یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۹ ب.ظ | علی | ۰ نظر

پس ما یه چیزایی در پست های قبل گقتیم و کامل نبود و روزی این محرم ما برای جوانانه که بگن در عزاداری ها و شما هم بگو اینارو منتهی بحث محرم بحثه توبه است بحث اینه که تصمیم بگیریم توبه کنیم و یار حضرت و امام حسین ع بشویم لذا شهوت دوباره من امروز تو رختخواب نفسانی ممکن بود امروزم گناه کنم لذا الان توی خونه ی خالی ام و قلیان گذاشتم و نوحه و هنوز امسال توفیق نشده که برم و مجلس ابا عبدالله شرکت کنم هنوز دعوتم نکردن لذا گناه و غفلت همه دارن و منتهی تو از امامت جدا نشو و مهمتر از گناه بدت و بدتر از شهوترانی برای جوانان مجرد اینه که توبه نکنن و یار امام حسین نباشن نفسانی یعنی شما بخوای شهوت برانی تقصیر شیاطین نیست گناهش و خدا بخواد تکه تکه ات میکنه و روز جزا هم گیر میده اگر توبه نکردی و اینطور نیست که ما مومنان گناه کردیم و هیچ نشد محبتم هم جمع و جذب شد با شهوت اینو ما کفتیم که روز جزا نیومده و همه کس خواهند مرد و خدا جهان تازه برای بهشتیان و فرشتگان و همه میسازه که هنوز ما ساخته نشده بعد ما برداشتمون و جهانبینیمون یقینا غلطه وگرنه علم غیب داشتیم و هیچگاه گناه نمیکردیم حالا اون زن داره باید اونجای زنش رو آتش بزنه و ثواب داره اگر برای بچه باشه و نیازش چون زن داره ولی ما مجردیم و خدا سهل میگیره لذا طرف اومده برای عقد یعنی پشت زنش که بهش نداده کشته زنش رو و اینم نفرینش کرد حالا داره میسوزه لذا گفتیم بچه بیار نه برخلاف میل زن نیازش رو بر طرف نکنه شوهرش بله زن داره شهوترانی کنه و جهاد کرده ولی ما مجردان گناه و گناه رو ممکنه سهل بگیره خدا اگر شیاطین و زنلن موقه فیلتر رد شدن جاسوسان نفهمند ولی میفهمند و گنا ه جمعی رخ میده یعنی طرف مشکل جنسی داشت تا نوجوان رد نشده و نوجوان نور الهی داره و مومنه لذا اینم تحریک شد از دیدن گناه و باید صفحات و رد شدن ما از فیلتر محبت الهی نازل میشد و میل جنسی اش زیاد لذا ما هم بی نور و گناه شخصی ما جمعی شد و حوادثی چون زلزله ی بم رخ میده ها!!! لذا گفتیم تصمیم نفسانی بگیره جوان مجرد و گناه نکنه شهوترانی نکنه یا با غفلتش توبه کنه وگرنه یار امام حسین شدن فعلا اینطوریه و خون دادن و شهادت درس بسته و این جهاد اکبره ماست لذا من خودم شیاطینو زنان بیان رو مخم مشکل دارم و امروز با بی گناهی شهوانی نورانیتم کم شد لذا شما هم باید بدانی که اولا اون دنیا ممکنه تکه تکه ات کنن اینجا ممکنه محبت کنن با گناهت اگه مومنی اگر کافری با کار خوب بهت خیر میرسه ولی در اون دنیا جات خرابه و هم اینو بدون که شیاطین نورت رو میکیرن لذا باید حتما ذکر بگی و احوالت دست خدا باشه نه اینکه پناه نبری و بخوای با نفست جلوی این همه شیطان بیایستی یعنی خودت بتید زیبایی و نورانیتت رو با یاد خدا حفظ و ریکاوری کنی و به خدا پناه ببری وگرنه زشت میشی حتی اگر شهوت زیاد بود و اینطوری اونطوری شدی دست نزن که شارژ شی و بزن شارژ شی خندوانه نیست اینجای کار ما لذا اگر شهوت زیاد بود و کمی هم اومد ولی گناه نکردی اومد اون موقع خدا بهت نگاه میکنه پس منصرف شو از گناه و این حالت خدا توجه داره که اومد ولی خون نریختی لذا نمیگوییم بشین فیلم بد بد نگاه کن تا بیادولی دست نزن این شیاطین قوی ترن و بهانه نده و گناه چشم هم جدی بگیر و مثل ما حیوان مشو و اگر شدی برگرد توبه کن!لذا تصمیم برتوبه هست و شیاطین غافلت میکنن و به سراغت میان اینو به خودم گفتم و جوانام مجرد چون روز حساب نیامده و ممکنه هزاران سال برای یه غفلت بدون توبه نگرمون دارن اگه امامان شفاعت نکنند  وگرنه حساب من بدتر از قاتلانه و یقینا من از قاتلان بدترم و اگه محبت و لطف آقا نبود از این همه گناه روانم برنمیگشته لذا این حرفا توبه ی جمعی منه یه دعایی کنید قبول شه ببخشنمون مخصوصا الان که قرص و دارویم عوض شده و شهوتم بیشتر شده یه یک ماهی هست و میبینید قیافه و صدام تغییر کرده پس دعام کنید مثله قبل منحرف نباشم چون هشت ساله این قرص لعنتی به نام ریسپریدون مصرف دارم و جنسیتم خرابه اینم اصرار کردم پاشدم نصف شب قرصم رو نخوردم و بابام گفت پس بیا بریم تیمارستان و بعد لطف خدا شاملم شد و دکتره جدیده زنه میگفت آره بر شهوت خعلی اثر داره و یه قرص دیگه داد دعام کنید خراب نکنم و خدا مثل آدم سالم بهم نگاه کنه و کلی اصرار کردم که عوض شد و نتیجه ی آزمایش بردم و یک آزمایشم گفتن واریکوسل دارم سونوگرافی و یه آزمایش دیگه گفت عفونت دارم یکی دوروز بعدش خوب خدارو شکر اصلا فکر میکردم پنهانی وازیکتومی شدم خدا همه رو شفا بده و عقل کامل و سالم عطا فرماید به ما و همه ی شما و دوستداران اهل البیت علیهم السلام و حتم داشتم اگه دعای گرفتاری و گشایش گره ها رو که یک صفحه ش رو حفط کردم و ساختم کلیپشو بعد مشکلم رفع شه و از قبل پشیمون نیستم و چرا اینطوری شد فقط بگم خدا میدونه چه خطری از بیخ گوشم رد کردیم پس خدا روشکر از این بلا که به عنوان یه روانی ردمون کردن از هشت سال پیش دوره ی احمدی نژاد وخدارو شکر که  پذیرفته شدیم ادامه دادیم وبلاگ نویسی رو و از خیرمون گذشتن!!!باور کنید فقط خود آقا امام زمان به دادم می رسید و رسید و میرسه و خواهد رسید و اینا هم روی امام زمان حسااااااس! یعنی از یه طرف دشمن امام زمان بودن از یه طرف یه گروه دیگه منو کرده بودن قاتلش حالا من باید چی میگفتم باید چی کار میکردم منم رو مخ و آنتن فقط خدا بگذره مثله الان نبود آمریکوییا بخونن برامون ما برقصیم وضع کلا بهم ریخته الان حالا ما برامون خوب شد الله اکبر!

پس جمعبندی این که توبه کنیم حتما و بهترین و آسانترین راه اینه که خدا گریه ت باندازه بر حسین و محبت در دلت قرار بگیره محبت امام حسین ولی اگه گناه کردی باز تعجب نکن دیوانه و شکسته شوی چون شمر در قلبش اندکی محبت امام حسین رو نداشت و اینکارو کرد و رحمی نداشت ولی تو محبت داری و خدا از خون امام حسین و امام زمان نمیگذرد به هیچ وجه و یاران امام حسین بهترین اصحاب و وفادارترینشونن و هرکسی رو راه نمیدن و خدا بگذره فقط از ما و امامان شفاعتمون کنن فقط!و نکته ی آخرم اینکه اگه بخای گناه کبیره جوانی بکنه انتظار نیست خدا جلوشو بگیره و مختاره ولی باید خودش پناه ببره به خدا و تصمیم بگیره دیگه نکنه بعد توبه از غفلت آزاد میشه و برای گناه قلبش میترسه ولی خدا باز جلوشو نگرفته که نتونه فقط میترسه مومن لذا راحت نیست این یعنی حیا که در من ضعیف گشته و باید توبه ای کنم که از خدا و فرشتگان شرم پیدا کنم نه اینکه گناه رو کوچک بدانم پس انسان اجازه داره در دنیا مختاره نافرمانی حق کنه همونطور که آذم ع مختار بود

حالا که به اینجا رسیدیم دو مکاشفه میگم از دو استاد در دوزمان مختلف که برام رخ داد یکیش الان رخ داد که استاد مرد رو دیدم در ذهن که آلتش رو زیرش رو گرفت و بهش دستور داد که بریز و به راحتی ریخته شد و دومیشم استاد زنی در ذهنم بود که زنی رو نشونم داد چند روز پیش که داشت از شهوت میلرزید به خودش ولی گناه نکرد و من خجل شدم بله اگر ارضا نشویم افسرده میشویم ولی تو بگو برو بمیر ولی گناه نکنه! و بعضی اساتید میگن مرد مجرد باید در خواب ارضا بشه دیگه کو مرد عمل کو مجتهد متقی اینا درسه که بزرگ شویم پیش چشم امام زمان و اینگونه نیست که از بی شهوتی و گناه نکردن بمیریم بلکه حتی در همین دنیا مقام و رتبه میگیریم پیش خدا اگر گناه نکنیم یادمه کوچیک بودم دوست بابام در باغی رفته بودیم گفت جک بلدی و براش گفتم و بعد گفت میخوای جک زشت بگم منم گفتم بگو بعد برد منو جای خلوت و شلوارش رو جلوی چشمام بعد از اینکه حرفایی میزد که نمیفهمیدم و تجربه نداشتم پایین کشید و کار زشتی رو یادم داد و میگفت مثلا نوجوانان خارجی فلانه و بزرگه و اینا منم یاد گرفتم درحالیکه به سن بلوغ نرسیده بودم هنوز و انقدر عذاب وجدان در دسشویی داشتم از این خودارضایی ولی هیچ وقت نشد برگردم و ترک کنم تا قرص رسید کار و تیمارستان که عوض شدم و مدتش طولانی شد وگرنه هنوز باید کنترل کرد و اینطوز نیست که نفس سرکشم رو قربانی کرده باشم!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی