو که دیدم  حالا باعث شد برم دنبال کلیپ حسین حسین بگردم تا دوباره آپلود کنم یه لحظه دیدم چقدر دیونه ام اگه آدم زن خوبی داشته باشه و پولدار نمیخاد حتی کار کنه نمیخاد حتی بره دنبال قدرت من که کارم رو خریت دیدم و گفتم راست میگه اگه زن داشتم شاید یه کلیپم نمیساختم ولی در کل شرایطش نیست ولی حق میدم به زن پرستان که به کلیپام گیر جدی بدن چون من اون کلیپای خارجی زنان رو که دیدم الان جز دیوانگی چیزی اسمش نمیزارم با این حال زنانه م درمورد کلیپام اصلا انگار هیچ اند کلیپای من در برابر اونا من خوذم اگه جایی برم ماهواره نگاه کنم خوشم میاد میگم چقدر جوانپسنده چقدر من فکرم عقبه از جوان های دیگر چقدر من رقصیدم و فکر میکردم شاخم ولی بیخبر از اونا بودم بله الان اصلا اگه قراره رسیدن به زن باشه تمام کلیپا و زحمت مردان میشه فدای جسم و تن لطیف زن و ارضا شدن اگه هدف باشه وقتی انسان فکرش زنانه باشه جهان رو و عالم رو لیلی ببینه نمیگم غلط دیده بلکه بلخره یک زن خوبتر از ما هست که بیارزه زحمت های ما ختم بخیر ایشان بشود اینه وضع دنیا! ولی اگه دید خدایی باشه شیاطین حمله میکنن و فتنه هست و حسادت و ماهم نورانی ممکنه خطرناک بشه و دشمنی کنن!تا جایی که سطح کار ما پایینتر از سطح کار افکار زنانه ی اینا شه یعنی اینکه فکرش زنانه است بهتر بفهمه ایمجاشو اشتباه کردم در کلیپم مثلا ولی من که ممکنه دیدم خدایی بوده انقدر فشار درون و بیرون زیاد که متوجه عیوبم اصلا نشده باشم البته اگر در دو دید عیب ها یکسان باشن و فنی و علمی باشه و مورد قبول خاصه!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی