یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۰۵ ق.ظ | علی | ۰ نظر

ما نکته ای توی پست قبل نوشتیم که باید باز کنیم که وقتی من نماز میخونم این نفس منه نه اون فرشته ای که داره اینجا کمک میده به من تا این حرفارو بگویم به شما و وبلاگ نویسی کنم وقتی منو ببرین زندان و تیمارستان داری نفس منو میبری نه جان منو وقتی من شهوت برانم نفسم شهوت رانده نه فرشتهذی خدا که داره الان با شما حرف میزنه و شما میخونی یا وقتی من هیئت آقای انجوی ره بروم این نفس من بیشتر حظور داره و شما ممکنه نظرت به من خوب باشه ولی خدا زیباست و هرکه زیباست این زیباییه خدا است نه ما و لذا بعضیا فیلم زشت میبینن و هدایت میشن چون این زنه داره کار میکنه و عمل میکنه و میگه مثل ما ها همش حرف نمیزنه لذا این حرفای من باید نفسم هم عمل کنه و هدایت بشه تا پیشرفت کنم وگرنه خعلیا حرفای خوب میزنن این شعر این همه داستان بهترین اشعار عرفانی اثر نکنه در من مفت نمیارزه برای من ولی برای شما که خوبی لذت هم میبری چون درس خواندی چون معرفت داری علم داری عقل داری کار میکنی

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی