یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۴۶ ق.ظ | علی | ۰ نظر

آه ای گوجه ی من چگونه تو را در خویشتن پنهان کنم درحالیکه همیشه چشم به من داری ولی راستش را بخواهی من خرابم و بفکر سیخ کشیدن توام آه گوجه ی عزیز دیدی آخر رابطه ی خیالیمان به رسوایی کشید و من عشق خود را آشکارا اون هم اینجا آشکار کردم؟؟ کاش تو را هرگز از نزدیک ندیده بودم و اخم میکردم تا عشقمان را بپای هم ننویسند راستش را بخواهی میدانم تو بی آزاریا ولی وقتی تو درون من میچرخی از خودم بدم میاد وقتی عکسامو میبینم رنج میبرم وقتی فیلم هامو میبینم بی حوصله میشم قبلا از کارام خوشم میومد ولی الان از بس روی مخمی و مرا در چنگالت برای خودت میخاهی نه تنها از کارها و نوشته هایی خودم متنفرم بلکه از خواب و خوراک و زندگی افتاده ام مگر میشود یک گوجه اینقدر عاشق شود؟؟!؛ ولی من که میدانم تو گوجه ی خوبی ای ولی مال من نیستی چون رابطه داری و ازدباج کرده ای با یه بدبختر از من ولی میدانم بی توجهی به تو یعنی بی توجهی ای که نابود شوم لذا عاشق من نباش و بیخیالم شو چون من با گوجه دیدن به فکر سیخ انداختنم چه کنم دست خودم نیست از هرچه بی نورم کند بیزارم کاش تپ مرا نمیدیدی و نه من تو میخواهی چرا اثبات کنی آرامش خوشنزه ی من باپر کن امشب مجبور شدم گوجه بخورم تو با من روراست نیستی من دختران ماه هر شب انتظارم میکشن و میگویند تو را گوجه برده؟؟ و من وقتی از آسمان نیایند به فکر سیخ زدن توام گناهش هرچه باشد رنج تواست که باز مرا از خدا خولسته ای تو یک گوجه ای بفهم اینرا و من چشمم به ستاره هاست پس سرت را بالا ببر و از خدا بهتر از مرا بخواه هروقت میخواهی مرا به آسمان بنگر بگو خدایا خدایا خدایا راحتم کن و شاید کمی هم گوجه هستی بخواه کود بخواه تو اگر کود خوب بخوری اگر آب فاضلاب نباشی در شهر بهتر از من زیاد است ولی اکر مرا میخواهی خدا بخواه که قرمزی تو مرا نمیبرد گوجه آه گوجه برو سس بشو لااقل شاید بریزمت روی پیتزا ولی نخواه که غذایم شوی چون با گوجه سیر نمیشوم و غذای کاملی نیست گوجه این را بفهم که شوهرت بهتر از من نامحرم است و قدرش را بدان و اینقدر روی مخ من نباش که نورم کم شده از خدا مرا نخواه من خسته ام از این سریال هایی که میسازند گوجه گوجه گوجه من بهت فکر کردم آخر و اینجا بدون نام یادت کردم ولی از تو میخواهم بیخیالم شوی چون زندگی با تو یعنی زندگی با شیطان رجیم 

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی