یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۴ ق.ظ | علی | ۰ نظر

خوب درمورد خودشناسی صحبت شد و تواضع در چند پست قبل و بله درمورد حق و خدا باید صحبت کرد و بحث بر سر درونه یا بیرون؟ خدا درون ماست یا بیرون ماست؟؟بحثه سیاسی نیست بحث میریتاریستیه اجتماعی و جاسوسی و خدایی است و لجبازی ما و نقص ما اینکه آقا ما فهمیدیم که بدترین آدمی که در دنیا دیدیم و شناختیم این خود ماست بدترین دشمن خدا خود ماست طرف امام زمان عج رو میشناسه به دیده ی  معمولی هم نگاهش نمیکنه و محبت نداره چرا؟ چون خودش رو گنده کرده و انتظار خودیت داره و این خودیت که مانع از تابیدن نور و حقیقت میشه خعلی بده حالا شما میتونی بگی شهوت خود انسان رو ضعیف میکنه و میتونی بگی باعث گناه میتونه بشه شهوت و دیگه حق بی حق نور بی نور تا اینکه توبه کنه و نور امام حسین (ع) بازگرده وگرنه وضع خعلی خرابه طرف بازیگره انتظار داره همه بپرستنش و دیگه کاری به امام زمانش نداره و خودش رو میخواد گنده کنه دیگه خدا رو نمیبینه لذا گاهی اوقات ما اگه بدانیم خودمون بزرگترین دشمن خدا و نابود شدن حق و نور هستیم دیگه فایده ای ندارد مثلا در موقعی که سیستم خرابه زنان جمعن و امید ها به من افتاده و من ذر چشمم و از من انتظار است اینجا من نابودم مگر اینکه دعایی بکنن و خیرمو بخوان وگرنه اگر سیستم خراب باشه ناخودآگاه من خودم رو میبینم و درمقابل خدا می ایستم یه جایی دیگه هم هست که در مقابل خدا ناخودآگاه می ایستم و نور حق نابود میشه موقع گناه و شهوترانی و ارضای غیرقانونی یعنی گناه کبیره بکنیم یقینا ناخودآگاه یعنی دست خودمون نیست این دل سیاه میشه و باید توبه کرد خوب حالا اومدیم سیستم خرابه آقا مردم به من یقین آوردن و میپرستن این زن ها مارو خوب ما چه کنیم؟؟ ما تواضع دیگه نداریم دیگه اشکمون بیرون نمیاد دیگه خودمون ناخودآگاه بالاتر از بزرگانیم دیگه مغرور شدیم خوب راه هایی هست مثلا شما چه موقع در دید اینایی که میگن تو مثل پیغمبری و میپرستنت؟ حالا همش هم پرستش نیست و اعتقاد بلکه شیاطین هم کاری میکنن که شما باورت میشه که آقا من خعلی آدم خوبی ام و میرن یه سیستمی پیاده میکنن که دیگران هم بگن این آدم مجتهده بعد وقتی رفتم اون بالاها با مخ میزنه منو زمین!! خوب البته نمیگم باید آبروی من من نماز شب معمولا نمیخونم ولی شاید خدا طوری به شما القا کرده که من نماز شبمو میخونم خوب این آبرو داده به من و نباید که آبروم و نظر خوب شما بد بشه این خواسته ی الهی است نباید خوار بشم مشکل از خودمه لذا باید مثلا من توی خونه که فرشته ها جمعند دعا هم بخونم قرآن هم بخونم ناله بزنم بگم الهی العفو حتی اگر شده وقتی دم دستگاهی جاسوسی مثل کامپیوترها هستم همونجا دعا باز کنم و بخونم بلند بلند حتی و خدا رو صدا کنم و بگم که من هیچی نیستم اگه از خدا دفاع نکنم دارم خودم رو میپرستم این یه روشه که شما در خلوتت سایت یا برنامه ی کامیپوتری باز میکنی و جلوی چاسوسان اعتراف میکنی توبه میکنی صداتو بالا میاری اگه مردی و فریاد میزنی که ای خدا منو ببخش الهی العفو تا فرشته ها بشنوند که ما بنده ی خداییم تا یاری بده خدا وگرنه اگر سیستم غلط باشه که هست شما ناخودآگاه داری دور میشی از خدا و خودت رو گنده میکنی حتی خیالاتی هم شده ای و شیطان میبرتت و اگه از یاد خدا غافل بشی طبق آِیه خداوند شیطانی را برایت میگداره!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی