یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۸ ب.ظ | علی | ۰ نظر

ببین این حدیث پیغمبر صل الله علیه و آله هستا که می فرمایند خدای دوم زن شوهرشه اصلا فکر که میکنم میبینم چقدر راهگشا و تماما زندگی زوجین همینه و ربط داره به این موضوع یکیش اینه که نباید زن مسلط بشه بر مرد و دوم اینکه باید شوهرش رو بره حتی درس بخونه و جمع بشن مثلا از مادرش بپرسه از باباش از متخصص که این شوهرش چه نوع آدمیه ولی گفتم برای زور و قدرت نباید باشد که بخاد بر سر شوهرش حالا مسلط بشه بلکه اگه بشناستش میتونه محبتش رو جلب کنه خشونتش رو دفع کنه میتونه راضیش کنه و این خودش تسلطی است خدایی و زندگی ولی اگر بخواد با زور و فمینیستی شوهرش رو اسیر کنه که نمیشه مگه میشه بر سر خدا سوار شد؟؟ حالا برعکسش شناخت مرد از زنش به نظر من کافیه اصلا یادم رفت بگم طبق این حدیث زنان به نوعی مشرکند! خدای دوم چه صیغه ایه?? و آزادند زنانی که شوهر دارن که خعلی کارای مشرکانه رو البته به خاطر شوهرشون بکنن که میگذریم از این قضیه و مرد هم باید زن مشرکش رو درک کنه و انتظار خاص نداشته باشه خلاصه ولی مرد اگه شناختش از زنش فقط جنسی هم باشه به نظر من بسه ولی بشرطی که زن اطلاعات و روانشناسی اش نسبت به شوهرش یعنی همون خداشناسی اش بالا باشد من خودم کافیه به یه زن فکر بد کنم و هکش کنم میشه زنم اصلا و اصلا شیطانم ولی درمورد زنان پاک دلم نمیاد و محجبن و زنان دیگرم خوشم نمیاد ازشون و با دخترم حال نمیکنم فقط خدا کنه خودمونی نشن و نزدیک نیان و نچسبن بهم وگرنه وضع بحرانی میشه همه ی این زنان زن منن ولی بعدش ناراحت میشم که چقدر رو مخمن و شدن شیطانم و نزدیکمم و محرم اسرار لذا خعلی کم پیش میاد با زنی کتار بیام و زن خودم کنم و مرد اگر قوه ی جنسی رو بزاره کنار افسرده میشه حتما زنان جن و روح لااقل باید پیشش باشن و اگه فضا شیطانی شد افسرده میشه ولی تا حدی باید باشه که هست و معموله یعنی زن پرست نشه ‌و عبادتش قوی تر شه شیاطین متخصص اند که فضا رو طوری کنن که نور خدا قطع بشه شما نمیتونی بگی چون جنا روح و فرشتگان رو ممکنه نبینن پس ما در فضای خوبی ایم نه اینا وجودشون غفلت آوره و باید مرد به سمت زن بره اگر غرق نشه و همین رفتنش به منزله ی غفلت نباشه یعنی اصلا بعضی زنان که باید دعاشون کرد و رفت به تو نخشون چون اصلا میل ندارن به شوهرشون و هم مردان هم اگه بخاد بگه من در دنیا اصلا به زن و شهوت فکر نمیکنم این بعد از نوجوانی دیگه اشکال داره و افسرده میشه ما در دنیا طبق قرآن مشغول زیاد کردن بچه و اموالیم و روال اینه اینطوری خدا خواسته بله شما اگه فکرشو هم بکنی که فلان مرد بزرگ برای بچه اش چه کارا با اونجای زنش نکرده اصلا منصرف میشی یا بدت میاد یا دیوانگی محض میدونی ولی دنیاست دیگه تا بوده همین بوده و اینطوری خدا خواسته پیش بیاد ما که مقدار اشک ‌ گریه هاشو خدا پرستی و خداخدا کردناشو نمیدونیم اگه همینکارارو نمیکرد از سیر خداییش هم عقب میموند و خداش میشد یه زن و بت و یا شیاطین حالا که پیش زنش خوابید بتش رو به نحوی شکسته!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی