یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۲۹ ب.ظ | علی | ۰ نظر

ما مردا گاهی یه اشتباه بزرگ داریم و اون اینه که فکر میکنیم بهترین حال و حس اینه که زنمون بغلمون کنه و خوب زنها هم دست خودشون نیست اصلا من خودم دوست دارم شبا که میخوابم فرشته ها و حوریان و پریان بیان کنارم و قلبم آروم بزنه و گفتیم گناه هم نباید بکنیم چون مجردم من ولی خوب مرده مثلا صبح تا شب دیر وقت کار میکنه و خسته بر میگرده خونه به امید اینکه زنش در آغوشش بگیره و این تنها دلخوشیش هست ولی میبینه زنش میل نداره و یا خودش محبت نداره برای آغوش اینه که مردان میان سراغ من یا به امید جلب محبت زنشون حتی ممکنه کارای خوبی هم بکنن ولی نیست این محبتی که باید بینشون باشه خدا هم وعده داده زن بگیرید آرامشتون زیاد میشه که خوب حالا اگه نماز بخونیم اگه دعا بخونیم اگه قرآن بخونبم این هست مثلا زنان مومن زیاد شده روی من کار کنن و دعاگویم باشن ولی این تمام ماجرا نیست خوب ما تو جنگیم و اکر من مثلا زن بگیرم معلوم نیست از کدوم ناکجا آباد سر در بیارم لذا مردان هم میان به سراغم و الان من تو خونه خالیم و نوحه گذاشتم و قلیان ولی بهترین حالی که انتظار هست رخ بده نمیده و چوب کارای خودم رو میخورم که اشک دیده ندارم و فرشته ها نیستن و مردان هم که اومدن انتطار همون محبت جنسی رو دارن لذا فضا آروم نمیشه من خودم کمه عبادتم و گناه فراوان و نمیتونم اون محبته رو که همراهم اومدن مردان مثل سابق تزریق کنم هرکس یه ادعایی داره و خواسته ای ولی اگه اشک دیده از نوحه ها جاری بشه هم انتظار خدا و من و شما جاری است لذا نکته اشک چشم بود گرچه با همراهی من چیزای دیگری هم اگر نور باشه و فرشته ها وبزرگان راضی باشن جاری میشه ولی ما نباید بتی بشویم برای زنان آخه زن مومن سکسی تر هم هست بلخره و محبت و وفایش بیشتر برای شوهرش لذا زنان هم باید برای شوهر خودشون در خانه کار کنند و دعا بخونن دعاش کنن که شب که برمیگرده دعواشون نشه نه اینکه بیان روی مخ من و شوهرشم نباید انتظار از من بیچاره داشته باشه که اینا به جدایی میکشه رابطشون و زندگی سرد و بچه ی بد لذا مثلا سیاستمدارهای ما زندگی سردی دارن در خانه و جنگ هست و شیاطین نمیزارن بچه دار شن نمیزارن آرامش و محبت داشته باشن یا اینکه یارو زنش رو ول کرده رفته سوریه داره میجنگه کدوم محبت جنگه لذا بهترین حال مرد کمااینکه آرامش بده آغوش زن نیست بلکه اون اشکی است که از دیده اس مثلا برای امام حسین میریزه و پاک میشه از گناه و گرچه محبت زن هم خدا با این گریه ی مخلصانه بعدش میده لذا باید همراهیمون کنند بزرگان دین که اشک بریزیم و برگردیم ولی خطرناک میشه وضع چون دیگه بعد اشک یه آدم جدید هستیم و یار اماممون پس نباید خعلی کارای بد قبل رو بکنیم و الا محبت رو که نگرفته بودن خودمون بد کردیم لذا همراهی با ما خوبه ولی تو باید همراه خدا و عبادت کنی مثلا نماز شب بخونی نه اینکه من بت بشم و سیاست از روی یه بنده ی ناقص چیده بشه حالا شاید این پول گرفنه همراه منه و خوب منم غافل ولی باید درکنار خدا بود وگرچه شغلشه و ممکنه درکنار ما باشه فکر کنه آسونتره ولی آرزوی ما اینه که مارو هم خدا بخواد نه اینکه مقام بگیریم برسر شما و من سوار شیم و حکومت دنیا خعلی اشکال و تبصره داره این همراهی کردن بزرگان داره میکشه به شیطنت و بزرگان هم راضی نیستن اینطوری بشه ولی خوب گفتیم اگر نور خدایی داشت بزرگی خوب نور عمومی است و ممکنه به ما هم بدن ولی شیاطین زودتر از من و تو فضا رپ اشغال و به شیطنت کشانده ان لذا هرکس باید خودش خلوت کنه با خدا واگر صبح تا شب پیش زنش نیست ذکر خدا هم بگه مثلا نمازشم بخونه مثلا و کار رو بسپاره به خدای خودش وگرنه نور ما هم از این همراهی های شیطانی و بعضا جاسوسی میپره چون خواست خدا این سیستم فعلی نیستش دیگه!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی