یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۴ ب.ظ | علی | ۰ نظر

اینم بحث یه خورده سخته بعد ما یه حرفی میزنیم بعضی آخوندا ممکنه بدشون بیاد بگن کافر شده و اینا ببین من صادقانه ش اینکه داشتم قرآن میخواندم رسیدم به این آیه و رفتم کمی تو فکر که نکته داره و بعدش کمی فکر کردم و نظریه م اینه شما مخالفی و قوی تر استدلال خودت ردش کن و نپذیر الخلاص!

و ان کنتم فی ریب مما نزلنا علی عبدنا فاتوا بسورة من مثله وادعوا شهداءکم من دون الله ان کنتم صادقین(23) فان لم تفعلوا و لن تفعلوا فاتقوالنار التی وقودها الناس والحجارة اعدت للکافرین(24) 

خوب آقا اول تحلیل کنم فکرمو بگم یا نکته های آیه رو؟؟ اینکه آقا اولا این آیه مخاطبش کسانی است که در ریب و شک و کافران هست دوم خدا میگه شهدا و شاهداتون رو بغیر از خدا بیارین اصلا همین نکته یعنی شهدایی که از طرف خدا باشن میتونن مثل قرآن رو بسازن سوم خدا میگه مثل قرآن بگین نه دقیقا قرآن چهارم اینکه میگه اگه نتونستین و نمیتونین ای کافران پس کوتاه بیایید که آتش آماده کردیم یعنی کافران اولا به سیم خدا وصل نیستن دوم باید آزمایش کنن حتما که میتونن اینکارو بکنن یا نه بعد که فهمیدن ایمان باید بیارن حتما که اگه نیاورد جهنمی است و این مسیر باید طی کنه هرکافری و قرآن همه جاهست بفرما بسم الله نتیجه اینکه سخن پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم همون سخن خدااست چه وحی باشه چه نباشه مثل قرآن هست دعاهای امامان گرچه در رده ی دومه ولی مثل قرآن هست و اصلا قرآن برای ما زمینی ها از آسمان به سمت زمین نازل شده و دعاهای امامان از زمین مارو میبره عرش و آسمان یعنی شما و من ببریم میبینیم در آسمان ها فرشته ها و مردگان مثلا به جای قرآن دارن دعای صحیفه سجادیه ی امام سجاد علیه السلام رو زمزمه میکنن اصلا و ما قیامتی هم داریم مرگی همش که دنیا نیست و روز قیامت قرآن به صورت امام علی علیه السلام در میاد و خودشو نشون میده 

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی