یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۱ ق.ظ | علی | ۰ نظر

حالم بد بود داشتم تو رختخواب با خدا حرف میزدم که رسیدم به یه روایت و نکته ای داشتم میگفتم ای خدا من گنهکارم و شهوت ران و گناه سرمیزنه ولی اینا پیوست میدن به من بیچاره قضا و قدر رو درصورتیکه همین گناه من هم جز همون عذاب های الهیه ولی شرش میافته کول گناهکاری من و داشتم میگفتم مراجع بزرگ اگه دقت کرده باشین میگن مثلا دیدن چیزای بد پیوسته نباشه و غرق نشن مثلا اونطور که یادمه آیت الله سیستانی رحمه الله میگفتن دیدن فیلم زشت مطلقا جائز نیست یعنی مطلق نباشه و کار هر روز و شبشون نباشه بلکه توبه کنه و پاکش کنه و امید نداشته باشه برای دفعه بعد حالا غفلتم سر زد بعد مدتی خدا میبخشه با دعا و خواست خدا رجوع بیشتره به خودش به هر بهانه ای حتی گناه و ایشان سایتش کنار وبلاگ هست فرموده اندپرسش: حرمت فیلمها و نمایشها و سریالهائی که در تلوزیون و سینما بنمایش در می آید چه معیاری دارد ؟

پاسخ: دیدن فیلمهای مبتذل و فیلمهایی که گمراه کننده و سوق دهنده به گناه و تبهکاری است مطلقا جائز نیست و در غیر آنها نگاه باشهوت یا با خوف وقوع در حرام جائز نیست و همچنین به احتیاط واجب نگاه زن به فیلم برهنه مرد بیش از مقدار معمول و نگاه کردن مرد به فیلم برهنه زن بیش از مقدار معمول نزد بی حجابان حتی اگر باشهوت نباشد جائز نیست ..

و یه نکته ای هست که این حکم آیت الله سیستانی رحمة الله از یک طرف یک فرمان سختگیرانه است و از یک طرف نیست چون ایشان نفرمودند حرام است و گفتن جائز نیست یعنی نباید اجازه بدن کسی کاملا و مطلق ان روز و شب بشبنه این فیلم های زشت رو ببینه یعنی مثلا روانشناس باید برخورد کنه اگه روز و شب داره غرق شده و ماموران هم جمع کرده دور خودشو حالا هی از فیلتر رد میشه پشت سرهم این اجازه نداره این کارو کنه و یه دستور اجتماعی و یه گوشزده ولی از طرفی حرام نیست یعنی اگه گناه شخصی باشه میبخشن و بین خودشو و خدا باید توبه کنه اگر سرزده ناگهانی شما اگه بری بهشت و ارتباط بدی با خوبان و بهشتیان اونا یعنی اطرافیان بهشتیان رو هم ممکنه با وضع و پوشش اسلامی نبینی البته بستگی داره به خودت و قرار و خدا و هدف و سن و مقدار سلوک و اینا البته در اسلام میگه یه نگاه به نامحرم عیب نداره ولی نمیخام بگم که مشکلی نداره ولی باید یه بار بیشتر نبینن یعنی فیلم سکسی رو ذخیره نکنن یه بار اگر شیطان رفت تو جلدش تمام دیگه ولی از طرف دیگرم اگر طرف هی از فیلتر رد بشه هم مشکلات به وجود میاره برای مراقبان و پلیسان تا جایی که زن ها دلشون میسپوزد و دستگاه ها جلب و جذب میشن به خاطر این که این کارش مثلا جن ها حساسسند موقع گناه و اکه گناه کنه زمینه ی نزدیک شدن شیطانی جنها فراهم میشه و یه مرتبه کل سیستم امنیتی و پست ها به خاطر سهل انکاری و کناه یک جوان جذب و منهل میشه که این خطره و باید باهاش برخورد بشه یعنی هم خود جوان مجرد مخصوصا از نور الهی و ایمان دورشده و هم فضای عشقولانه ی شیطانی و زنانه ایجاد کرده که نباید اجازه داد حمام عمومی که نیست و خود حضرت آقای حائری رحمة الله میگفتن به اندازه ای که هوا مصرف میکنی باید هوا تولید کنی و پس بدی یعنی هرچه قدر هواپرست شدی و شهوت راندی باید بیشتر کار کنی برای دنیا البته اگر دی اکسید کربنی که ما تولید میکنیم در تنفس مفید باشه میشه گفت منظور ایشان از هوا همون شهوت رانی و خوردن و پست و مقام دنیوی است و کلا دنیوی منظوره ایشان خلاصه آقا دلمون گرفته بود که هرکاری میکنم نمیتونم فضا رو آروم کنم و هرکس خواسته ای داره و تقصیر منم نیست و صحبت سر یک نفر خاص نیست وقتی جمع بشن یعنی سیستم خراب باشه افسردگی تزریق و اگر دعامون نکنن خودمون مشکل داریم چه برسه انتظارات دیگران که باید حل بشه و من نمیدونم توی خونه ی خودم چکار کنم فضا آروم بشه شعر میخونم بلند نمیشه صحبت میکنم نمیشم آروم و گناهکارم هستیم و رانده شده لذا نباید انتظار داشت و واقعا باید دعامون کنن به جای انتظارات یعنی من اگه دعام نکنن و منزوی بشم اگر با تبلت کار کنم اینا ناراحتن و انتظار دارن اگر تلوزیون نگاه کنم یه انتظار دیگه انگار کسانی که بختشون رو بسته ان و جادو شدن رفتار میشه دیگه امشب رفتم اشعار فضیلت حضرت علی ع رو سرچ کردم و بلند خواندم و کمی از حالت فتنه درومدم شخصا و داشتم با خدا حرف میزدم درمورد فتنه خلاصه و میگفتم اکه من پاکه پاک هم بشم این حسودان انتظارشون این نیست اگه من گناه هم نکنم اینا ایراد میگیرن و دست از دشمنی بر نمیدارن اگه من پاک هم بشم اینا خیرخواه من نیستن و فضا رو ضد من درست میکنن این یعنی فتنه ی آخر الزمانی علیه السلام یعنی آقا تو با همه ی خوبی هات برو بمیر!! بگذریم من برای این درددلا نیومدم میخواستم حدیث رو باز کنم برین حالشو ببرین حدیث میگه در فتنه ی آخر الزمان وضع طوری است که نگه داشتن ایمان مانند نگه داشتن آتش در دسته!! سه چیز رو الان کمی فکر کردم و فهمیدم اولا آیا میشه آتش رو نگه داشت؟!! در دست؟؟!! بله حدیث میگه در آخر الزمان شما باید جادوگری نگم بلکه باید شعبده بازی بلد باشی و تردستی تا ایمانت رو نگه داری یعنی باید رند باشی و تکنیک ها رو بلد باشی وگرنه مومن نمیمونی!! این به این معنا نیست که اگه رندی پس هبچکس نشناستت بلکه میتوانی شعبده باز مشهوری نباشی ولی مردم میفهمند که رندی و آتش رو درحالت عادی نمیشه در دست نگه داشت ولی شاید شنلسایی منافق برای ما سخته ولی رندان فرق فوکوله شاید حالا ممکنه بسیاری از مردن از تکنیک رندی یا تکنیک و برخورد شما برای نگه داشتن آتش مطلع نباشن ولی میدونن خودشون اینکاره نیستن و تکنیک ها هم زیاده که بشه آتش رو روی دست نگه داشت ولی عموما بازیگرا لباسشون آتیش میگیره که بیانگره تکنیک پایین و نرسیدن وخرالزمانه البته اینا بدلکارن نه بازیگر خعلی وختا لذا حتی غربیان از ایمان تو باخبرن چه رسد به شیاطین و جاسوسان و ماموران و مردم و شناسایی میشی حالا شاید بچه نفهمه که آتش رو با ترفند در دستش گرفته ولی بلخره من متوجه میشم مثلا بابام رنده مگر احمق باشم و بی بصیرت! دومیش اینه که کسی که میخواد آتش رو نگه داره مواظبه آتش خاموش نشه یعنی نگهداری میکنه از آتش در حالیکه داره با جون خودش بازی میکنه مراقب ایمانشه حالا اینم نکته ی جداست که وقتی میگیم مراقب ایمانشه و آتش رو نگه میداره شاید شما بگی باید جن هارو که از آتش هستن رو کنترل کنه و بیانگر اینه که دنیا در آخرالزمان بدست شیاطین یا جن ها می افته وکسی ایمان داره که کنترلشون کنه جنارو و مدیریت یعنی آتش خطرناک و سوزان رو رو دستش نگه داره و کنترل کنه خاموش نشه  سوم اینکه کسی که آتش رو نگه میداره در جمع و جلوی چشم همه است وکرنه بی قصد و غرض اینکارو نمیکنه مثلا رفته توی سیرک کار میکنه لذا برای نگهداری ایمان باید رفت توی دل مردم باید از خود فیلم گرفت باید خواننده شد اگه راهشه اگه راه درستیه باید بازیگری کرد و ایمان رو جلوی همه نشان داد در آخرالزمان تا اینگونه محکم بشه ایمان اگه بشینی و از اینترنت بی خبر باشی فایده نداره و خوب آتش بازی کار مردانه و مردانه ای هم هست و منظور منحرف شدن زن ها نیست که برن تو جمع برقصن مثلا خوب این هنر زنان رو ما ها لااقل نداریم!خلاصه اگر شما هم کمی فکر کنی به این روایت که در آخرالزمان نگه داشتن ایمان مانند نگه داشتن آتش در دسته نکات دیگرم می یابی!مثلا اگه کمی فکر کنیم این نگهداری آتش در دست نه خوبه نه بد یعنی مجبوریه یعنی به راهی کشاندنت فتنه گرا که فعلا لازمه آتش به دست بگیری یا خودت باید این راه رو بری آتش بدست بگیری یا کشانده شدی و مجبوری خوب آتش در دست بگیری که خطر داره به هر شکلی هم و هر ترفندی و اگر هم نگیری آتش رو بدست باز ایمان نداری یعنی ناچاریم!!!شاید اصلا معنای گناه عوض بشه یا رحم خدا در چنین اوقاتی چون خواست العی نیست که ما ضرر بکنیم بخاطر اینکه میخوایم نور الهی داشته باشیم و خداپرست باشیم که حالا بحث زیاده در مورد گناه البته این ناشیانه فکر کردن هست و در اسلام عموما گفته شده که گناه یعنی آزارت به کسی نرسه ولی اگه بخوایم ناشیانه فکر کنیم میگیم برو سیگار بکش از شر فتنه ها و زنان حالا یا فیلم بازی کن موقع سیگار کشیدن که مردم دور شن ازت و متنفر خوب همین سیگار آتیشه که بدست خودت گرفتی دیگه!البته حدیث میگه مانند گرفتن آتش هست شما روی کلمع مانند کار کن مثلا نگقته دقیقا وقتی شما میگی مانند مهران غفوریانم مثلا این به این معنا نیست که من همون مهرانم بلکه شباهت داریم مثلا هردومون بازیگریم یا هردومون شکممون گنده ست یعنی شبیه سیگاریا شو نه دقیقا بکش و دود لامصب رو نده توریه ات بلکه فیلم بازی کن مثلا!که خعلی خطرناکه و بسیار معتادکننده است روی جلد سیکارم هشدار داده پس بچه بازی نیست و باید برای ایمان رفت نه برای هوس حالا سیگار یه مثله کلا آتیش کلا جن کلا قلیان کلا مثال های دیگر و نکته آخر اینکه من امتحان کردم که تو خونه سیگار کشیدم مامانم حالت روحیش بهم خورد یعنی دود سیگار بر شیاطین و فضاشون و عذابشون اثر مثبت داره شاید از دود سیگار بدشون میاد و آدم رو لطیف و نرم میکنه بعضی اوقات و لطیف به قول دکتر دینانی یعنی جرم نداره من خودم قلیان که میکیشیدم کلی دوست ناخواسته جنی بودن حالا ولم کردن و بدشون اومده و کلا فضا رو عوض میکنه دود! شایدتم بدتر شده خودم نفهمیدم و شایتم یه نوع مسولیت داره برای جنا که شرش میافته کولشون که ما سیگار روشن کرده ایم ولی اثر روشون میسازه و جمعشون رو خراب میکنه و فرشته ها هم دلشون میسوزه که ما داریم اینکارو میکنیم مخصوصا اولاش که معتاد میخایم بشیم به قلیون چون فرشتگان و خدا دلشون نمیخاد تو این وضع ببیننمون البته قلیون اثر معتادکننده ی کمتری هم داره و هم اسپند دود کردن مثلا توصیه شده و زنان هم میدونن چقدر فایده داره و بعضیا میگن دور میکنه شیاطین رو و در هر دانه اسپند فرشته ای موکل هست ولی سیگار بدتره اگه دودش رفت تو دهن جنبه ی ذاتی میگیره مثل خروج منی که شیره ی جانه و خطرناک و روی روحیه تاثیر داره حتما 

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی