یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۲ ق.ظ | علی | ۰ نظر

من نمیدونم چرا بحث نمیشه و هرکاری میکنن من نمیدونم خوبه یا بده؟؟؟ بکنن یا نه منکه الان فهمیدم چهارتا شاخ درآوردم البته حدس میزذم ولی میگفتم اگه من اشک و آه و ناله و سوز و گزیه ندارم حتما تقصیر خودمه اگه ارتباط الهی ام قوی نیست تقصیر خودمه و لذا اصلا چند تا تکنیک دادیم که آقا در نماز صدات رو اگه میتونی بلند نخوون آقا داستان اینه که من بدبخت اولا پسرم و زن نداریم که بفهمیم اینا چه میکنن و چه میکشند که اینکارارو با ما میکنن ولی در هر نماز صدا و لحن من که حالا نمیدونم بگم که لحن و صدای عرفانی و حال خوب داشتن چزء ظاهر ارتیاط با خداست یا باطن خلاصه آقا ما لخنمون هرباز که نماز مخصوصا بخونیم فرق داره یعنی اصلا لحن امروز من اصلا خود من با لحن و حوده فردای من فرق داره چرا؟ چون ما میگفتیم اینا کار شیاطین هست و حالا مثلا ما تو نماز یه سوره قل اعوذ برب الفلق بخونیم میرن ولی دیدیم که آقا که اینا مومنند اصلا یعنی آقا مثلا این میگه که اگه خدا گفته که در نماز ظهر مردها صداشون باید یواش باشه این به خاطر زن مومن من هست که صدای تو رو نشنوه و شهواتی نشه!!! یعنی آقا اینا میگن و آماده هستن پیش زنشون توی رختخواب که آقا ما بریم و نماز صبح بخونیم و اینا میگن اگه احکام میگه و خدا میگه صدای نماز مرد برای حمد و سوره باید بلند بشه این به خاطر اینه که ما صدای تو رو بشنویم و این بلند خواندن تو به منزله ی شنفتن چه عارفان چه سکسیان چه شیاطین چه فرشتگان بله آقا نماز مارو خراب میکنن منم فردی هستم که قوی دل نیستم و هر لخظه صدا و لحنم طوری است و اینا هم حساب کرده اند روی لحن من بدبخت منم دلم خوشه که آقا مومن ها به یاد منند و توجه دارن از اونور بعضی ها غیرت دارن و مومن واقعی اند اینا دعای ما میکنن اینا مثلا جفت کردن یه مرد و زن رو با دعای خیر راحت میتونن انجام بدن و هم از من کار میکشن هم شما رو مخت میزنن فکر میکنی کار من مثلا خدایی است در صورتیکه دارن خر میدوانانند هم من خرشونم هم شما که صدای منو شهواتی میکنی یعنی آقا وضغ اینطوری است که زن شوهر دومش خداست حالا شما اگه زن باشی من بهت حق میدم وقتی من دارم با خدا صحبت میکنم و در نمازم شما صدای منو اگه جاسوسی کنی خوب اگه من واقعا آدم خوبی باشم و شما هم حسود نباشی خوب خوشت میاد و زن هم وقتی خوشش بیاد همون موقعی است که در زنان قضیه جنسی میشه متاسفانه یعنی حق میدم به جاسوسان زن که سیستمشون شیطانی باشد!یعنی آقا ما هرچی خدایی تر نماز بخونیم این زنه داره بیشتر چیز میشه چیز میکنه متاسفانه و ما مخروبانه باز میگردیم از نماز حالا طرف میبینی آقا آماده تو رختخواب با شوهرش که ما نماز صبج بخونیم اصلا وقتی بگن نماز اینا یاد سکس میافتن! میگن نوعی از نماز سکس است! موصوع ادامه ی پست نوشتاری قبل هست که ما اون موقع نوفهمیدیم و نگفتیم! ولی زن مومن شما نگاه کنی زن مومن بر روی شهوات شوهرش با یاری خدا میتونه وارد بشه یعنی برای مرد بده که با ذکر بخواد زنش رو شهوانی کنه ولی برای زن مومن یک نوع هنر است! مرد ممکنه منحرف بشود که با ذکر بخواد کاری کنه که محبت زنش زیاد بشه لذا هیچ مردی نمیتونه مثلا موقع سکس  با زنش قرآن رو به شیوه ی ابدالباسط بخونه و جاش نیست حالا شاید ذکر بشه گفت ولی برای کسب مخبت زن باید عمل کرد باید دعا کرد نه ذکر و ذکر مخصوص خدااست ولی دعا کردن مخصوص دیگران بیشتر هست تا خودمون لذا مثلا شما اگه مومن باشی همینکه بخواهی محبت زنت کسب بشه این یه نوع دعا هست و اگه مومن باشی و استجاب الدعوه هر لحظه میتونی زنت رو بغل کنی و سکس داشته باشی هر موقع که خواستی اصلا نیاز به حال زن نیست وقتی مردی مومن باشه نور الهی داشته باشه محبت هم داره که زنش غیر ارادی حتی  دوستش داشته باشه ولی اونایی که نماز نمیخونن و شیطانی هست وضعشون باید فیلم ببینن تا شهوت مندد شن که نه کار غلطی است باید انفاقی بیافته خعلی آدم خوبی باشه اینه که باید حال داشته باشه که بتونه سکس کنه این وضعی است که شیاطین ایجاد کرده اند این وضعی است که مومنان رو خراب کرده اند این وضعی است که برکت رفته بچه ها کم شده اند این وضعی استت که اختلاف انداختن بین مردان و زنان و اگر امام زمان (عج) میخواست بچه دار بشه و یاا راضی بود به سیستم شیطانی الان تمام مومنان حال داشتن که زن بگیرن و سکس کنن لذا شما زدی خراب کار رو امام زمان گریه کنه اگه دل همه میگیره امام زمان شاد باشه همه شاد میشن ممکنه چندسال پیش آقا خودش اصلا این وضع رو خواسته بوذ و بیمارانی رو آورده بود که حامله بشن ولی وقتی جامعه به نبوغ برسه دعاشون نمیکنه چون وقتی همگانی بشه افراط میکنن یه دلیلش اینه ومثل کالا نیست که تولید بشه این روش بدن به همه هرکس دوایی داره لذا دیگه آقا خودش راضی نیست و دعا نمیکنه مارو برای اینکارا کما اینکه اولش خودشون برای مثلا رسیدن ما به اهدافشون ممکنه اینکارو شروع کرده باشن و من خودم اولاش وقتی قلیون میکشیدم و نوحه میزاشتم حال اشک و گریه ولی الان دیکه فاز بهم نمیده و فرشته ها دلشون نمیسوزه ایراد از منم نی قبلش که اگه تو نوحه میزاشتم بدون قلیون هم گریه میکردم آقا فضا بسته شد ما به بهونه ی قلیان نوحه گوش دادیم الان اینم خراب شده فضاش خلاصه ولی اگه سیستم رو ببندی روی لحن ما ما خودمون گنهکاریم ما اگه یه زن مومن دعامون کنه از راه دور وقتی روی تختخوابیم آقا خوشمون میاد شهوتمون گل کنه چون آروم قلبمون میزنه ما پسرا لذا محبت زن چیزی نیست که گمراه کننده نباشه لذا محبت زن مومن و دعاش برای ما که جنسی باشه ما رواز غصه در میاره ولی اگه به گناه کشیده شد این شهوت ما چه؟ اگه رفتیم و خودارضایی کردیم چه؟؟ یعنی وضع طوری شده که همه رو دارن بازی میدن شما بدون اجازه ی شیاطین نمیتونی سکس کنی در ایران داره اینطور میشه وضع و زن های مومن هم برای پسران مجرد دعا کرده که ما آروم بشیم در حالیکه زن نداریم و در اضرابیم از مسائل و ترس داریم و اعصابمون خورد و با دعاش آرومیم ولی ممکنه به گناه بیافتیم این یعنی سیستم گناه و خراب! ومن این وضع رو ملاحظه کنم میفهمم که زن بگیرم باید فرو برم برای خواست زنم در سیستم شیطان باید با مخ سرم بخوره زمین و این شرایط بد رو قبول ندارم که زنی بیچاره منو و من اورو تحمل کنم در این سیستم خراب و سیستمی که هرلحظه به طلاق نزدیکتر میشه و اگه نزدیکتر نشه نزدیکترش میکنن یه عده!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی