یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۵۳ ق.ظ | علی | ۰ نظر

من خودم علاوه بر اون دو زن استادم یه دختر هم هست که روش حساس نیستم و اونم مثلا اگه بخوام فکر کنم یا فکر بخونم حرفای دلمو یا دلشون رو یا خیالم رو جابه جا میکنه یعنی صداش رو به دلم میرسونه!!! ولی دختره دیگه بهش بی توجهم و یا مثلا وقتی میخوام با بابام حرف بزنم با یه عشوه ای بعضی مواقع کمکم میده و در دلم میاندازه که اینو بگو البته تا حالا نشده کسی با عشوه کمکم کنه و لحنشو بگه یعنی میخوام بگم اوضاع خطریه اینا زنان مقدس ان و من دارم بهشون بد تا میکنم و دلم میخواد شبا بهم سر بزنن اصلا و فکرم خراب لذا آقا ما دیگه توبه فقط یه زن بود که تمام فکر و خیالم رو میدونست دیگه همین کافیه برای زندگی شبانه دیگه به اونا نمیخوام فکر بد کنم وقتی هم به اونا فکر بد کنم اونا منو ارجاع میدن به دیگر زنان حالا تازه فهمیدم چه غلطی کردم یعنی اینا گمونم روح باشن اصلا وارواح مقدس الهی چون نمیشناسمشون و تا حالا ندیدمشون ولی اون یکی رو میدونم که زنده است و قرائن نشون داده همین بسه برای خودم البته اقوام هم زنانشون قوی ان ولی دلم نمیخواد بااونا باشم غالبا چون هم خطر داره و هم جنون و هم گرفتاری و هم نزدیکیم و میبینیم همو ولی اونا که همش رو مخ منن در زندگی و قبلا همه ی بدبختیاشون رو از من میدیدن و خعلی اذیتشون کردن به خاطر کارام ولی الان که جا باز کردم دلشون میخواد نزدیک بشن و دیگه رنگ عوض کردن  وقبلانا از 5 6 ماه پیش به قبل نوشته هامم ببینید اینطوره که اصلا میترسیدم به سکس فکر کنم در خیال و همین معشوقه م دلش میخواست که من بهش فکر کنم وخودشو نشون میداد و دست میکشید به صورتش که من مثل قدیما که نور داشته م نور بدم  اگر فکر به سکس میکشید یک لحظه خنده ش میگرفت و به خودش تکانی میداد در ذهنم میومد و اگهبه دختری فکر میکردم فورا میومد در ذهنم وخودش رو نشونم میداد وفکرم رومنحرف میکردخوب منم سر همین زنه بود که وقتی دیونه شده بودم رفتم توخلوت بهش پناه آوردم واولین زنی بودکه درذهنم باهاشصحبت کردم و بعدش هم تیمارستانشم کشیدم و اونم تمام فکر منو میدونه من الان قرص میخورم یعنی مخ بنده به خاطر قرص یا هر دلیلی عبرت نمیگره یا فراموش میکنم چیزی که درس گرفتم لذا ختما باید یکی باشه بهم خطرهارو بگه و این بهم میگه وگرنه اینا بازیم میدن و این زن واقعا خودش رو وقف من کرده و میدونم 100% امام زمانی است واما دختران بله من حاظر نیستم به هرکسی تن بدم و معشوقه ی خودم بکنم مگر اینکه قوی تر از خودم باشه مگر اینکه آینده رو بگه و فکرم رو بدونه و این دوره زمونه همچین زنانی کمن چه برسه دختر لذا گفتم که یه دختری هم هست که خعلی قویه ولی من بهش توجهی ندارم و حتی دلم نمیخواد آبروش بره و حرفم درموردش نزدم حتی تا حالا یعنی من با دختر بساز اصلا نیستم اوروز یه دختر بازیگری اومده بود درذهتم مصاحبه ی پنهان بگیره فکر میکرد حالا من همینطوری باهاش خودمونی میشم منم کمی در دل حرف زدم ولی خوشم نمیومد چون زن زندگی باید پناه باشه باید قوی تر از خودمون باشه باید 24 ساعته به فکرم باشه من نیاز به مراقبت دارم اصلا باید اونقدر قوی باشه که خطرهارو بگه البته این استاد ها دخترانی رو هم نشونم  دادن که بهشون بد فکر کنم ولی خوب و اگر هم اصلا مثلا یه هفته مثلا فکر جنسی واینا نداشته باشم مجبورم میکنن و مامور میشن و دلخور میشن وهمخواب لذا در طلب همین بودم که قوی بشم که فهمیدم که اول باید معشوقه ی خودم رو حفظ کنم دوم اون استاد زن مقدس رو اصلا بهش فکر جنسی نکنم و همین معشوقه ی عاشق رو دوست داشته باشم فقط و یک زن! سوم باید معشوقه ام رو بهش بها بدم و دعاش کنم ازم دور نشه لذا میدونم که حرف دلم رو مییشنونن شیاطین لذا میدونم که اگه زن بگیرم اصلا روم نمیشه کلمات محبت آمیز بهش بزنم چون اینجا جاسوس بازاره و هزارتا مرد و زن نشسته ان لذا باید معشوقه م پنهان بمونه ومشهور نشه مثل من و هم روم بشه که باهاش حرف بزنم و درد دل کنم و بسازم خوب اینم آخریم وضع آپدیت شدن زنداری و همسرداریم بود لذا چون اون زنه استاد که نمیشناسمش از نزدیک بهم نظر بد نداشته و خعلی قوی است و پیشم میاد من چون نظر بد نداشته حق ندارم بهش بد فکر کنم حالا درسته اومده پیشم ولی لا اله الا الله!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی