یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ب.ظ | علی | ۰ نظر
سلام داشتم کلیپمو آپلود میکردم در آپارات که نشد!!! بعد یه فکری خطور کرد گفتم باز کنم چون با عقاید خودم متفاوت بود لذا میگم و توی خونه ی اونوری خالیمون داشتم سینه نزنی گوش میدادم که دود قلیون تمام شد و رفتم تو حس لذا گفتم باید این حس و نوحه ای که رسیدم رو کلیپش بسازم بله آقا ما عقایدمون غلطه و حالا که فهمیدم میگم چون مردمم همینطوری مثل من فکر میکنن پس اولین نکته اینه که ما بدانیم که حرفمونم حق باشه و روحانیه قوی ای هم که باشیم ولی برداشتمون کامل نیست و عقلمون ناقصه و بالاترش هم هست پس خوبه بالاترش اگه رسید به شما هم بگیم حالا نکته این بود که ما خسته میشیم در بهشت؟؟ یعنی وقتی خدا رو در نظر نگیری میگی خوب حالا این همه مردم من کنسرت براشون میزارم این همه آدم باحال در بهشت برم پیش حوری از مادرم جدا بشم از آِیت الله فلان جدا بشم برم توی جایی که هیچ مردمی و آدمی ممکنه در بهشت خصوصی من نباشن حالا برای کی کلاس بزارم پس اینجا که یه کم حسودی میکردم آروم میشدم برم برای کی فیلم بازی کنم همه که بد نیستم من تا حال دوستم رو نگیرم و براش کلاس نزارم که آروم نمیشم من اگه مامانم رو تو بهشتم نبینم که خوابم نمیبره بعدم کفر میگی دیگه بله این خطای فکریه در بهشت که این خبرا نیست امام حسین (ع) بهشت و دنیا و قیامتش که تغییر نمیکنه بابا پیش خداست  و میگیم که وقتی مردیم که انا لله و انا الیه راجعون مردم رو بزار کنار البته نه توی دنیا دنیا مردم خوبن و شر هم باشن پیشرفتت میدن و نباید گوشه گیر شد و منزوی شد البته بعضی بزرگان میشن طبق سلوکشون ولی معامله با خدان در بهشت هرچی حوری باشه پیش خدایی دیگه ما پیش خدا و عند الله رو نفهمیدیم میگیم دلمون برای ننه مون تنگ میشه بعد فرشته ها رو ندیدیم میخوای چشم دوستت رو دربیاری که ماشینش بهتره لذا خدا و خدا و خدا و خدا ارضات میکنه اونجا!مگه آیه نیست که خدا برای ما کافی است یعنی وقتی خدا باشه محبت ننه فایده نداره لذا برو محشور شو با امامان حالا برم ببینم کلیپه آپلود میشه و دست از سرمون برداشتن یا نه دیگه حرف زدیم دیگه براشون لذا شما بیا همین جا پیش خدا باش دیگه غم و غصه ای نداری و کمبودی هر که نیاز داره هنوز فنا نشده و شاید به اندازه ی انگشنان دست باشه در دنیای ما الان که زنده باشن کسانی که فنا در خدا و شاید اصلا غذا هم نخورن و بدنشون نیاز نداره و غرق در یاد  و ذکر خدان اینا و ریاضت سخت میکشن! حالا حوری هم شما بزار کنار ما که فرشته ها رو ندیدم که چه زیبان درسته که نباید کمتر از شهدا و بیشتر از امامان که محشور بشیم راضی نباشیم ولی همین فرشتگان لااقل در حالتی که شما بدنیا بیای و بمیری بدون گناه مساوی است با تو تازه بدون گناه لذا فرشتگان هم اجر میگیرن ولی نمیدونم که بهشت داشته باشن روز قیامت یا نه و شاید در بهشت ما باشن شما یه فرشته ی الهی رو در بهشت ببینی برای تا ابد ممکنه راضیت کنه همراهی باهاش و فرشته هم میتونه کنار حوری شما در بهشتت رفت و آمد کنه ظاهرا و خودمونیه لذا خعلی میخواد تا در بهشت یه فرشته ی مقرب رو اسیرش کنی و فرشتگان هم خعلی اند ودلت براشون بسوزه حالا حتی اگه گفته باشن که من به بهشت نمیرم اگر مادرم اونجا نباشه ما حرفمون فعلا همینه مگر اینکه شما خغلی مادرت رو دوست داشته باشی قده خدا خدا هم وعده داده در بهشت هرچی بخوای بهت بده یو مادرت که سهله دیگه لذا قیامت بهشتش یکی است با الان امام حسین چون پیش خداست و پیش خدا باشی که تمومه دیگه و ما نیستیم که اذیتش کنیم ولی قیامت حق به حقدار میرسه نه بهشت به بهشتیار!ولی ما نه ما منتظریم که قیامت بشه و بهشت بهتر گیرمون بیاد و حاظر نیستیم در زمین خاکی زندگی کنیم پیش خدا و در عرفات که نه بهشته نه جهنم 
یه مساله ی دیگه هم که داشت یادم میرفت همین بود که آقا شما اگه گناه کنی خدا دلش میسوزه و اگه مومن باشی رحمت نازل میشه لذا برداشت ما غلطه میگیم دیدی خدا هم راضی است ما شارژ باشیم بزن شارژ شیم و تقوا بی تقوا لذا اینه قضیه که بهشت معلوم نیست و بهشت قیامت ساخته نشده عزیز من به خودمما لذا مثلا کفار اگه کار خوبی کنند خدا بهشون در دنیا میده طبق روایت و مومن اگه گناه کنه فرشته ها میان پیشش توجه میکنن بهش تا توبه کنه لذا برداشتت مثل من غلط نباشه گناه کنی اون دنیا هنوز بهشت رو ندیدی و جهنم رو بعد هرکاری بکنی پیش خودت و بهشتیان هم بهشت قیامت رو ندیدن یعنی شاید آدمی باشه که الان در بهشت سطح پاییننه ولی موقع حساب بخوان بفرستنش جهنم و این مورد زیاد یا برعکس الان بهشتش جالب نیست اون دنیا زمان قیامت که تازه بهشت ساخته بشه جاش یقینا بهتر از این بهشته ولی پیامبران در زمین خاکی هم راضی و پیش خدان و عبادت میکنن و مثل ما نیستن
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی