یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ق.ظ | علی | ۰ نظر

یه مساله ی مهم اینه که آدمی باشیم که امید بهمون باشه ولی الان مارو تخریب میکنن قبلا فحش میدادن حالا ذلیل و مسخره و کوچک البته خودمونم مهمه که چقدر کارمون ارزش داره و چقدر بزرگیم ولی الان سیاسی شده و امیدوار نیستن مثلا امام زمان الان مستضعفان کل عالم چشم امید دارن و منتظران آمدنش رو انتظاران میکشند یه بحث دیگه عاشق شدنه مثلا بعد از هزار سال برای امام حسین (ع) گریه می کنیم و افراد عاشق نمیتونن یه لحظه بدون یاد امام حسین (ع) زندگی کنن یه بحث دیگه شناخته که ما شناخت نداریم از امام حسین و امام عصر رو ظاهر وباطن نمیشناسیم بعد امیدی نداریم و ضایع می کنیم خودمون رو و منتظر نیستیم پس شد شناخت و عشق و قدرشناس بودن این سه عامل که امید داشته باشیم به حق بله قدرشناسی هم مهمه که ما قدر خورشید رو نمیدونیم مثلا ولی اگه خورشید نورش قطع بشه و بشه زندگی کرد شاید اصلا خورشید رو هم بچه هایی که تازه به دنیا میان از یاد میبرند لذا اینو میگم که روایته که طوری زندگی کنید که وقتی مردید و از دنیا رفتید مردم براتون گریه کنند حالا یا مظلومه یا امید داشتن و قدرش رو میدانستند و شناخت داشتند و عاشقش بودند یا هم نشناختنش و ضایعش کردند طرف رو یا هم خودش فی الواقع آدم مهمی نبوده که مردم براش گریه نمیکنن پس دل ها باید با ما باشه و بخوان مارو اگه وبلاگ مینویسیم و باید عاشقمون باشن اگه کارمون درسته نه تخریب کنن و سیاسی بازی درآرن لذا باید در فشار هم بود تا خدا مخبت اینارو در دل ما قرار بده وگرنه کارای ما پوچه پوچه و راه به جایی نمیبریم مثلا امام خمینی که از دنیا رفت اصلا مردم زیر دست و پا برای خاکسپاری ایشان مردند و له شدند ولی الان جوان های ما عین خیالشون نیست و این فضا نیست آیا امام خمینی در این زمان تعریفش عوض شده؟؟نه فضا نیست فضا آلوده است سیاست آلوده است مردم دینشون ضعیف شده عاشق نیستند پس یه معنی اینکه وقتی مردی گریه کنن یعنی وقتی از بین رفت مردم عذا بگیرند مثلا اگه آب نبود و از بین بره و تمام بشه مردم از تشنگی میمیرند و قدر آب رو میدونن و نمیشه ازش گذشت لذا شهوت هم همینه شما طوری با زنت باید ارتباط بدی که زنه بعد از اتمام کار ناراخت بشه نه اینکه بگه اوفیش راخت شدم بلخره ارضا شد البته اذیت زن خوب و شیرین میتونه باشه تا حدی طبق روایات ولی دلزدگی و ناراختی و عذاب و شکنجه بده ولی مثلا اگه سیگار تمام شد مردم تاراخت نمیشن که چرا سیگار من تمام شده میگن به درک همون بهتر که نکشه ولی ممکنه من عادتم داشته باشم ولی بلخره نیاز جمعی نیست و شخصیه و کم پیدا میشه طرف خودش رو به جای شما بزاره بگه آخه ی شهوت نداره این یارو نه نمیگه و منم وقتی زن نداشتم گناه کردم دل فرشته ها میسوزه !! و شاید زن ها محبتشون جلب بشه و خدا بخاد بله دکتره درمانمون نکرد امروز و گفت که منم همین بیماری رو دارم و به قول بابام الکی که بدن آدم رو عمل نمیکنن و نمیزارن بشکافن دکترا اینا تازه من مجردم هستم ولی اگر گناهی کردم فردا به پای ایناست چون من که زن بهم نمیدن با این وضع  روان و بی میلی و تخریب و یه طوری میشه اگه خدابخاد  زن ها بدون اختیار دلشون برام میسوزه و من اخطارشم از همینجا میدم امروزم دوجا رفتم دکتر خداروشکر گفتن مهم نیست و انگار نه انگار که ما واریکوسل یا وازیکتومی هستم بلخره تشخیص دکتره!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی