یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ق.ظ | علی | ۰ نظر

والا امشب یه فکری به ذهنم زد که تو خیالات زن و بچه بودیم بعد گفتیم به خودمون که آیا مثلا آیت الله فاطمی نیا رحمه الله علیه هم پسری داره یا نه؟؟ اصلا ازدواج کرده اند؟؟ بعد سرچ کردم حالم هم خوب نبود و به فکر زنان بودم آقا سرچ کردیم پسر فاطمی نیا و خلاصه یه غکس از پسر گلشون دیدیم و اینا تا اینکه متن رو هم کنجکاو شدم بخونم یه جاش نوشته بود که ایشون یعنی آیت الله فاطمی نیا رحمه الله از قول پسرشون که ایشان علاقه دارن و گوش میدن قاریان مصری رو که قرآن میخونن آقا ما هم تو عالم خودمون هوس کردیم امشب قرآن گوش بدیم از قضا و اینم مبدا فکریمون که نگین مثلا حالا چیزی میفهمم و حالا استادیمو اینا کاملا آخرشه هو درسته چون میخوام یه ترفندی رو بگویم و کلا سراغ قرآن رفتن و هم بهره وری از قرآن باید ایمان داشت حالا ما یه چند روزیه گناه نکردیم خدا خواست این ترفند رو بگم و خعلی هم خوب نیست گفتن این چیزا چون شاید اسرار باشه که با گفتنش نورم از دست بره شاید انتظارات بالا بره شاید شیاطین حمله کنن چه میدونم تغییر موضع بدین و فتنه کنید و بزرگش کنید و بحث خارجی کنید و از همین دستگاه بازیا در بیارید و خرابش کنید اصلا با گفتنش شاید توفیق اجرای این روش رو ازم بگیرن و یا شیاطین مداخله کنن لذا گفتم باید یه خورده ایمان اولیه داشت برای سراغ قرآن رفتن دیگه خدا خودش هدایتمون کنه همین وگرنه بفرما کلام وحی نازل شده شما اگه گفتن چقدر بهره بردی از قرآن چی میگی؟؟ من میگم ایمان ندارم لذا اولا در این زمانه باید حتما گوش داد به قاریان و قرآن گذاشت در خلوت من قبلا نوحه میزاشتم و الان فهمیدم دیگه سنم به جایی رسیده که باید حتما قرآن گوش بدم شما توجه کنید بعضیا اصلا نمیشه نفوذ کرد درونشون انقدر قوی ان آدم معمولی هست ولی نور داره و ایمان اینا کسانی اند که قرآن گوش میدن و لذتم میبرن خوب حالا کاری به لذتش ندارم ما امروز سرم هم درد میکرد و حال و خوصله هم نداشتم روی تختخواب دراز کشیده بودم و چراغم خاموش همینطور گوش میدادم و چشمام بسنه و هیچ بعد از یه مدت که گوش دادم آقا ترفند اول همینه که آقا شما گوش بده و در ذهن مانند تلوزیون هست که یک قاری بزرگ میخونه و آیات قرآن هم هک میشه روی صفحه بله همینکار رو بکنیم در ذهن این باعث میشه اولا فکر حق بشه و شیطانی نباشه حتی من دیدم که تصاویری از حرم و جاهای دیگه که برام مهم بود میومد توی ذهنم و جاهایی برده میشدم در ذهن وقتی آیاتی رو که میشنیدیم رو کلماتش رو در ذهن تجسم میکردم و می آوردم خوب این یه کار اولیه هست و یه ایمان سبک مغزی مثل من اینطوری قرآن میفهمه و اثرات خوبی هم برای خودش ممکنه فکر کنه داشته باشه که داره بله اثرات داره دیگه فکر صحیح میشه حق میشه خیالات از بین میره من مثلا اگر یه مرتبه در ذهنم بیاد که  دارم فوتبال بازی میکنم به خودم میگم نکنه این فکر شیطانی باشه که یک ساحر توی مغز من انداخته و هک شدم؟!!! ولی اینبار که قرآن گوش میدادم و اینکارو میکردم یعنی با گوش دادن آیات توی رختخواب در ذهنم کلماتش رو که قاری میگفتن یعنی کلمات قرآن رو در ذهنم می آوردم و مینوشتم بعد آقا میرفتم مثلا تو حرم یا جاهای دیگه که برام اهمیت داشت و دلم میخواست بعدا هم فکر کنم ولی اصلا فراموش کرده بودم بله دیگه صحیح و قوی میشه و نور داره اینکار حالا شاید طرف با گوش دادن قران بره بهشت رو ببینه یا نشانش بدن ولی ما که قوی نیستیم حالا تصاویر کلمات رو در ذهن میسازیم و دیگه سن من هم با اندازه ای هست که بفهمم تقریبا چی تلاوت میشه و نحوه ی نوشتنش چه طوره مثلا با سین هست یا صاد؟؟ خلاصه آقا ترفند دوم این بود که داشتم فکر میکردم که بیام و این رو بگم یا نه؟؟ چون این حرفا یقینا خوب نیست خعلی وقتا و بازی داده میشن و اذیت میکنن و سود که نداره برام ضرر هم ممکنه داشته باشه چون شما ممکنه بهره وریت بالا باشه و از من بخندی که چقدر نادونم حالا ما یه شب قرآن گوش دادیم مثلا استادیم خوب خنده داره دیگه تا اینکه برم قوی بشم لااقل یه هفته نمرین کنم بعد بیام اینارو بگم خلاصه تو همین فکرا بودم البته داشتم قرآن رو هم در ذهن مجسم میکردم کلماتش رو و گوش میدادم که یه لحظه یه آِیه ی خاصی هم بود که میگفت آِیا ما میکاریم یا شما؟؟ و میگفت اگه بخوایم میتونیم اعمالتوون رو هم نابود کنیم تمام خوبی هاتون رو این آیه ی مشهور هست در سوره ی واقغه البته همه ی آیات مشهورن خلاصه ما این آیه رو به عنوان ترفند دوم میگم که آقا ما امام زمان (عج)رو در نظر گرفتیم در این آِیه که آقا انگار امام زمان داره با ما حرف میزنه بله دیدم که چقدر قشنگ شد و گفتم الحق که همینه ما یه عمری ادعامون شد که چقدر خوبیم حالا اگه امام زمان نخواد اصلا خوبی ها نابود میشه و میریم جهنم اینم ترفند دوم هست که اینم باید ایمان درست داشت یعنی مثلا شما اسنادت مثلا هرکس از بزرگان دین هست و عرفا که میشناسی بعد یا خود امامان حتی که در ذهنت خطتشون رو داری بعد میتونی بگی مثلا امام خمینی ره از طزیق این آیات قرآن که این قاری میخونه داره خصوصی با من حرف میزنه دیگه اینم ایمان میخواد و نباید مسخره کرد و اینم ترفند دومیش خوب بله ایمان خعلی مهمه که شما و من از قرآن چی میگیریم بلخره؟؟ یعنی هیچی؟؟!!!!! اگه مقام بهمون بدن و گوشت و خون و استخوانمون بشه قرآن دیگه آقا تمومه دیگه نیاز به نرفند نیست ولی حالا ما ایمان نداریم وگرنه از روی قرآن بخونیم اثر داره حتی نفهمیم گوش بدیم اثر خوبی داره هر طوری و طزیقی به سمت قرآن برویم اثرات خعلی خوبی داره ما دو روش گفتیم نه دو اصل که باید همه رعایت کنن و ضروری باشه و بخشنامه بشه نه دو روش گقتیم نه دو مقام که اگه اینکارا نشه مثلا گمراه میشیم همینطوری گفتیم پس مثلا شما اگه بشینی و خطت خوش باشه و قرآن رو خوشنویسی کنی یقینا کلی ثواب و خیر داره و اگر ایمان نداشته باشی و گناه کنی دفعه ی بعد اصلا به سمت قرآن هم ممکنه نری این خوشنویسی یه روشه دیگه ما هم روش گفتیم پس ولی قرآن خعلی بالاتر از یک خط و دستنوشته است تفاسیر ترجمه ها روایان درون خعلی چیزای دیگری است که ما نوجه نداریم و در حد ما نیست ما ایشالا تا آخر عمر اگر وقت تلف کنیم روی ظاهر قرآن هم و به جایی برسیم همین توشه ی راه بسه برامون در ظاهر هم بمونیم کفایت میکنه برای ما که عالم نیستیم و مردم عادی هستیم!حالا شما اصلا فکر کن به آیات قرآن آقا اینکه اثراتش و نورانیتش خعلی بیشتره و چیزی که مهمه همون ایمان قلبی است یعنی میبینی خدا واضح واضح بدون سر و راز نکته رو تو قرآن گفته ولی اگه ایمان نبود هیچ نمیفهمیم نکته رو!!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی