یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۸ ب.ظ | علی | ۰ نظر

چند دقیقه پیش داشتم تلوزیون نگاه میکردم شبکه 5 یه مداحی رو تبلیغ کرد مراسمش رو که قبلا چهره ش رو میشناختم ولی چون چهره اش امام زمانی بود دوست داشتم دانلود کنم ولی اسمش رو بلد نبودم خلاصه تلوزیون رو صداش رو کم کردم و رفتم تبلتم رو آوردم وسرچ کردم ((محمدرضا غلامرضا زاده)) و داشتم گوش میدادم و تلوزیون هم برنامه ی خودش رو داشت خلاصه یه اتقاقی که افتاد این بود که در این حین که صدا کم بود غیر متتخصصانه چیزایی رو فهمیدم من خودم بابابزرگم گوشش سنگینه یه بار داشت پیام بازرگانی چاکلز میزاشت یه مرتبه بابا بزرگم خندید!! گفت میگه مثلا این عصای من که باهاش پرواز میکنم بهتر از تو هست که موتور داری و موتورت خرابه یعنی بهتر از چی توزه و میخندید درصورتیکه من فکر میکردم خودم خعلی بیشتر میفهمم و اینا ولی الان که دقت میکردم میدیدم یه نکاتی هست که اگه صدای تلوزیون رو ببندی و چهره ها رو و اشخاص رو دنبال کنی یا فیلم ها رو یه چیزایی یاد میگگیری که وقتی گوش میدی نمیفهمی! بله همین پدربزرگ من همه چیزو میدونه یغنی روانشناسیش 20ته و با نگاه کردن به من همه چیزو میفهمه و خوب دینش هم قوی است خلاصه آقا ما مثلا اخبار میدیدیم یارو بستکبالیست بود توپ رو پرت میکرد تو حلقه بعد من توجه هم بود که بازیکنان دیگر مثلا چکار میکنن اگه من خودم تو زمین باشم چه رفتاری داشته باشم و بازیکنان دیگر مثلا حتما نگاه میکنن که توپ داخل حلقه شد یا اصلا سرشون پایینه و خلاصه آدم غیر محسوس کلی درس میگیره و اطلاعات و دانش و ناخودآگاه خعلی چیزا زیاد میشه ولی وقتی صدا بسته باشه ممکنه بیشتر بفهمه چون خودش میدونه که من الان صدا رو ندارم لذا یا توجه هش میره به سمتایی که فکر کنه یا هم توجه هش بیشتر میکنه و غرور نمیگیرتش چون صداهارو نمیشنوه میگه باید بیشتر توجه کنم! یعنی آقا اینو میخوام بگم که دانش آموزانی که تنبل هستن توجه و رادارشون بیشتر کار میکنه از دانش آموزان خرخوان! یعنی میدونه که باید بیشتر توجه کنه میدونه که بهش توجه ندارن میدونه که نقصی داره لذا توجه و تمرکزش رو بشتر میکنه حتی سوال های عجیب ممکنه بپرسه ولی اون دانش آموز زرنگ یاد گرفته چه طور توی خونه درس بخونه و 4تا کلمه حفظ کنه و بیاد ولی دانش آموز تنبل خودش رو مقصر میدونه و میگه باید بیشتر بفهمم اینم یه  همچین شرایطی دست میده اگر صدی تلوزیون رو قطع کنی اولا کمتر روی مخت میان دومم توجه ات به رفتارها بیشتر میشه و روانسناشیت و ایدولوژی و جهانبینی ات ممکنه بالا بره البته گفتم که تخصصی بحث نشد چون زیاد امتحان نکردیم این روش رو و فورا میان با صدا روی مخ ما و دلمون رو میبرن و هیچی نمیفهمیم!

همین پدربزرگ من میفهمه توی تلوزیون چی میگن یعنی حتی فرشته ها کمکش میدن و حتی نکات ریز رو هم میفهمه و نیتشون درصورتی که ما با گوش خودمون نکات رو نمیفهمیم و ممکنه گول بخوریم و الهی فهممون نباشه وقتی  گوش صدای طرف رو میشنویم یه بار من رفتم کلیپامو نشون بابابزرگم بدم اومدم سیم توی گوشش بزارم میگفت نمیخاد من خودم میفهمم!! یعنی فهم الهی هم میفهمن اونایی که گوششون سنگینه بیشتر از ما میفهمن حتی و نکاتی که خدا کمک میکنه رو هم میفهمن علاوه بر ظاهر ماجرا

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی