یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۰ ب.ظ | علی | ۰ نظر

ببین ممکنه شما بچه باشی و بخوای زنی رو در نظر بگیری و جنسی بهش فکر کنی و الان استراحت میکردم سیرو سلوک ذکرانی داشتم لذا اگر طرف یعنی زنه اگر شوهر داره هکس نکنید ولی اگر عاشق یه دختری شدید یا زنی که شوهر نداره بهش میتونی جنسی فکر کنی ولی گناه نباشه خوب؟؟ یعنی اگر نوجوان باشی و نورانی یقینا میخوای با گناه و خودارضایی از زنی که خوشت اومده استقبال کنی خوب موفق میشی لذا من خودم یه عمری جلوی مانیتور وجاسوسا اینکارو کردم و عاشق داشتم و همه رو چیزخور کردم این زن هارو البته نمیدیدمشون و تصویر زن خارجی از فیلتر رد میشدم ولی جن ها مخصوصا و یا زن هایی که توسط مانیتور منو میدیدن اثر گداشتن روم و الان راجت دیگه چشم نمیخورم و این همه کلیپ و عکس میسازم چون زن های قوی رو چیزخور کرده ام لذا زنی اگر مشکل جنسی داره و یا شوهر نداره و دختره شما میتونی جنسی بهش فکر کنی و ارضاش کنی از راه دور اینم دعات میکنه اگه عاشق هم باشین این یه نوع هک نیست چون شما گناه نمیکنی شما به نقاط زن فکر میکنی و ذکر میگی در حالیکه خودت هم تحریک شده ای و مردی یا پسری مثل ما لذا اگه گناه کردی و خود ارضایی کردی خدا ذلیلت میکنه پس باید قوی باشی و اون زنه هم نباید خود ارضایی کنه از راه دور آخه میدونی ما اینجا اولا هدف ذکر خدا است یعنی تو باید با ذکر خدا اینکارو کنی دوما کسی که شوهر نکرده این یقینا ملائکه و حوریان ارضاش میکنن نه ما منتهی ما دکر میگیم و چون قوی هستیم خدا بهش به منزله ی رحمت نگاه میکنه من خودم هم برام زیاد پیش اومده که اصلا بهم تجاوز شده و من نمیدونم خوبه یا بد مثلا یه بار داشتم کلیپ میساختم کلیپ گربه و دوست دخترش بعدش دیدم که انگار چیزم رو گرفته اند محکم و هک شدم یا زیاد پیش اومده این چیزا لذا شما با ذکر باید به طرف فکر کنی و باید طرف هم عاشقت باشه و بشناستت ولی اگر مثل نوجوانی من اونو نشناسم ولی اون از راه دور منوو ببینه خوب چیزخور شده و فایده نداره و گناه رخ داده و میده لذا این زنرو باید دعا کرد تا خدا به لطف بهش نگاه کنه و لذت ببره از درکنار ما و خدا بودن که اینکارو ما کردیم و اگرچه خعلی تحریک شدم که به جسمش فکر کردم ولی گناه نککردم و اونم خوشحال شد یقینا!!! اینا که گفتم همش از راه دور بودا نکه بری یه زنی پیدا کنی ذکر بگی بگی فلانی گفتا!!! لذا من هیچ وقت موقع دیدن چیزای زشت و تفکر ذکر نمیگفتم ولی اینار که گفتم دیدم بهانه ی خدا برای ذکر گفتن من این بوده یعنی من خودم قانع شدم که باید ذکر میگفته ام! حالا چون تازه کار و جوانم ذکر من جنسی شده! و این زنه هم میگفت حالا به دوستامم میگم بیاد و خوشش اومده بود! ولی میترسم که درمورد زن شوهر داری بهش جنسی فکر کنم و دعاو ذکر بگگم البته باید یه خورده ای هم نور داشته باشیم و مومن باشیم تااثر کنه ذکر!

اینو هم که گفتیم آخه شما نمیدونید اینا نمیزارن ما دورکعت نماز بخونیم عزیز جان برادر یعنی زن و شوهر جاسوس موقع نماز خواندن ما رفتن چسبیدن به هم فی العقد شدن که از صدای ما اینا حال جنسی بکنن آقا نمیزارن ما دو رکعت نماز بخونیم نمیزارن ذکر بگیم حالا پس ذکر جنسی میگیم ولی ما نامردی نکردیم درمورد زن شوهر دار و اون زنه هم که گفتم عاشفمه رو مخمه استادمه و ازدواج هم نکرده و راهنماییم میکنه شما هیچ شرایطش رو ندارید اذیت هم میکنید! البته این سیستم قدیمیه که گفتیم والا از راه دور با تصاویر و صدا و عکس هک میکنن چشم میزنن! و این کار باعث شد اولا ذکر بگم دوما عقده جنسی نداشته باشم سوما به زنان هرزه و کم ارزش فکر نکنم چهارما ارتباطم رو قوی کنم با بزرگان و بیشتر کمک بشم پنجما شیاطین نتونن افسارم رو بگیرن و داستان افسار نگرفتن که گفتم گوش ندادیا این بود که تا وقتی که مرد ارضا نشده میل داره جنهای زن و زنان خواهانشن و حتی با ذکر هم نمیتونه تواضع داشت و از شرشون درامان بود و روی سرت یقینا سوار میشن مخصوصا اگر مجردی لذا این زنه استاد ما حتی زیاد شده بعد از نداشتن نیاز جنسی همرام باشه درصورتیکه با ارضا شدن خدا هم باهام قهره و ارتباطم قطع میشه و نفرین میشم چون زن ندارم ولی این زن دعام میکنه وگرنه از نظر روانی هم مشکل داشتم و کلا ارتباطم با شما و وبلاگ بهم میریخت تا دوباره نماز بخونم وخدا و امان زمان یاری بده

البته توجه کنید زن شیطان هم هست که اگه ذکر بگید میره و اشتباه نکنید فکر کنید حوریه ها چون یه بازیگر مرد رو دیدم درحالت فلان که زنی داشت فلان الان دیدم بعد ذکر گفتم ازش دور شد!! جن بود گمونم!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی