یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۵۵ ق.ظ | علی | ۰ نظر

ببین من الان نه درمورد میریتاریستا صحبت میکنم یعنی نظامیا نه درمورد جاسوسان صحبت می کنم نه درمورد روانی ها یعنی هم روانپزشکا هم روانشناسان من درمورد کله گنده های نظامیه جاسوسیه روانپزکشی یعنی هرسه باهم صحبت می کنم در قدیم شما به اینا میگفتی جنی که شیطانه و این جن های شیاطین هم روانپزشکند یعنی روانتو میدونن خوب هم توکارای نظامی کاربرد دارن و میفرستن زندان هم بلخره راحت جاسوسی میکنن یعنی چیزی فراتر از این سه تا باهم اند شیاطینی که جن هستند و در انسان ها فرق داره اینا کله گنده های جاسوسان ایتا کاراشون روال عادی و اداری نداره شما ممکنه بگی رمال اند ولی بیش از رمال اند اینا بیش از اختیارات جن ها رو دارن یا به عبارتی دستگاه جاسوسی دارن دیگه درسته؟؟ تا چند سال پیش مثلا یه نامه که دستشون می افتاد که مشکوک بود توسط نور نامه توسط دستخط همه چیز طرف رو نیت و آینده و گذشته و همه چیزشو میفهمیدن مثلا ما تو مدرسه امتحان میدادیم اینا دیگه ریز و درشت و کار آینده و مقدار فهم و خطرناک بودن و همه چیز مارو میفهمیدن و هم خوب داشتن در گروهشون هم بد این کله گنده های جاسوس یعنی بر سر بزرگان هم سوار بودن یعنی از آینده هم ممکنه باخبر باشن که این فوتبال چتد چند خواهد شد لذا معامله میکردن اونایی که علم غیب دارن تا هم کشور آروم باشه هم به هدف الهی خودشون برسن بلخره بزرگان و عرفا یعنی مثلا شما از آینده با خبر باشی در چین خوب اینا فیلمنامه  ای که تو ساختی رو فیلم میکنن دیگه و حرفتو گوش میدن دیگه نمیدن؟؟ میدن دیگه لذا مثلا خضر نبی(ع) یا عیسی مسیح(ع) نفوذ دارن همه جا درسته؟؟ همش که ایران نیست! تو ایران ممکنه اگه بدونن اینا علم غیب دارن و از آینده میگن دستگیر و زندانی هم بکنن اصلا بله خلاصه آقا داشتیم میگفتیم که آقا دیگه وضع مثل چند سال پیش نیست و معلومه هم که نیست مثلا این همه کابر اینستاگرام این همه فیس بوک این همه شبکه های تلوزیونی اینا دیگه نمیتونن کله گنده های جاسوسی نظامی روانی چمع بشن و متمرکز بشوند بر یک فرد خاص دیگه نه هزینه میکنن نه نیاز هست درصورتیکه قبلا سیستم اینطوری نبود و جیک و پوک طرف رو میریختن رو میز! گرچه ممکنه مثلا ما برای اوباما برنامه داشته باشیم شخصا از راه دور ولی دستگاه که نداریم لذا خود آمریکایی ها دستگاه جاسوسی دارن لذا الان یه خطری که برای امثال من که مخ اند تهدید میکنه رو میگم و اون اینه که روی ما هم که خودی نشان میدیم بلخره کار میکنن خصوصی و ول نیستیم که هرکاری بکنیم و هر حرفی بزنیم مثلا من دارم حرف میزنم تو خونه و صدای من توسط یه تراشه ی کوچیک داره میرسه به گوش پدربزرگ من که تو خونه ی خودش در جهرمه و اونم گوشش سنگینه باور کن راست میگم باور کنید این جنایات داره رخ میده که من میگم حتی در بین مرد و زنان خاص ممکنه زنش بره گوش خودش رو عمل کنه که بشنوه شوهرش 24 ساعته داره چه خرفایی میزنه بیرون از خونه حالا ممکنه شوهره خبردار باشه ممکنه هم بهش نگن مثل ما که نگفته اند لذا مثلا دیگه این زنه اگه صدای نفس کشیدن شوهرش رو بشنوه میدونه این چی میخواد و چی میخواد بگه و فکر ش چیه لذا در اینجا پدر بزرگ من باید 24 ساعته حرفای چرت منو بشنوه!! و کاری هم نمیتونه بکنه چون عمل شده گوش مبارکش و در اینجا یقین بدانید که من 100% پیشرفت میکنم فعلا و عوض میشوم ولی 100% پدر بزرگم نورش میپره و افسرده میشه و عذاب میکشه لذا نه تقصیر منه نه تقصیر پدربزرگ ما اینجا دارن اینکارارو میکنن و زورشون هم میرسه و کله گنده اند لذا چی میشه؟؟ بیماری های جدید میاد مثلا طرف خودکشی میکنه خوب دوباره روانپزشکا جمع میشن میگن چه کنیم خودکشی میکنه آقا هیچ وقت دنبال خدا نمیرن اینا متعصفانه قرص مینویسن با دستگاه های جاسوسی میخوان جلوی خودکشی مارو بگیرن نمیشه آقا وضع از یه جای دیگه خراب میشه با خدا که نمیشه جنگید دوباره بیماری های جدید و اصلا من خودم میبینی آقا صدام به گوش زنی برسه خوب اون در عذاب منم که پیشرفت نمیکنم باید اصلا برای اون زندگی کنم لذا اسارت باید بکشیم و این زنه هم تحملش بالا بوده که این قبول کرده با ما باشه دیگه و لذا نورانیت خدا رو از ما میگیرن و موفق شدن کاری که شیطان جن نتوانست انجام بده و با ذکر خدا دور میشد رو اینا بحمدالله و بقوه دارن انجام میدن دیگه اینا میدونن که ما توی نماز چه حالتی داریم و چه حالتی اصلا باید داشته باشیم که خوشایندشون باشه اینا خیرخواه ما که نیستن اینا شیطاین انسند که بدتر از جن ها دارن جنایت میکنن لذا اینا که کارشون تموم نشده حالا شروع شده یه کاری میکنن که پدربزرگم حتی بعد مرگ هم از من بدش بیاد یه وسوسه هایی میکنن که من چرت و پرتی بگم که بابا بزرگم بدش میاد یه راهی برم که کج باشه که هم داغون بشم هم اون اینا و شیاطین کارشون اختلاف افکنی بین بزرگان و روحانیون و دیندارن هست فی الواقع مطلب!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی