یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶ ق.ظ | علی | ۰ نظر
بیش از شیش ساعته تلاش میکنم دو تا ویدیو آپلود کنم و وسطش هی قطع میشد و هزارتا بدبختی و رفتیم آنتی ویروس 360 دانلود کردم و نقاشی و سرچ کردم مطلب برای وبلاگ پیدا کنم و پیدا کردن متن شعر شاعین اینا و همه کار کردیم حتی فحش تو نقاشی نفشتم و دادم و هرکاری تازه تموم شده هی تا یه درصدیش آپلود میشد بعد قطع میشد و اصلا انقدر مظلوم واقع شدم که کلیپ قبلی رو ساختم و حالم طوری شد که بتونم شعر بخونم اصلا!!! و دلتنگ شدم انواع فیلتر شکن کار نکرد و مرورگرها قفل شد صفحه دیگه باز نشد ریست کردم چندبار اصلا بابام گفت بیا بریم خونه عمو گفتم من تا آپلود آیت الکرسی روزانم نشه نمیام  خلاصه هرچی بود کف صاحبش (کف صاحبش؟؟ یعنی چه؟؟!!!) خلاصه آقا ما اومدیم قرآن سوره ی واقعه رو آپلود شد بلخره و رفتم نگاه کردم و کیفیتش رو هم در پستای قبل گفتم که خعلی توی خودم نبودم و معنی رو دقت نداشتم یه نوایی مشهور هم فکر کنم باشه توی دلم بود فکر کنم یه نفر به صورت دعا این نوا رو داشته که کلیپش رو نگاه کنید در پست قبل خلاصه وقتی نگاه کردم در دوجا یه معنی دیگری از آنچه در قبل بود در ذهنم خورد با توجه به لحنی که خوانده ام نمیدونم شما هم اگه ببینید متوجه میشید یا نه و فقط محض معنای جدید اینو میگم خعلی نمیخوام چیزی اثبات کنم تا ببینم خدا چی بخواد! البته در این دوجا البته یه جاش رو موقع تلاوت خودم فهمیدم سوتی دادم یا شاید به نحوه ی جدید خوندم و اگه سوتی نیست پس واقعیته و بعد چدیدی است شما هم اگه برید این دو آیه رو که خواندم در کلیپ ببنید متوجه میشید که لحنم یه طور جدید خوانده!
یکیش اینجاست که می فرماید 
لَا یَسْمَعُونَ فِیهَا لَغْوًا وَلَا تَأْثِیمًا ﴿۲۵﴾
إِلَّا قِیلًا سَلَامًا سَلَامًا ﴿۲۶﴾

این آیه درمورد سابقون هست که من طوری خوندم که انگار خدا گفته بهشتیان خاص و سابق چیزی نمشنود از لغویات فقط در بهشت صحبتشون سلام کردنه البته اگه معمولی بگیم میگم که به جای لغویات و چرند و پرند سلام میکنند و یه معنی دیگه هم داره یعنی نه تنها لغویات و چرند و پرند نمیگویند بلککه کمترین رد و بدل و مجالستشون با هم سلامه یعنی اصلا مزاحم هم نمیشن چون خدا گقته است الا شما میتونی مثبت بگیری میتونی منفی بگیری میتونی کامل بگیری اگر مثبت بگیری الا رو میگی به جای لغویات سلام میکنن اگر منفی بگیری الا رو میگی بیشترین آزارشون اینه که سلام کنن به هم و اصلا کاری به کار هم ندارن اگر کامل بگیری الا رو هم میگی فقط بهشتیان  حرفشون اینه که سلام کنن به هم!! البته اینا گروه خاصی اند السابقون!!

و اما این آیه ی زیر رو هم یه طوری خواندم مشکوک زد 

تَرْجِعُونَهَا إِن کُنتُمْ صَادِقِینَ ﴿۸۷﴾

اینکه میگه مرده هاتون رو اگه راست میگین باز گردانید یعنی من فکز میکردم یعنی امکان نداره  خوب این صادقین اینطوری معنا شده ولی شاید صادقین اصلا یه گروه خاص باشند!! یعنی مثلا حدیثه شما اگر درست سوره ی حمد رو بخوانی میتونی مریض هارو شفا بدی از طرق خدا یا حتی شاید بگن زنده شون کنی اصلا کاری که عیسی مسیح میکرده!!! خوب پس صادقین یک گروه خاصی میتونن باشن البته سوره ی حمد هممون دروغ میگیم و صادق نیستیم چون میگیم که ایاک نعبد و ایاک نستعین خوب این دروغ واضح که فقط خدا رو میپرستیم علما میگن باید راست گفت که در نماز هروز میخونیم حالا نکته ی دیگر اینه که شما اگر میخوای روح احظار کنی و روح مرده ها رو زنده کنی و بیایی از طرف مردگان و ارواح کمک بشی و احظار روح کنی البته احظار روح باید اول صادقانه باشه یعنی میگه این آیه که (( این کسانی که مردن  رو برگردانید اگر صادق هستن ) پس مردگان صادق میتونن از طرف زندگان صحبت کنند در دنیا و اجازه میده خدا که مردگانی که صادق باشن در دنیا هم اثر کنند البته توسط زندگانی که صادق باشن شاید اینطوری معنا بده از اونطرف هم به ما زنده ها مخاطب این آیه ایم ومیگه که (اگه صادق هستید میتونید مرده ها رو زنده کنید) پس ما زنده ها هم مخاطبیم که اگه راست میگید که صادقید پس   با حرقاتون و نوشته هاتون میتونید مرده هارو احظار کنید پس برای ارنباط با روح صداقت لازمه و یک رابطه ی دوطرفه بین زاستگویان که مرده اند و راست گویانی که زنده اند برقراره کسانی که صداقت دارن وبه خدا راست میگن پس هم روح بالا باید صداقت داشته باشه هم ما صداقت تا بتونه در دنیا در قالب یک انسان صحبت کند! البته اینارو الان به ذهنم خوردااا و یاوری شدم وگرنه خعلی فکر نکرده بودم در همین حد که یه طور دیگه هم ممکنه معنا بدهد ولی خدا خواست جلو رفتیم!!!اصلا چه جالب بعد از ظهری موضوع همین بود که کاری کنیم امام حسین ع بیاد تو مجلسمون اصلا اتفاقا یادمه گفتم اگه راست میگیم اینکارو بکنیم در چند پست قبل بود دیگه!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی