اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۸ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

یه مبحثی که توش موفق نشدم و شکست خوردم همین بحثیه که میکنیم و شیاطین و جاسوس ها به شدت متمرکزن روی ما و اون کر شدن ماست که ما باید بتوانیم اختیارا با ذکر یا توضیح دادن و گزارش ق‌ی در دل خعلی حرفا رو نشنویم و طوری در خدا غرق بشویم که جز خدا نبینیم وگرنه اگر این مرحله رو نگذریم و گوشمون هرحرفی رو بشنوه علاوه بر سکته بنده ی شیاطین و سیاست های جاسوسی میشویم ما اگر در دل فقط گوش شنوا داشته باشیم و در درون قوی نباشیم و گزارش ندییم پیش خودمون یا ذکر نگوبیم اینجا در این حالت شیاطین یا فرشته ها هرلحظه ممکنه برما سوار شن لذا گزارش هلی ما رو در دل که تحلیل و فکر ما چیست رو شیاطین راحت میفهمن لذا باید رند باشی که چه حرفی رو در دل بگی و چه حرفی رو بر زبان و این تخصص میخاد و در قرآن میگه ویل لکل همزة لمزه و این هم به کسانی که هم که میان همش روی مخ ما و توسط پرحرفی از طریق گوش ما وارد دلمون میشن و کلا مسیر زندگی و فکر و عمل و چشم و حرف مارو تغییر میدن هم هست و رسانه ها هم که سرمارو برده اند و بیست و چهارساعته روی مخ ما هستن خودکار لذا باید کر شد اختیارا و جدا شد و باید خلوت داشت طوری که اگر کسی چرت و پرت گفت نتونه وارد قلبت بشه و هیچی نفهمی و باید غرق در ذکر خدایی باشی وگرنه شیاطین میبرنت و روایته هرکس که حرف رو گوش بدهی انگار بنده اش شده ای و انقدر تاثیر داره پس باید بیشتر در درون و خودمون باشیم و پیش خودمون و خدا و باهاش حرف بزنیم نه پیش چیزایی که میشنویم و میبرتمون ولی خدابی نکرده اگر مثل من همش باباتون میاد روی مختون نباید بی محلی کنیم یا درمورد دعاها و قرآن کم محلی و کر بشویم درقبال حق بلکه باید غرق شیم تو خدا نه بی محلی کنیم  و بحث سر اینه که ذکر خدا قوی تر و موثرتر بر روان ماست یا چیزهایی که میشنویم؟؟ بله راهه گوش قوی تره ولی درعرفا اینطور نباید باشه

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی